Overig nieuws (niet over MVV)

08 dec 2012 13:50
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #556
nou bovenstaand bericht kan verwijderd worden als dit bericht klopt

Belastingdienst vraagt faillissement AGOVV aan

De toekomst van Eerdivisionist AGOVV hangt aan een zijden draadje. Volgens Omroep Gelderland heeft de belastingsdienst het faillissement van de Apeldoornse club aangevraagd.

De aanvraag wordt dinsdag behandeld in de rechtbank. De club kampt met een schuldenlast, met een acuut probleem van 300.000 tot 400.000 euro. Op dit moment kan de leiding ook de salarissen niet meer uitbetalen.

Volgens de clubleiding zijn de problemen veroorzaakt door het afhaken van veel sponsors door de economische crisis.

Er is nog hoop. Een eventueel faillissement hoeft niet te betekenen dat de proflicentie per direct wordt ingetrokken.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2012 16:59
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #557
Groot drama voor AGOVV ... klein drama voor MVV :

Sparta speelde 1-1 gelijk tegen AGOVV in R'dam, wij gingen in Apeldoorn winnen.
Als AGOVV uit de competitie gehaald wordt ... verliezen we de 3 punten? :(

08 dec 2012 17:14
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #558
En zo'n club zit in dezelfde categorie als MVV.... :blink:

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

08 dec 2012 19:09 08 dec 2012 19:11 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #559

Fabrice schreef : Groot drama voor AGOVV ... klein drama voor MVV :

Hoezo dat. Als MVV de inhaalwedstrijd tegen Volendam wint staan we 2 punten voor. Sparta levert dan 1 in en MVV 3. Dan sta je weer gelijk, maar met een beter doelsaldo dus bovenaan. Je hebt wat verlies, maar het zij zo.

08 dec 2012 19:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #560

Schapendonk schreef :

Hoezo dat. Als MVV de inhaalwedstrijd tegen Volendam wint staan we 2 punten voor. Sparta levert dan 1 in en MVV 3. Dan sta je weer gelijk, maar met een beter doelsaldo dus bovenaan. Je hebt wat verlies, maar het zij zo.

En als we eerlijk zijn had Agovv minimaal recht op een gelijkspel tegen ons ;)

08 dec 2012 20:10 08 dec 2012 20:10 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #561

Schapendonk schreef :

Belangrijker vind ik het financiële verlies dat MVV leidt doordat het de inkomsten van een thuiswedstrijd misloopt bij een event. faillissement van AGOVV.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

09 dec 2012 18:28
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #562
En dat is de volgende ..... Straks Fortuna..... Dan R*da als ze degraderen....Dan NAC die ook in de problemen zitten...

Sneu voor het Nederlands voetbal een voor een gaan ze kapot terwijl ze maar een paar ton schuld hebben terwijl in het buitenland clubs zijn met miljoenen schuld!!

09 dec 2012 18:58
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #563

mvv4ever schreef : En dat is de volgende ..... Straks Fortuna..... Dan R*da als ze degraderen....Dan NAC die ook in de problemen zitten...

Sneu voor het Nederlands voetbal een voor een gaan ze kapot terwijl ze maar een paar ton schuld hebben terwijl in het buitenland clubs zijn met miljoenen schuld!!

ja sneu is het wel maar sorry dat ik het zeg op Fortuna na gun ik het de clubs ook die je opnoemt!

10 dec 2012 11:30
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #564
Cambuur moet nieuwe trainer zoeken
Door MARTIJN MOOIWEER __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 10 december '12 10:11

SC Cambuur kan na dit seizoen op zoek naar een nieuwe trainer. De huidige coach, Alfons Arts, heeft aangegeven zijn aflopende verbintenis niet te willen verlengen.
Foto

Arts is bezig aan zijn derde seizoen als hoofdtrainer in Leeuwarden. In 2010 nam hij de taken over van Stanley Menzo die naar Vitesse vertrok.

Daarvoor had de ex-speler van PSV al drie jaar als assistent-trainer gefungeerd in Friesland.

10 dec 2012 14:26
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #565
KNVB-preses: 'Sparta-trainer hoort niet thuis in onze sport'

Michael van Praag heeft keihard uitgehaald naar Michel Vonk. De KNVb-preses vindt dat de Sparta-trainer niet thuishoort in de voetbalsport vanwege zijn bagataliserende reactie op een smerige overtreding van een van zijn spelers in de stadsderby met Excelsior.

"Die jongen van Willem II (Gaby Jallo) die zich inhield tegen de grensrechter begreep waarom hij met een rouwband speelde. Bij Sparta hadden ze daar kennelijk maling aan. Ik vind dat trainers als Vonk niet in onze sport thuishoren. Ik heb inmiddels begrepen dat de leiding van Sparta daar ook niet blij mee is. Dat zijn dus keurige mensen. Het is in eerste instantie aan Sparta zelf om daar iets aan te doen", aldus bondsvoorzitter Van Praag.

Spartaan Donovan Deekman kreeg rood van scheidsrechter Van den Kerkhof nadat hij op het lichaam van een tegenstander was gaan staan. Vonk praatte die actie na afloop goed.

10 dec 2012 15:22
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #566
Buiten het feit dat ik betreur wat er is gebeurd, vind ik de uitspraak van van Praag ronduit belachelijk.
Was dit 3 weken geleden gebeurd, of straks in februari, dan kraait er geen haan naar binnen de KNVB.
En daarbij vind ik een arbiter bekritiseren of speler in bescherming nemen (ongeacht, goed of fout) iets anders dan iemand doodslaan. Zou fraai worden als je geen enkele beslissing meer mag bekritiseren.
Maar als de KNVB ergens goed in is, dan is het met een vingertje wijzen.
Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden volgende week maandag in de krant staan....gestaakt.

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

10 dec 2012 16:03
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #567
'De Professional Footballers' Association (PFA) pleit maandag voor veranderingen in de stadions van de Engelse voetbalclubs. In de ogen van de spelersbond is het gezien de recente incidenten tijd dat netten hun intrede gaan doen om spelers te beschermen tegen boze fans.
Gordon Taylor is maandag stellig tegenover de BBC. De voorzitter van de PFA wijst naar de derby van Manchester waarin Rio Ferdinand geraakt werd door een muntje, gegooid door een fan van Manchester City. "Ik denk dat je, zoals eerder al voorgesteld werd, op kwetsbare plekken rond het veld netten op moet hangen. Dit zou achter de doelen en rond de cornervlaggen kunnen", stelt Taylor.
Ferdinand trok zich niet veel aan van hetgeen er gebeurde in het Etihad Stadium. De Engelse voetbalbond FA besloot maandag wel een onderzoek te starten. Niet alleen werd Ferdinand boven het oog geraakt door een muntje, ook hield Manchester City-doelman Joe Hart een fan tegen die het veld betrad en verhaal wilde halen bij de United-speler.'

Over 10 jaar alleen nog maar glazen wanden langs het veld met daar achter warme skyboxen met leren stoelen?
In een zaal op kunstgras..
In Engeland zie ik dit best gebeuren, daar draait het allang niet meer om de echte fans. (bij Arsenal kost de goedkoopste seizoenskaart een dikke €1200 terwijl Arsenal in een van de armste wijken van Groot-Britannië ligt.)

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

10 dec 2012 16:08
Zoeper
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #568

Dixi schreef : Buiten het feit dat ik betreur wat er is gebeurd, vind ik de uitspraak van van Praag ronduit belachelijk.
Was dit 3 weken geleden gebeurd, of straks in februari, dan kraait er geen haan naar binnen de KNVB.
En daarbij vind ik een arbiter bekritiseren of speler in bescherming nemen (ongeacht, goed of fout) iets anders dan iemand doodslaan. Zou fraai worden als je geen enkele beslissing meer mag bekritiseren.
Maar als de KNVB ergens goed in is, dan is het met een vingertje wijzen.
Ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden volgende week maandag in de krant staan....gestaakt.

Dixi

Ik vond het anders wel schandalig.. met de kennis van nu is het een zeer ongelukkige uitspraak en getuigd niet van respect. Zeker mag je bepaalde vraagtekens hebben bij beslissingen, maar hou je dan in voor de camera.. daarnaast heb je het maar te accepteren, ik heb nog nooit een scheidsrechter of grensrechter gezien die een beslissing terugdraait. Daarnaast heeft meneer Vonk gewoon een voorbeeldfunctie..

10 dec 2012 16:40
Boschpoort
Administrator
Administrator
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #569
Het was inderdaad een belachelijke uitspraak van Vonk, en helemaal dit weekend!

Maar als Van Praag als voorzitter van de KNVB het over voorbeeldfuncties heeft, is dat nogal hypocriet. Nog niet zo heel lang geleden stond hij op een openbare bijeenkomst voor een volle zaal te beweren dat Fortuna niet meer bestond. Tja...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

10 dec 2012 16:46 10 dec 2012 16:47 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #570

Zoeper schreef : Ik vond het anders wel schandalig.. met de kennis van nu is het een zeer ongelukkige uitspraak en getuigd niet van respect. Zeker mag je bepaalde vraagtekens hebben bij beslissingen, maar hou je dan in voor de camera.. daarnaast heb je het maar te accepteren, ik heb nog nooit een scheidsrechter of grensrechter gezien die een beslissing terugdraait. Daarnaast heeft meneer Vonk gewoon een voorbeeldfunctie..

het was inderdaad ongelukkig, maar je, we of beter de KNVB moet Vonk niet afschilderen alsof het een crimineel is...
Terwijl iedereen zich aan het bediscussiëren van scheids- en grensrechters schuldig maakte; wij ook op de tribunes.
Bovendien had van Praag ook een voorbeeldfunctie in zijn Ajax tijd en alsof het daar altijd zo correct was...

Triest is en blijft wat er gebeurd is en de familie verdient ons medeleven, respect en rust ...
en geen discussies of wijzende vingertjes.

Tijd voor maken pagina: 0.383 seconden