Overig nieuws (niet over MVV)

04 dec 2012 09:42
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #526
Nou als de ouders gestraft moeten worden het idee van de PVV vind ik indeze niet verkeerd.
Bij moord de HELE familie het paspoort afnemen en op eerste vliegtuig terug naar Marroko
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, sjoen-mestreech

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

04 dec 2012 10:05
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #527
Het is geen moord.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

04 dec 2012 10:28
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #528
Oh nee SORRY klopt ze hebben hem niet express doodgeslagen en geschopt maar per ongeluk dat hij dood is is colleteral damage!!!!

Nee het was mishandeling met de dood tot gevolg
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

04 dec 2012 10:45
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #529
Ik vind het ook erg schokkend en van mij mogen de daders een loeizware straf krijgen hoor. Maar moord is met voorbedachten rade, ik denk niet dat die jongens vooraf gepland hebben dat ze die dag even de grensrechter zouden gaan doden.

Maar goed, dat is niet echt de belangrijskte discussie hier. Sorry.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, damske

04 dec 2012 11:39
SjoSa
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #530

Aswin schreef : .....(levenslang (max 25 jaar dus)......

Niet dat het in deze erg belangrijk is, maar in Nederland is levenslang wel echt levenslang.
Hier kan een veroordeelde alleen onderuit komen bij koninklijk besluit. sinds 1970 pas 3 keer gebeurd.

Alleen....hoe erg het ook allemaal is wat er gebeurt is, dit is geen misdrijf waar een levenslange gevangenisstraf op staat....helaas....

Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak

04 dec 2012 11:42
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #531
Erg triest dit. Ik heb het zowiezo altijd een laf iets gevonden, om met meerdere personen 1 persoon aan te vallen. En ook 15 en 16-jarigen kunnen een volwassen persoon makkelijk iets aandoen. Maar ja, op die amateurvelden is er weinig bescherming. Als het uit de hand loopt is dit een risico. Ik denk dat dit van alle tijden is, en niet zo zier van nu.

04 dec 2012 11:53
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #532
Meh Nederland zòw Nederland neet zien es d'r gezach woort:

Rekening hawwend mèt de leeftied vaan de daders....

Traumatische jäög gehad....

't Waor neet hun bedoeling...

Ze weure al jaore laank gepes....

Rekening hawwend mèt de meujleke achtergroond...

enz enz enz.... :sick:

04 dec 2012 18:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #533
KNVB staat met de rug tegen de muur

Eerder vandaag maakte de KNVB bekend dat er dit weekend geen amateurvoetbal zal zijn op de Nederlandse velden uit respect voor de overleden Richard Nieuwenhuizen. De voetbalbond lichtte dit besluit later toe tijdens een persconferentie.

"De KNVB is diep geschokt", zo laat voorzitter amateurvoetbal Bernard Fransen tijdens de persbijeenkomst weten. "We zijn vanmiddag bij voetbalvereniging Buitenboys geweest. De bijeenkomst en de gesprekken met het bestuur waren indrukwekkend. Niet alleen de KNVB, maar iedereen die het voetbal een warm hart toedraagt houdt hier littekens aan over. Onze eerste steun gaat nu uit naar de nabestaanden, die wij heel veel sterkte toewensen", aldus Fransen.

"Deze problematiek is tot op zekere hoogte ongrijpbaar voor de KNVB. Wellicht moeten we ons beleid aanscherpen. We doen het blijkbaar nog niet goed, maar kunnen het niet alleen. We hebben daar de hulp van de clubs keihard bij nodig", zo is de mening van Fransen over de bestrijding van zinloos geweld op het voetbalveld. De voorzitter gaf aan dat de voetbalbond op dat gebied met de rug tegen de muur staat.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

04 dec 2012 19:04
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #534
het zou de KNVB sieren als ze dit niet aan hun amateurtak overlieten, maar gewoon een duidelijk signaal afgeven :
een minuut stilte voor ieder wedstrijd in het betaald voetbal!
Al is het alleen maar voor de kinderen van deze voetbalvader...

04 dec 2012 19:39
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #535

les rouges blancs schreef : het zou de KNVB sieren als ze dit niet aan hun amateurtak overlieten, maar gewoon een duidelijk signaal afgeven :

Voorafgaand aan alle wedstrijden in het betaald voetbal wordt komend weekeind een minuut stilte gehouden, zei Bernard Fransen, voorzitter van de amateursectie van de KNVB. Ook zullen alle teams met rouwbanden aantreden.

04 dec 2012 22:23 04 dec 2012 22:23 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #536
Mensen ik vertel jullie dat dit elk weekend gebeurd vele malen alleen dan gaat er niemand dood(gelukkig)...de club moet de spelers waarvan ze weten dat ze een kort lontje hebben corrigeren!
Peter R de vries vertelde ook nog onomstoten dat het het toch ook niet normaal is zoals sommige grensrechters zoveel irri opwekken dat het bijna.....vul zelf maar in?...peter je bent als een baksteen gezakt voor je examen als persoon die ik na marianne vaatstra, hoog had zitten maar na deze opmerking gezakt op de laagste etage 3 x lager als de kelder!
Mensen kan alles wat nu speelt nog terug gedraaid worden...NEE...,,prof,,voetballers geven het totaal verkeerde voorbeeld en de jeugd neemt dit klakkeloos over :schamen: :schamen: :schamen: :schamen: :schamen: :schamen: : :schamen: ...ik heb zelf ook meegemaakt dat ik beledigt werd als scheids en de vader van deze speler gaf de zelfde bevestiging als zijn zoon :schamen: ...als ik de vader elke keer weer tegen kom als beveiliger bij mvv krijg ik na al die jaren nog steeds een gevoel van onmacht, en denk dan jij moet leiding geven aan mensen die mensen in een stadion moeten begeleiden :schamen: :schamen: ...meer wil ik niet kwijt...heel veel sterkte voor de fam van de overleden grensrechter...jammer dat jij de volgende was die heel diep moest gaan in je werk als vrijwilliger...diepe :schamen: :schamen: :schamen: het vrijwilligers werk en de maatschappij gaat kapot,door alle eenlingen in deze wereld die zich een collectief noemen :schamen: ...gr opa ;)

....

04 dec 2012 22:27
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #537

les rouges blancs schreef : het zou de KNVB sieren als ze dit niet aan hun amateurtak overlieten, maar gewoon een duidelijk signaal afgeven :

Dan heb je wat gemist...er is een minuut stilte in het betaalde voetbal plus dat iedereen met een zwarte band om
voetbalt :thumbsup: ...gr opa ;).

....

04 dec 2012 22:56
Dave1902
Junior Boarder
Junior Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #538
Dit is geen probleem van de knvb,dit is een maatschappelijk probleem.
Helaas mag je in dit land de waarheid niet zeggen anders wordt je als rascist neergezet.
Toch waren het alweer Marokkanen,iets wat je na het horen van het bericht eigenlijk wederom vermoed.
Medelanders noemt men zoiets,sorry hoor maar met dit soort figuren wil ik als Nederlander toch zeker niet geassocieerd worden.

Wanneer gaat men in Den Haag eens resoluut ingrijpen ipv het pamperen van dit schorem?
Ik ben geen aanhanger van Wilders,maar hij is de enige die recht voor z'n raap durft te zeggen wat anderen in de kamer ook denken maar niet durven zeggen.

Ik dwaal af en wil deze discussie niet de verkeerde kant op sturen,kort samengevat wilde ik alleen vertellen dat ik de actie van de knvb prima vind,maar dat het probleem veel dieper ligt dan bij het voetbal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjoen-mestreech

04 dec 2012 23:48
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #539
@ dave 1902
Hier heb je absoluut gelijk in.
De wetgeving in nederland is op dit gebied zeer slecht. Misschien een oproep aan het kabinet, in plaats van altijd maar over geld bezig zijn het land eens gaan regeren. Misschien word het dan nog eens iets.

05 dec 2012 07:47
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (niet over MVV) #540
Eerlijk gezegd vraag ik me af of de actie van de KNVB zoden aan de dijk zet. In plaats van met z'n allen erbij stil te staan op de velden en daar de discussie aan te gaan, hebben alle amateur spelers nu een vrij weekend.
Voetballers zullen plannen maken voor een avond op stap te gaan met vrienden en eens lekker door te zakken omdat dit nomaal gesproken niet kan vanwege de voetbalverplichtingen, of ze gaan kerstinkopen doen, slapen uit met de vrouw... Waarbij door de meerderheid waarschijnlijk niet aan het incident wordt gedacht.

Het zou in mijn ogen beter zijn om de wedstrijden te laten plaats vinden en ervoor, ernaast of tijdens een discussie te laten plaatsvinden over normen, waarden en omgangsvormen. Op deze manier wordt er pas eens echt stil gestaan bij dit maatschappelijk probleem.
Hoe hypocriet het ook mag klinken maar de KNVB maakt zich er eenvoudig van af! Neem je verantwoordelijkheid als vereniging en geef educatie. Investeer in mensen die discussies kunnen leiden, zodat er over dit grote probleem gepraat wordt en er kan worden gewerkt naar een maatschappij brede oplossing.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, MVVke, Danny1983, Nao Väöre

Tijd voor maken pagina: 0.318 seconden