Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV

13 apr 2024 02:01
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 548
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #166
Geert, hou alsjeblieft op man. Jouw info weten een dik dozijn rond de club. Wat je hier als.primeur schrijft weten genoeg mensen. Ja we weten ondertussen wel dat je af en toe info krijgt. Maar ik ben in de laatste 20 jaar nooit verrast of dat je een primeur had. Er zijn namelijk een behoorlijk aantal mensen rond deze club die precies hetzelfde weten wat jij hier soms.deelt. alleen kiest die groep voor het fatsoen of voor de rust. Het lijkt wel of je soms "scoops" deelt met de intentie dat je er toe.doet of zo. Nee , je hebt mij of anderen nooit verrast met info. Alleen hebben wij het fatsoen in onze flikker. Hou gewoon op, en laat deze club in rust haar fundamenten opbouwen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, MVVke, Jacques, Anna D., Kloeteklaos, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 apr 2024 14:15 22 apr 2024 14:17 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 743
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #167
Pieter Nieuwenhuis van Hypercube adviseert MVV

MAURICE UBAGS 22 april 2024 6:09AM  

MVV heeft de hulp ingeroepen van Hypercube Business Innovation uit Utrecht van de bekende sporteconoom Pieter Nieuwenhuis. Nieuwenhuis is bij veel sportclubs die in financiële nood verkeerden de rekenmeester geweest van nieuwe toekomstplannen. Rechters hechten veel waarde aan zijn rapportages.
Data
Hypercube is een adviesbureau dat data, statistiek, economie, wiskunde en dik twintig jaar expertise koppelt aan bijvoorbeeld verdienmodellen van sportclubs. 'Munten en punten', heeft Nieuwenhuis het verband tussen de hoogte van een begroting van een voetbalclub en de sportieve prestaties wel eens genoemd.
Businesscase
Bij 'munten en punten' geldt de redenering dat meer geld tot betere prestaties leidt, die vervolgens weer tot meer inkomsten voor de club leiden. Die vicieuze cirkel gaat zowel omhoog, maar geldt ook omlaag. Zo rekende Nieuwenhuis bijvoorbeeld ook aan de businesscase voor een nieuwe Kuip voor 442 miljoen euro in Rotterdam.
Pieter Nieuwenhuis bouwde een - in de hele wereld - uniek adviesbureau op in de sportwereld.
Roda JC
Nieuwenhuis wordt ook vaak ingevlogen door sportclubs die in moeilijkheden verkeren. De namen zijn talrijk. In Limburg was hij al actief voor VVV, waar hij onder meer de mogelijkheden van een nieuwe stadion onderzocht. Voor Roda JC was hij ook actief. En nu is hij dus bij MVV aan de slag.
Belangen
Bij MVV ligt een zware verantwoordelijkheid op de schouders van directeur Laura van Leeuwen. Zij heeft - nu MVV de Whoa-regeling gebruikt - de wettelijke plicht om alleen besluiten te nemen die het beste het belang van de club dienen. In de Whoa-regeling (onderdeel van de Faillissementswet) kunnen belangen van aandeelhouders en schuldeisers opzij worden geschoven of eenzijdig worden aangepast.
Totaalplan
Zoals bekend ligt er een Amerikaans bod om MVV uit de schulden te helpen van World Soccer Holdings/Dutch Soccer Holdings. Hoe dat bod eruit ziet is nog steeds onbekend. Tevens ligt er een totaalplan van het 'Maastricht MVV collectief' dat op basis van financiële injecties de begroting van MVV meteen wil opschroeven naar 4,1 tot 4,3 miljoen euro.
Maandag
Van Leeuwen gaf zaterdagavond tijdens de wedstrijd MVV-Willem II aan dat maandag bekend wordt met welke partij de club verder wil. Een compromis waarbij de Amerikanen en het 'Maastricht MVV collectief' op basis van 50/50 voor wat betreft eigendom en zeggenschap samen optrekken, lijkt zeer onwaarschijnlijk.
Penarie
Van Leeuwen zal zeker behoefte hebben aan een ervaren expert en sparringpartner als Pieter Nieuwenhuis die meerekent en meekijkt hoe MVV het beste uit de penarie kan komen.
ADO Den Haag
De rechtbank in Den Haag hechtte twee jaar geleden bijna doorslaggevende waarde aan een rapport van Hypercube toen geoordeeld moest worden over de WHOA-regeling (gedwongen schuldenakkoord) van ADO Den Haag. Citaat uit het vonnis waarin de WHOA-regeling wordt opgelegd: "Uit het rapport van Hypercube volgt dat vooralsnog moet worden uitgegaan van een negatief bedrijfsresultaat. Hier kan echter verandering in worden gebracht indien ADO Den Haag de benodigde herstelmaatregelen doorvoert. Globalon is bereid de komende jaren minimaal 7,5 miljoen euro in ADO Den Haag te investeren en hiermee lijkt ADO Den Haag een investeerder te hebben gevonden die bereid is om negatieve bedrijfsresultaten te compenseren en om de uitvoering van benodigde maatregelen te bekostigen."
Reputatie
De reputatie van Nieuwenhuis is in de voetbalwereld groot. Uit de rij opdrachtgevers blijkt dat hij het vertrouwen geniet van tientallen nationale voetbalbonden, waaronder ook de voor MVV belangrijke KNVB.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2024 16:50 25 apr 2024 16:57 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #168
Interview Laura van Leeuwen in De Limburger

REGIONALE ONDERNEMERS BIJ MVV MOETEN PIJLSNEL AAN DE SLAG: “HET ENIGE WAT IK WIL, IS RUST BIJ DE CLUB”


Door: Emil Visser, 25-4-2024, 06:45
In: De Limburger, www.limburger.nl/cnt/dmf20240424_97322719

Maastricht - MVV maakte dinsdag bekend dat het met een groep regionale ondernemers in zee gaat om de club te redden. Een Amerikaan met diepe zakken werd daarvoor aan de kant gezet. Maar nu begint het pas, waarschuwt MVV-directeur Laura van Leeuwen. „22 mei is de dag dat ik hier in de problemen kom qua liquiditeit. Dat is een kleine maand van nu.”

Hoe moeilijk was de keuze tussen een érg rijke Amerikaan en een groep lokale ondernemers?
„De keuze voor lokaal is voor mij logisch, maar het was wel moeilijk. Er waren twee partijen die zich wilden committeren aan het feit dat de risico’s van het goedkeuringsproces bij de KNVB niet bij de club liggen. En als er dan een krachtig lokaal collectief ontstaat, vind ik dat ik dat in ieder geval moet onderzoeken. Beide biedingen waren goed en een feit is dat de Amerikaan vele malen diepere zakken heeft. Maar ik heb afgewogen wat het beste is voor de club op korte en middellange termijn. Het enige wat ik wil voor MVV, is stabiliteit. Ik weet niet nog hoe dat gaat lukken, maar ik wil er voor zorgen dat de komende – zeg maar – tien jaar rust is bij de club.”

Is dat het beste mogelijk met een groep uit de eigen regio?
„Dat kan ook met een Amerikaan. Maar als ik nu na tien maanden bij MVV zie wat er nodig is, dan denk ik aan een Engelse uitdrukking: It takes a village to raise a child. Maar het is ook: It takes a village to run a club. Ik kan het niet alleen met negen mensen op kantoor. Het gevaar van het Maastrichtse Collectief is dat er ineens veertig man hier in de bestuurskamer zitten, die roepen wie de nieuwe hoofdtrainer moet worden. Dus daar hebben we al goede afspraken met elkaar over gemaakt. Maar je hebt die betrokkenheid en draagvlak van de omgeving nodig. Dat is anders dan een Amerikaanse investeerder die je een keer in de twee weken spreekt en niet hier is. Er liggen hier zoveel punten die samen met de gemeenschap opgepakt moeten worden. Commercieel, het stadion, de jeugdopleiding.”

Waarom kan ‘Maastricht’ nu ineens wel de schouders onder MVV zetten? Iets wat de afgelopen tien jaar onmogelijk leek.
„Dat vind ik niet zo’n relevante vraag. Want ze zijn er nu. Het is een nieuwe generatie van veertigers die is opgestaan. Zij zijn hier allemaal tussen hun vijfde en vijftiende verliefd geworden op de club. Zij verdienden hun sporen, werden succesvol en krijgen nu meer tijd en ruimte om iets terug te geven aan de stad Maastricht en de club MVV in het bijzonder. Waarom ze er drie jaar geleden niet waren, weet ik niet. Ik weet wel dat ik veel tijd heb gestoken in het herstellen van de relaties met Maastricht, in de brede zin. Met ondernemers, supporters, met de gemeente.”

Maar al vaker is de vraag op tafel gekomen of Maastricht wel genoeg achterland heeft voor een volwaardige profclub.
„Om dat te onderzoeken hebben we het onderzoeksbureau Hypercube ingeschakeld. Ik heb al gespiekt in de voorlopige conclusies in hun rapportage; dat achterland is groot genoeg. Uiteindelijk is er meer geld nodig en dat weet het Maastrichts Collectief ook. Als we ambities hebben en we die willen waarmaken, dan weten we straks precies hoeveel daar voor nodig is. Maar er zijn vele knoppen waar je aan kan draaien; sponsors, merchandise, inkomsten uit stadionbezoek.”[/i][/b]

Met het instappen van de Maastrichtse ondernemers is de club écht regionaal. Maar 24 aandelen zijn nog in het bezit zijn van Dutch Soccer Holdings, die de Amerikaanse kandidaat (Steve Demetriou) naar voren schoof.
„We hebben de mogelijkheid bekeken om de potentiële Amerikaanse investeerder samen te laten werken met de Maastrichtse groep. Maar dat ging niet. Dat was wel het ideale scenario, omdat we dan de diepe zakken hadden van de Amerikaanse partij en tegelijk het lokale netwerk. DSH blijft aandeelhouder.”

Zit bij DSH geen ontevreden gevoel?
„Dat moet je aan hun vragen. Ik kan alleen maar van mijn kant spreken dat ik dankbaar ben voor DSH. Zij waren er toen de club hun nodig had. Zij zijn constant hun beloften nagekomen.”

Maar de keuze voor het Maastrichts Collectief werd niet unaniem gesteund door de raad van commissarissen.
„Ik mag de stemverhouding niet naar buiten brengen. Uiteindelijk zijn we allemaal grote mensen en kunnen we met elkaar samenwerken. Ik heb het afgelopen jaar ook veel geïnvesteerd in de verhouding met de Amerikanen.”

Wat zijn de volgende stappen in het proces?
„De volgende stap is een intentieverklaring. Er zitten wat voorwaarden vanuit onze kant aan vast over financiële garanties en over de beleidsstructuur. Het belangrijkste is dat we nu met deze groep onderzoeken hoe we de WHOA-procedure gaan vormgeven. Ik heb die WHOA-procedure nodig om de club überhaupt een toekomst te geven. Uiteindelijk zijn wij afhankelijk van de schuldeisers – voornamelijk de gemeente Maastricht en de Belastingdienst. Als zij niet akkoord gaan met een verlaging van de schulden, dan hebben we alsnog een probleem. De geldschieters hebben gezegd dat zij willen instappen mits de WHOA-procedure succesvol wordt afgerond. Een onderdeel van die WHOA-procedure is om perspectief te bieden op de toekomst. De komende periode moeten wij dus allemaal garanties gaan afgeven aan partijen om te laten zien dat wij toekomstbestendig zijn. En daar hebben we geld voor nodig. Dat geld is gegarandeerd door het Maastrichts Collectief, maar dat wil ik eerst met mijn eigen ogen bij de notaris op een derdenrekening zien staan. Over deze zaken moeten we op heel korte termijn afspraken maken.”


Wie zitten er in het Maastrichts Collectief?

Angelo van Hooren - MIDDAG Creative & Digital Agency
Kent De Geusselt van binnen en buiten. Hij is ruim 25 jaar supporter van MVV. Hij is bovendien medeoprichter van een van de twee skyboxen in De Geusselt.

Harold Kostons – Eigenaar DS Metaal
Medeoprichter van de skybox Business Club Lanaken in De Geusselt. Vader van Koen Kostons, de spits die de hele jeugdopleiding van MVV doorliep en afgelopen winter transfereerde naar SC Paderborn.

Huub Waterval - Directeur ICT-bedrijf Nextview
Succesvol ondernemer uit Eijsden. Is de laatste jaren veel maatschappelijk actief. Hij kwam onder meer met het idee van de Maas Cleanup, waarbij plastic uit de rivier wordt gevist.

Jasper Jongen – Eigenaar van Brothers Consultants & Partners
Is al jarenlang bij de club geëngageerd. Jongen was twaalf jaar betrokken bij het supporterscollectief Veer Zien MVV, waarvan een aantal jaar als voorzitter.

Jos Ubaghs – Directeur van Sjef Ubaghs Installatietechniek
Een van de trouwste sponsors van MVV. Zijn vader en naamgever van het bedrijf overleed begin dit jaar en had zijn uitvaartreceptie in de businessclub van De Geusselt.

Mark Thiessen – Eigenaar reclame en marketingbureau Meute, columnist bij EW magazine
Hartstochtelijk MVV-supporter. Stond eerder al met zijn bedrijf Meute op de voorkant van het MVV-shirt, toen de club met zes shirtsponsors tegelijk speelde.

Quincy Tilli – Managing partner bij Monitor Capital Investments
Sloot zich pakweg een jaar geleden via het platform Maastricht Region aan bij MVV, committeerde zich ook al aan de MVV Academy. Zijn zoon speelt in de Academy van MVV.


Hoe snel moet dat allemaal gebeuren?
„Ik moet voor 15 juni een begroting indienen voor de komende jaren. Daarvoor komt nog 22 mei. Dat is de dag dat ik hier in de problemen kom qua liquiditeit. Dat is een kleine maand van nu. Dus voor die tijd moet het helder zijn. Het heeft veel van ons allemaal gevraagd om deze mijlpaal te bereiken. Maar nu gaat het pas beginnen.”

De KNVB moet ook nog goedkeuring geven. Hoe ga je dat aanvliegen?
„Er zijn verschillende scenario’s, maar er is nog geen voorkeur. Dat is omdat ik dit hele proces samen met de KNVB wil doen. Er wordt veel gezegd en geschreven over de KNVB, maar ik heb ze leren kennen als een partij die wil doen wat het beste is voor het Nederlands voetbal.”

Het proces kan natuurlijk spaak lopen. Heb je nóg een noodscenario in de la liggen?
„Voor de WHOA maak ik mij financieel geen zorgen. Er staat geld op de rekening bij het Collectief, dat ik kan gebruiken voor de komende weken, voor de korte termijn. Maar het gaat vooral over het volgend seizoen en de seizoenen daarna. Nu weten mensen wie en wat het Maastrichts Collectief is. Dus mensen melden zich nu te pas en te onpas. Dat gaat groeien. Maar ja, ik zal rekening moeten houden met scenario B en C, want dat is mijn werk.”

Hoe zit het met de Amerikaan die nu tweede keus is?
„Er is een mogelijkheid dat wij bij hem terug komen. Ik vind dat ik de plicht heb om eerst met dit collectief aan de slag te gaan. Maar als hij zó gemotiveerd is als hij zegt en uit liefde voor de club handelt, dan heb ik hem gevraagd om stand-by te zijn voor het geval dit traject niet lukt. Of hij dat doet, is aan hem. Hij heeft nog niet op dat verzoek gereageerd.”

Met wat voor gevoel kijk je terug op het proces?
(lange stilte) „Dit kan je niet een paar keer per jaar doen. Het is mega-intens voor iedereen die er bij betrokken is geweest. Ik heb er wel een paar slapeloze nachten van gehad. Soms werd ik ’s nachts wakker en vlogen scenario’s door mijn hoofd. Dan schreef ik direct wat dingen op die mij te binnen schoten. Ik ben niet als een koelbloedige kikker die zegt: zo gaan we het doen en dat is het. Ik wil het vooral in harmonie doen. Maar dit is mijn baan, dit is besturen. 15 juni staat met rood omcirkeld in mijn agenda. Dan moet het klaar zijn, daarna ben ik er even niet.”

Kan je achteraf zeggen dat het terugtrekken van de vorige Amerikaanse investeerders een maand geleden een zegen is geweest? Want MVV wordt weer Maastrichts.
„Feitelijk gezien verandert er niets, want 24 procent is en blijft in handen van de Amerikanen, de rest is in de handen van Nederlanders. Maar het draagvlak voor MVV en hoe de club leeft, is in deze paar weken enorm zichtbaar geworden. Het is nu op het niveau waar het in mijn ogen hoort te zijn. Ik heb al vanaf dag één gezegd, MVV is van de Maastrichtenaren.”


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, bokkesprongen, kyleman333

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2024 14:25
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #169
Laura is vanavond te gast in het programma Tafelvoetbal van L1. Het programma is te zien om 19.00, 21.00 en 23.00 uur.

www.l1.nl/algemeen/2642180/mvv-directeur...ast-in-tafel-voetbal
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2024 19:33
Pierrot
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 75
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #170
Leverde weinig nieuws op. Ik betwijfel wel of ze zelf blijft. Er is in ieder geval interesse, zo bevestigde ze zelf. Op de vraag of ze zou blijven: 'Ik ben nú bezig met de redding van MVV.' Topvrouw is ze en we moeten in onze handjes knijpen zo lang ze bij ons zit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2024 21:00
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 286
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #171
Iedereen mag van haar vinden wat zij of hij wilt en ook ik had mijn vraagtekens bij haar aanstelling verleden jaar, maar ik vind haar een fantastisch visitekaartje voor onze club. No-nonsens, transparant, iemand die de zaken helder kan verwoorden. Ik hoop van harte dat ze het voor mekaar krijgt onze club voor Maastricht en het betaald voetbal te behouden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2024 23:39 29 apr 2024 23:39 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 798
Meer
Laura van Leeuwen, alg. directeur MVV #172
Interview Laura van Leeuwen in L1-programma Tafel Voetbal

MVV-DIRECTEUR VAN LEEUWEN WAARSCHUWT: “ER IS NOG VEEL WERK”

Door: Joost Schreurs, maandag 29 april 2024, 22:06
In: L1 Nieuws, www.l1nieuws.nl/sport/2642733/mvv-direct...-er-is-nog-veel-werk

MVV-directeur Laura van Leeuwen waarschuwt voor te veel positiviteit over de situatie van de club nu er met Maastrichtse ondernemers wordt gewerkt aan een reddingsplan. "We zijn er echt nog lang niet. Er is uitzicht op een fijne toekomst, maar zover zijn we nog niet. Ik ga nog niet juichen voordat het rond is.

Van Leeuwen was maandagavond te gast in het L1-programma Tafel Voetbal. (In www.l1nieuws.nl/sport/2642733/mvv-direct...-er-is-nog-veel-werk is het grootste deel van het interview in Tafel Voetbal te zien; BS.)

Turbulent jaar
Van Leeuwen kent een turbulent eerste jaar als algemeen directeur bij MVV. Sinds haar aanstelling aan het begin van het seizoen moest ze bekendmaken dat MVV ruim één miljoen euro verlies leed over het boekjaar 2022-2023. Daarna was er de aanvraag bij de gemeente om de stadionhuur later te mogen betalen en een maand geleden haakte een van de Amerikaanse investeerders af waardoor de MVV-directeur een faillissement niet kon uitsluiten.
Vorige week kon Van Leeuwen het nieuws brengen dat met het Maastrichts Ondernemers Collectief wordt gewerkt aan een reddingsplan. "Ik wist niet dat de financiële situatie zo uitdagend was bij mijn aanstelling", vertelt ze. "Vooral niet omdat het jaarverslag nog niet rond was, tot eind oktober."

Slagen of niet slagen
Van Leeuwen, die zelf solliciteerde bij MVV, zegt dat ze ook was ingestapt bij de Maastrichtse club als ze die cijfers op voorhand wel had geweten. "Ik was er altijd begonnen. We wisten dat het kon slagen met de Amerikanen en dat het niet kon slagen. Ik ben met die wetenschap ingestapt, maar ik ben blij dat ik niet alles wist."

Lastige keuze
De MVV-directeur stond de afgelopen weken voor de keuze met wie ze zou gaan werken aan een reddingsplan voor MVV. Ze kon kiezen tussen Maastrichtse ondernemers of opnieuw Amerikaanse investeerders. "Het is zeker een lastige keuze geweest en voornamelijk op het gebied van financiën. Uiteindelijk hebben de Amerikanen veel diepere zakken, daar hoeven we ook niet moeilijk over te doen. We zijn een voetbalclub uit Maastricht en ik heb de plicht om eerst te onderzoeken of de oplossing ligt in het Maastrichts Ondernemers Collectief." Deze lokale redders willen ongeveer 5 miljoen euro investeren in de club, toch is dat nog geen reden voor feest bij Van Leeuwen. "Zolang er geen contracten zijn getekend, zeker niet. De vorige keer hadden we zelfs een getekend contract (met Dutch Soccer Holdings red.) en dat betekende ook niet zoveel."

Twee miljoen
De MVV-directeur wordt op dit moment ondersteund door bureau Hypercube. Zij onderzoeken de toekomst van de Maastrichtse club. "Het zit niet in de kosten, maar in de inkomsten", vertelt Van Leeuwen. Als we een stabiele KKD-club willen worden en af en toe meedoen met de play-offs en zelfs kans op promotie, dan moet er per jaar twee miljoen euro bij. Dat is veel geld, ook voor het Maastrichts collectief. Met wat zij kunnen dragen, kunnen we blijven bestaan, maar waar willen naar toe? Dat zijn de vragen die er nu liggen."

Commerciële achterland
Hypercube onderzocht of groei mogelijk is voor MVV en daar kreeg Van Leeuwen een positief antwoord op. "Er kan in de top van de Eerste Divisie worden gespeeld in onze regio en met ons achterland: de regio Maastricht. Het is een klein beetje een open deur, maar Hypercube zegt dat hoe beter je gaat voetballen, hoe groter je commerciële achterland wordt. Dan gaan we weer concurreren met Fortuna Sittard. Met het laagste budget doen we mee om de play-offs. We doen nu overpresteren, maar dat hou je niet vol. Uiteindelijk zullen we ook in het spelersbudget moeten investeren, waardoor we aantrekkelijker gaan voetballen en de cirkel op gang komt."

WHOA-procedure
Terwijl de gesprekken gaande zijn, is Van Leeuwen ook bezig met een WHOA-procedure. Die procedure moet ervoor zorgen dat MVV een schikking treft met de crediteuren waardoor een deel van de schulden wel moet worden betaald en een deel wordt kwijtgescholden. "Ik moet ongeveer 50 tot 60 mensen benaderen", zegt de directeur over het aantal crediteuren. "Ik ben heel ver en heel veel van die 50 tot 60 zijn allemaal kleine crediteuren." Een van de gesprekspartners is de gemeente, als eigenaar van het stadion. "Ik vind de gemeente al het hele seizoen een goede gesprekspartner, maar de gemeente behartigt hun belangen en dat doen ze hartstikke goed, net zoals ik de belangen behartig van MVV. Ik vind de gemeente hartstikke constructief."

Toekomst
Door haar werk bij MVV krijgt Van Leeuwen ook veel aandacht. "Er is interesse, maar ik stort mijn ziel en zaligheid in het Maastrichtse." Van Leeuwen zegt ook geen carrièreplanning te hebben. "Ik ben zeker ambitieus, alleen ben ik nu bezig met het redden van de club en kijk ik niet verder ondanks de berichten. Ik wil het goed achterlaten. Dat kan ook over vijf jaar zijn." Van Leeuwen gaat overigens wel het gesprek aan met de nieuwe aandeelhouders. "Dat gesprek moet wel gevoerd worden. Toen ik een jaar geleden instapte, zag de wereld er anders uit."


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.345 seconden