Overige wedstrijden (Niet MVV)
08 apr 2013 20:29
Hier is pas een voorbeeld van 'gloryhunters'
Grote steun Helmond Sport in kraker Jupiler League
Een grote steun voor de kraker in de Jupiler League. Ruim tweehonderd supporters reizen Helmond Sport vrijdag achterna naar de uitwedstrijd tegen FC Volendam.
De teller stond vanmiddag (maandag) op 220. Ook dinsdag is de administratie open om kaarten aan te schaffen voor de topper, is te lezen op de clubsite.
De Helmonders moeten afrekenen met koploper FC Volendam, dat evenveel punten heeft maar een wedstrijd minder heeft gespeeld, om zicht te blijven houden op het kampioenschap. De week daarna treft de ploeg van Eric Meijers in eigen huis Sparta Rotterdam, een andere concurrent.
De reguliere competitie wordt afgesloten op bezoek bij FC Oss. In 1984 degradeerde Helmond Sport uit de Eredivisie. Een terugkeer kon daarna, ondanks diverse Play-off-deelnamen, niet bewerkstelligd worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
08 apr 2013 23:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Poeh zeg...200 fans voor een kampioenskraker. Het hele dorp staat op zijn kop...
Zojuist weer eens dat idiote programma van Sparta gezien. Ik hoop werkelijk dat ze geen kampioen worden. De arrogantie en daarnaast de kuttekoppen van Vloet, Vonk, Calabro en co...bah. Dan maar Volendam (als wij het niet worden
)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
09 apr 2013 07:03
Maosbrögk schreef : Poeh zeg...200 fans voor een kampioenskraker. Het hele dorp staat op zijn kop...
Zojuist weer eens dat idiote programma van Sparta gezien. Ik hoop werkelijk dat ze geen kampioen worden. De arrogantie en daarnaast de kuttekoppen van Vloet, Vonk, Calabro en co...bah. Dan maar Volendam (als wij het niet worden )
Inderdaad! Je zegt het goed arrogantie, want dat straalt er vanaf bahbah. Ik gun het Volendam dan ook meer dan dat zij kampioen ZOUDEN worden.
Ik begrijp Sparta ook niet goed, ze laten een tv programma maken waarin ze laten zien hoe ze via een analysering kampioen GAAN worden, zo zeggen ze het ook zelf. Als dat mislukt staan ze toch voor lul, of zie ik dat verkeerd? Het is gewoon verdoemd te mislukken, en maar goed ook.
Ik vind als je zo iets toepast ga dat dan niet meteen via tv doen en houd dat lekker binnen de club.
Winning isn't everything... It's the only thing!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Maosbrögk, De_Lange
10 apr 2013 19:19
10 apr 2013 19:22 door Sjop.
leuke sfeeractie BVB.
jammer dat het geel zwart is
11 mei 2013 20:41
11 mei 2013 20:46 door Sandro.
Go Ahead Eagles - FC Dordrecht 3 - 0
Go Ahead Eagles in de 2de ronde tegen VVV.
11 mei 2013 21:13
Maosbrögk
Platinum Boarder
FA Cup final in Engeland: Man Shitty-Wigan 0-1
11 mei 2013 23:03
Nao Väöre
Platinum Boarder
Sandro schreef : Go Ahead Eagles - FC Dordrecht 3 - 0
Einde oefening voor VVV vrees ik.
Dus: mochten wij de clash met Volendam overleven, dan gaan we naar Deventer.
Aon de géng
12 mei 2013 00:16
Nao Väöre schreef :
Sandro schreef : Go Ahead Eagles - FC Dordrecht 3 - 0
Einde oefening voor VVV vrees ik.
Dus: mochten wij de clash met Volendam overleven, dan gaan we naar Deventer.
VVV zal normaal gesproken te sterk zijn voor iedere JL club, maar een derby tegen MVV, die extra beladen is kan VVV de das om doen. Daarnaast kunnen ze een eventuele finale beter van VVV verliezen dan van GA Eagles.
13 mei 2013 20:30
Iets heel anders nu wat ik iedereen hier niet wil onthouden: promotiewedstrijden in Engeland, fragmentje hier van de slotfase van Watford-Leicester:
Voetbal = emotie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Maosbrögk
26 nov 2013 19:29
les rouges blancs
Platinum Boarder
Mappie schreef : Voetbal = emotie!
juist en hier iets van hetzelfde...Sfeerimpressie van m'n vrienden in Sarajevo, Zeljo
(
nl.wikipedia.org/wiki/FK_%C5%BDeljezni%C4%8Dar_Sarajevo
)
Hier in de derby tegen die andere club uit Sarajevo :
Hun fanatieke fans heten sinds 1987 "the maniacs"
(zelf heb ik m'n eerste wedstrijd op hun uitnodiging in 1989 bijgewoond , een 3:0 overwinning op het toendertijd grote Rode Ster Belgrado )
15 juli 2015 14:03
Helmond speelt gelijk tegen Willem II 1-1 dus MVV is gewaarschuwd de eerste wedstrijd.
02 aug 2015 15:44
3e klasser sp Hasselt wint van fc Eindhoven 1-0.
02 aug 2015 17:35
Schapendonk schreef : 3e klasser sp Hasselt wint van fc Eindhoven 1-0.
Wonnen afgelopen dinsdag ook van Racing Genk II.
17 aug 2015 22:41
17 aug 2015 22:42 door Sjuulke.
Jong Ajax wint niet van Helmond Sport;
Bij Jong Ajax stonden onder anderen Ricardo van Rhijn, Mike van der Hoorn, Lucas Andersen, Yaya Sanogo en Viktor Fischer in de basis....
Bron: Nu.nl
18 aug 2015 08:46
Tsja, vorig jaar speelde Jong PSV bij ons met onder andere Bakalli en international Willems. Wij wonnen. Afgelopen vrijdag was Ritzmaier de enige speler met serieuze eredivisie-ervaring en we verloren.
Er valt gewoon weinig peil op te trekken. Kunt je afvragen hoeveel zin al die namen die jij noemt er in hadden. Ik weet nog dat Bakali vorig jaar geen pepernoot raakte en dat Willems weliswaar een schitterend doelpunt scoorde, maar ook Brouwers de hele tijd liet lopen.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke
Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden