Overig nieuws (niet over MVV)

18 dec 2012 12:49 18 dec 2012 12:56 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #616
De KNVB scherpt de gedragsregels binnen het betaalde voetbal al tijdens de komende winterstop aan. Dat heeft directeur betaald voetbal Bert van Oostveen dinsdag in Zeist aangekondigd.

"Wij willen de scherpere gedragsregels via heldere richtlijnen al meteen na de winterstop invoeren. Woensdag komen in Zeist vertegenwoordigers van de spelersvakbond (VVCS), de scheidsrechters (BSBV) en de coaches betaald voetbal (CBV) met de KNVB bijeen om over dat onderwerp te praten."

Maandag maakte de amateurtak van de voetbalbond al bekend vóór 1 maart een actieplan te willen presenteren om excessen in het voetbal te voorkomen. Aanleiding is de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen ruim twee weken geleden.

KNVB wijst Gözübüyük geen wedstrijd toe, Makkelie naar Utrecht-Ajax

Danny Makkelie heeft zondag de leiding over de beladen wedstrijd tussen FC Utrecht en Ajax. Opvallend is dat Serdar Gözübüyük aankomend weekeinde geen wedstrijd krijgt toegewezen in de Eredivisie. De KNVB deed eerder al afstand van de actie van Gözübüyük, die FC Groningen-trainer Robert Maaskant zaterdag een bandje met 'Respect' voorhield.

Jan Wegereef leidt zaterdag het treffen in Breda tussen NAC en PSV. Alexandre Boucaut, afkomstig van het Belgische scheidsrechterskorps, is leidsman bij het duel tussen ADO Den Haag en NEC Nijmegen. Björn Kuipers fluit de laatste wedstrijd voor de winterstop van Feyenoord en FC Groningen.

Lees verder: www.soccernews.nl/news/179250/KNVB_wijst...t-Ajax#ixzz2FP67dmf7

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2012 18:29
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #617
Als ik het volgende artikel "Eredivisie start in 2013-2014 extra vroeg" lees op nu.nl dan krommen mijn tenen.

De KNVB is blij met maar één midweekse speelronde. Zijn de voetballers tegenwoordig mietjes geworden. Ik vind het niet vreemd dat de eredivisie een micky mouse competitie aan het worden is.

Bijna alle clubs uit de grote competities spelen 2 wedstrijden per week. Is niet voor competitie, dan wel in europees vervand of een nationale bekercompetitie.

Daarom is het mij niet vreemd dat de NL'se competitie niet mee kan komen internationaal gezien. Het zou eens goed zijn voor de voetballers om eens vaker een wedstrijd te spelen in plaats van paar uur per week te trainen!

Voor de liefhebbers, in het artikel staat ook wanneer ons seizoen begint (erg vroeg) en eindigt vlgend jaar in de eredivisie. Kunnen we alvast rekening houden met de vakantieplanning

18 dec 2012 20:48 18 dec 2012 20:49 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #618
Bel Hassani: ''We hebben een betere selectie dan MVV''

Sparta Rotterdam pakte maandag de tweede periodetitel. De Rotterdammers zagen concurrent Almere City FC onderuit gaan tegen AGOVV.

Bel Hassani, speler van de Limburgers ;) , is ervan overtuigd dat Sparta een betere selectie heeft dan koploper MVV. 'Wij hebben een kwalitatief betere en bredere selectie dan MVV'',vertelt de geboren Rotterdammer in gesprek met Voetbal International.

''MVV heeft eigenlijk maar elf goede en redelijk ervaren spelers. Ze komen absoluut in de problemen als ze tegen blessures of schorsingen aan gaan lopen.'

www.voetbalcentraal.nl/nieuws/89128/bel-...ere-selectie-dan-mvv

18 dec 2012 21:05
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #619
Breder kan best wel kloppen, maar beter? Daar heb ik nog niks van gezien. Ze spelen laf voetbal, waren ook tegen ons duidelijk de mindere (hadden zeker kunnen verliezen) en staan in de algemene stand (ruim als we de inhaalwedstrijd winnen) onder ons. Dus Bel Hassani: Bel Vijverdal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, opadiehard, Boys_in_Red

18 dec 2012 21:13
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #620
Ach dit is gewoon intimideren. D.m.v. intimidatie probeert Sparta al het hele seizoen bovenaan te komen. Cambuur heeft dat in het begin ook geprobeerd maar zijn gestruikeld en Sparta gaat ook struikelen. Als MVV zo blijft voetballen, en geen spelers weggaan, worden ze met 2 vingers in de neus kampioen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, peter ruiver

19 dec 2012 23:54
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #621

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

20 dec 2012 08:15
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #622

MVV4life schreef : Einde van de combiregeling?

www.indehekken.net/news/columns/einde-combiregeling/

Laten we het hopen kijk gister Heerenveen Feyenoord waren meer Feyenoord supporters dan Heerenveen supporters zoals ik net zie, net zoals in Sittard hoeveel MVV supporters zaten daar op de hoofdtribune?
Ze hebben er de verkeerde mensen mee!

01 jan 2013 22:15
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #623
PEETERS RUILT RACING GENK VOOR SPARTA

Stef Peeters trekt anderhalf seizoen naar de Nederlandse tweedeklasser Sparta Rotterdam. De 20-jarige middenvelder lag bij Racing Genk onder contract tot juni 2013. Peeters tekende eerst voor twee jaar bij en mocht daarna ook zijn handtekening zetten bij Sparta.

De jonge Gruitrodenaar mocht vorig seizoen vijf keer meespelen met de eerste ploeg van Racing Genk. Hij mocht vorige zomer op huurbasis weg om meer wedstrijdervaring op te kunnen doen. Peeters bleef echter bij Genk en kwam dit seizoen niet in beeld. Bij Sparta Rotterdam hoopt Peeters zijn carrière verder uit te bouwen. Daarna hoort hij nog een seizoen toe aan Racing Genk.
www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=59843

02 jan 2013 06:32 02 jan 2013 06:33 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #624
Dit is ironisch. Nu gaat hij me naar de direkte concurrent. Sparta was zeker bang dat MVV een goeie vervanger voor Labylle zou vangen. Het lijkt soms wel eens of clubs dit extra doen om andere te verzwakken. Lijkt een beetje op het Rajcomar verhaal aan het begin van de competitie. Dan nu maar hopen dat Labylle blijft.

02 jan 2013 09:18
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #625
Ik krijg hier hetzelfde gevoel bij, Schapendonk. Wij zijn momenteel de enige serieuze concurrent voor Sparta aangaande het kampioenschap, dat wij interesse hadden in deze jongen was ook publiekelijk bekend. Erg typisch dat zij nu die jongen halen. Ik vraag me af of ze dat ook hadden gedaan als wij geen interesse hadden. Jammer, mijn Belgische voetbalvrienden wisten me te vertellen dat het een groot talent was en dat hij zeker een versterking zou zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

02 jan 2013 10:37
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #626
Laat dat arme Sparta maar. Zij MOETEN MVV kan en mag als het wil.
Sparta gaat onze bijna aankopen voor onze neus wegkapen maar een oud gezegde.
Wie het laatst lacht lacht het beste .
Tot in maart :daag:

02 jan 2013 10:54
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #627
Dit dacht ik ook toen ik het gister las denk wil MVV iemand hebben gaat iemand anders ermee aan de haal omdat ze meer geld hebben.
Maar in het geval Sparta denk ik dat er weer iemand op de bank beland in plaats van Peeters, en na de verhalen van Nathan en Mark in de vi over Vonk en Sparta zullen de spelers er daar niet vrolijker op worden.
En denk dat als hij naar Mvv was gekomen er toch ook iemand teleurgesteld op de bank moest plaatsnemen dit is nooit goed voor een groep denk ik, vooral niet omdat het nu zo lekker loopt!
Maar wel typisch dat clubs als Fortuna en Sparta meer met de concurrentie bezig zijn als met zichzelf :thinking:
En eerlijk is eerlijk eigenlijk is dit een heel groot compliment voor MVV en blijkbaar kunnen ze bij ander clubs die vele meer geld hebben niet eens een fatsoenlijke scout betalen ;) :thumbsup:

02 jan 2013 15:10
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #628
De licentiecommissie van de KNVB, die gaat over de licenties van de betaaldvoetbalorganisaties, heeft AGOVV Apeldoorn een sanctie opgelegd wegens betalingsachterstand aan een andere betaaldvoetbalorganisatie.

Doordat AGOVV niet aan haar betalingen heeft voldaan, zal de club twee strafpunten krijgen in de ranglijst van de Jupiler League. Daardoor komt AGOVV op een 14e plek terecht met 18 punten uit 18 wedstrijden.

AGOVV kreeg eerder te horen dat het reddingsplan dat ze eind 2012 indiende de club waarschijnlijk niet van een aanstaand faillissement kan redden.

Jammer een club die het al zo moeilijk heeft en die club uit Sterfrade krijgt nooit punten aftrek :thumbsdown:

04 jan 2013 07:17
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #629
Maar dan nog. Waar zijn die -8 punten gebleven? Of geeft de KNVB die alleen aan MVV.

04 jan 2013 07:21
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #630

Schapendonk schreef : Maar dan nog. Waar zijn die -8 punten gebleven? Of geeft de KNVB die alleen aan MVV.

Ja goede vraag weet niet waarom MVV destijds zoveel punten in mindering heeft gekregen tegen over de 2 van Agovv

Tijd voor maken pagina: 1.129 seconden