Overig nieuws (niet over MVV)

05 aug 2021 11:43
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1726
Jeffrey van As volgens 1Limburg aan de kant gezet als technisch directeur van onze oosterburen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2021 12:26 05 aug 2021 12:30 door Strucht.
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1727

Jim Cemint schreef : Jeffrey van As volgens 1Limburg aan de kant gezet als technisch directeur van onze oosterburen.


Wat een chaos daar.... Zelfs met de investeerders draaien ze rode cijfers ( daar stonden die al voor 1,5 miljoen garant voor) Maar de supporters vinden dat ze maar meer erin moeten storten en er anders houtje touwtje oplossingen voor tijdelijke spelers budget verhoging of er moeten gewoon nieuwe investeerders moeten komen. Ze leren het ook nooit daar, maar zolang er steeds nieuw gekken en de gemeente Kerkrade garant blijven staan zal dit spelletje constant blijven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 aug 2021 13:19
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1728
Hoop deit leeve, mer zal wel weer geholpe weure door hoofdsponsor gemeinte, sjoenste daag zow zien mvv promoveere en die k*tclub failliet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 aug 2021 09:23
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1729
Bij Den Bosch - Verrekes Sport zag onze keeper van afgelopen seizoen er toch weer niet best uit bij beide tegendoelpunten.

Benieuwd naar onze nieuwe keeper Nijhuis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2021 09:55
HIER!!
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1730
Die club uit het Oosten kan zo maar eens kampioen gaan worden ben ik bang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2021 11:44
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1731

HIER!! schreef : Die club uit het Oosten kan zo maar eens kampioen gaan worden ben ik bang.


Waarop baseer je dit?…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2021 12:01
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1732
Ik denk dat het wel eens een verassend seizoen kan worden in misschien wel de sterkste keuken kampioen divisie ooit. Ik zie nog geen echte favorieten voor de eerste 2 plekken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2021 13:37
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1733
FC Emmen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2021 13:45
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1734
Emmen speelde al gelijk tegen telstar en verloor thuis van eindhoven. Nee die hebben mij nog niet overtuigd dat zij titelkandidaat zijn. Ik vind het wel leuk voor de competitie als er geen ploeg zo dominant is als cambuur afgelopen seizoenen. Dat maakt het lekker spannend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 aug 2021 22:11
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1735
Wie weet als MVV zo doorgaat.;)
Alles kan nog gebeuren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 sept 2021 19:35
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 372
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1736
Van der Luer heeft stadionverbod: 'Zo gaan ze bij Roda met oud-spelers om'
Gepubliceerd: Maandag 20 september 2021 om 14:15
Kopieer link
Deel op WhatsApp
Deel op Facebook

Eric van der Luer speelde veertien jaar in het eerste elftal van Roda JC en was daarna in diverse functies werkzaam bij de club, maar leeft nu op gespannen voet met de Kerkradenaren. De 56-jarige oud-middenvelder, bijgenaamd De Kleine Blonde Dood, heeft zelfs een stadionverbod, onthult hij in gesprek met het Algemeen Dagblad.

Van der Luer was in het voorjaar van 2019 interim-trainer van Roda, maar daarna ging het mis, toen de veelbesproken Mexicaanse investeerder Mauricio García dela Vega zich in het Parkstad Limburg Stadion meldde. De ex-prof liet openlijk weten wat hij ervan vond en mag nog altijd niet in het stadion komen. "Ik heb die brief, ondertekend door 'onze Mexicaanse vriend' nog liggen. Ik mag niet in de buurt van het stadion komen, tenzij ik er een afspraak heb. Tja, zo gaan ze bij Roda blijkbaar met oud-spelers om."

Na het tijdperk-García de la Vega was Van der Luer helemaal klaar met de voetbalwereld. Hij filosofeerde in 2020 al over een werkzaam leven in de 'reguliere' maatschappij en is inmiddels in het onderwijs beland: Van der Luer werkt op een MBO-opleiding en begeleidt dierverzorgers in opleiding. "In essentie is mijn werk nu niet anders dan in het verleden. Je leidt nog steeds op. Het doel voor de kinderen is nu alleen niet Roda JC 1 halen, maar in een dierentuin of op een boerderij werken. Mooi om daar een steentje aan bij te mogen dragen", stelt hij.

Van der Luer is blij dat hij van zijn mentorkinderen waardering krijgt, na de voorbije turbulente jaren bij Roda. "Als je Roda JC hebt meegemaakt, kun je alles aan."

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 sept 2021 09:24
Nietzsche
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 138
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1737
Hopelijk heeft hij ook bij ons een stadionverbod

Also sprach Zarathustra
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2021 08:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1738
Als je Andries Jonker als trainer /TD aanstelt dan krijg je er Louis van Gaal blijkbaar “bij” !!

Het nietige Telstar slaagt er toch weer in om op een ludieke manier de landelijke media en daarmee de aandacht voor hun club maximaal te bereiken.
Een belofte van Louis aan Andries en aan de voorzitter van Telstar heeft gister en deze week tot een media spektakel geresulteerd ,. Van Gaal destijds geen bondscoach toen hij benaderd werd maar wel een goede vriend van Jonker , hield zijn woord en zorgde dat Telstar deze week onder zijn leiding werd klaar gestoomd tegen de koploper . Van Gaal inmiddels bondscoach trekt natuurlijk een mega aandacht en dat heeft alleen maar positieve effecten voor hun initiatief en voor hun club !

Een hele knapper prestatie en eigenlijk voor een hele kleine club een enorme boost !
Tja en dan denk ik , als Jonker op 1-7 trainer bij ons was geweest en de gesprekken waren er ( maar Noor wilde Klaas Wels ) dan had dit circus bij ons plaats gevonden , want Jonker zou er alles aan doen om zijn oude liefde MVV vooruit te helpen
En op zon week en dag kun je als club nog maanden commercieel doorbouwen .

Het is anders gelopen maar mijn complimenten gaan uit naar Telstar in deze en de Stichting spieren voor spieren ! Alleen maar winnaars ( behalve jong AZ natuurlijk , maar die zullen de 3 punten zeker gunnen aan Jonker/ van Gaal !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2021 08:25
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1739

Napoleon schreef :
Een hele knapper prestatie en eigenlijk voor een hele kleine club een enorme boost !
Tja en dan denk ik , als Jonker op 1-7 trainer bij ons was geweest en de gesprekken waren er ( maar Noor wilde Klaas Wels ) dan had dit circus bij ons plaats gevonden , want Jonker zou er alles aan doen om zijn oude liefde MVV vooruit te helpen
En op zon week en dag kun je als club nog maanden commercieel doorbouwen .


Als Jonker hier op 1-7 trainer was geworden stonden we nu 15e en was jij waarschijnlijk al 3 weken om het vertrek van Noor aan het roepen, omdat we 15e staan.
De stunt met Van Gaal had je dan waarschijnlijk een PR-stunt van Noor genoemd om te verbloemen dat er nog geen investeerder was en waarschijnlijk zou je er nog aan toevoegen dat hij zich beter met de NOW-regeling bezig had kunnen houden dan met deze publiciteitsstunt om zichzelf op de borst te kloppen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Brökske, MVVke, Bieske, Belgske, Anna D., Vluuzak, Burgundian043, M-MVV, Jack Luijten, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 juni 2022 08:06
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #1740
KNVB wil nieuwe spelregels testen in KKD:

▪️ Ingooien wordt intrappen
▪️ Dribbelen bij een vrije trap is toegestaan
▪️ Er komt een 5 minuten-straf
▪️ Onbeperkt wisselen
▪️ Zuivere speeltijd


Knvb maakt het voetbal helemaal kapot met al die regels.
Zuivere speeltijd prima maar de rest ben ik helemaal niet mee eens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden