speaker Boileau

21 nov 2012 13:48
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
speaker Boileau #1
Ik wil eens vragen wat jullie mening is over Raymond Boileau.

Wij (we zijn altijd met 5 man) ergeren ons elke keer weer aan zijn overdreven geschreeuw. :puke: Je kunt mekaar niet eens meer verstaan en het gaat nergens over. Leuk als iemand probeert een beetje sfeer te krijgen maar ik word gek van hem.
ZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO .. MATADOOOOOOORE.... man man alsof ik in een gekkenhuis terecht ben gekomen. Laat hem zijn mond houden alsjeblieft.

Kunnen jullie hem wel waarderen en vinden jullie hem wel aangenaam of word je net zo gek van hem als ik ??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 13:56
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
speaker Boileau #2
Doet het prima, maar begrijp je punt wel. Kan beter vlak na het volkslied en als de spelers het veld op komen even z'n mond houden. Verstaat dan niks van wat er gezongen wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 14:02
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
speaker Boileau #3
De beste man is een stadionspeaker en doet dit met overtuiging. Het is ook niet zo dat hij de hele wedstrijd staat te schreeuwen he?
Persoonlijk vind ik hem eerder lachwekkend dan frustrerend maar hij doet het toch maar even, en dat doe ik hem niet na.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 14:22
damske
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 235
Meer
speaker Boileau #4
Als ze de spreaker iets zachter zetten dan schreeuwt Raymond niet zo

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 14:25
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
speaker Boileau #5
Raymond is de beste deveur!
"Zoooooooooooooooooo, stadion de Geusselt! Laot uuch 'ns huuuuuuure!"

Iech erger miech miejer aon de muziek es de supporters aon ut zinge zien, bv nao de wedstrijd. Dee daan de muziek neet umlieg dreijt heet gein geveul veur de sfeer in ut stadion.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 14:30
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3818
Meer
speaker Boileau #6

MVV4life schreef : Raymond is de beste deveur!
"Zoooooooooooooooooo, stadion de Geusselt! Laot uuch 'ns huuuuuuure!"

Iech erger miech miejer aon de muziek es de supporters aon ut zinge zien, bv nao de wedstrijd. Dee daan de muziek neet umlieg dreijt heet gein geveul veur de sfeer in ut stadion.

Hier sluit ik me volledig bij aan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 14:32
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
speaker Boileau #7
Dat constante "ZOOOOOOOOOOOOOO" daar sjaggeneer ik mij ook aan. Wat ik veel erger vind zijn al die deuntjes om alles te begeleiden. Nog even en we horen de hele wedstrijd alleen maar muziek waar we op mee mogen klappen. Een wissel, blussuretijd, vrije trap, goal, drinkpauze, etc. laten sponseren doet mij pijn om te constateren. Ik vind dit een vreselijke manier om extra inkomsten te genereren. Hiermee maakten we enkele jaren geleden het lelijke eendje TOP Oss nog belachelijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 14:39 21 nov 2012 14:41 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
speaker Boileau #8
Raymond, deit 't gaaroet neet slech. Este 'n hoond wèls hawwe hubste 'n stek snel gevoonde.
De intervewkes mèt de kinder veur de wedstrijd zien neet geweldig, mèr dat lig neet aon häöm.
Iech sjacheneer miech mie wel aon speulers vaan de tegepartijj dee neet 't fatsoen kinne opbringe um stèl te stoon es Us Volksleed weurd gezoonge.
Dat geldt ouch veur de supporters vaan uzze tegestanders. Veural die "Bossche bollen" spanden de kroen. Gein secon koste zie hun moond hawwe.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 14:39
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
speaker Boileau #9

Snuf schreef : Dat constante "ZOOOOOOOOOOOOOO" daar sjaggeneer ik mij ook aan. Wat ik veel erger vind zijn al die deuntjes om alles te begeleiden. Nog even en we horen de hele wedstrijd alleen maar muziek waar we op mee mogen klappen. Een wissel, blussuretijd, vrije trap, goal, drinkpauze, etc. laten sponseren doet mij pijn om te constateren. Ik vind dit een vreselijke manier om extra inkomsten te genereren. Hiermee maakten we enkele jaren geleden het lelijke eendje TOP Oss nog belachelijk.


jao versjrikkelik. 'Ook deze wissel werd mogelijk gemaakt door Frituur de vèttigen hap Wij wensen Lance veel succes '
man man man wee verzint zoe get ?? Es de tussenstande koume auch e muziekske...

en in de pauze 15 minuute lulle met sponsoren (alle respect) maar de LEUTJES UMROOPE weurt vergeete !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 15:00 21 nov 2012 15:01 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
speaker Boileau #10
Ik vind dat hij het wel goed doet. Ik stoor me er niet aan. Sta daar maar eens op het veld bij -5, als FC Oss op het programma staat, probeer dat nest broedende pinguïns maar eens wakker te krijgen op die tribunes. Ik vind het knap dat het hem soms ook nog lukt, om ze rechtop te krijgen.

Ook hoe hij met de kinderen omgaat, is voor een man niet storend te noemen. Die gesprekken kunnen veel stroever verlopen. Vergeet niet, hij doet dit vrijwillig, ik vind dit topic daarom niet getuigen van respect voor zijn bewezen diensten. Ik refereer ook even wat bij Sittard achter de microfoon zit, die zet je nog niet bij het crematorium neer, ook al zijn alle stagiaires ziek...

Soms moet je even iets kwijt zijn, om pas goed te kunnen beseffen wat je eigenlijk hebt. Boileau is wat mij betreft een meerwaarde voor MVV. :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 15:03
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
speaker Boileau #11

Snuf schreef : Dat constante "ZOOOOOOOOOOOOOO" daar sjaggeneer ik mij ook aan. Wat ik veel erger vind zijn al die deuntjes om alles te begeleiden. Nog even en we horen de hele wedstrijd alleen maar muziek waar we op mee mogen klappen. Een wissel, blussuretijd, vrije trap, goal, drinkpauze, etc. laten sponseren doet mij pijn om te constateren. Ik vind dit een vreselijke manier om extra inkomsten te genereren. Hiermee maakten we enkele jaren geleden het lelijke eendje TOP Oss nog belachelijk.


Of erger nog het juich tapijt of knuffel tapijt van RKC Waalwijk ... wie herinnert zich die nog???

Maar goed ik heb vooral een probleem idd met de muziek die na de wedstrijd door het stadion SCHREEUWT ..... dat ding staat loei en loei hard en het enige wat het doet is het gejuich van de fans overschreeuwen. Ik vind dat echt heel erg irritant en zie dat ook heel graag per direct verdwijnen. Dat je de muziek gebruikt om kwetsende spreekkoren te overtreffen kan ik nog begrijpen maar niet om de feestvierende fans te overschreeuwen. Ook het sponsoren van iedere scheet in het stadion zopals Snuf als zegt vind ik irritant van mij hoeft het niet maar als jet geld opbrengt denk ik dan maar het ene oor in het andere oor uit. Wat Boileau betreft het is idd niet mijn ding met zijn SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO maar ik vind die andere speaker als Boileau er niet is nog tien keer zo erg. Ik begrijp sowieso niet de toegevoegde waarde van de speaker.

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 15:12
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
speaker Boileau #12
Ik vind niks mis met Raymond, zijn stem hoort bij MVV op de vrijdagavond.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 15:25
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
speaker Boileau #13
Doet het goed. Houden zo. Het is zijn manier en sommige dingen moet je zo houden. een opvolger zal het weer op een andere manier doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 15:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
speaker Boileau #14

Sjotelsplak schreef : Ik vind niks mis met Raymond, zijn stem hoort bij MVV op de vrijdagavond.


Vind ik ook...alleen op de open dag had ik wel heel veel vraag tekentjes?
Ik vond dat hij een hele slechte presentatie had ,bijna met elke speler had hij een totaal niet voor bereide tekst zelfs met de jongens die al wat langer hier spelen?
Met als gevolg dat menig speler zijn wenkbrauwen fronste als hij weer een vraag moest beantwoorden?
Ik zou als ik hem zijn functie zat toch maar eens een beetje frans leren,zodat hij niet elke keer moet zeggen,,mijn frans is nou niet zo...,,.
Ik vind hem een leuke stadion speaker maar niet meer dan dat...het interviewen gaat hem niet goed af te oubollig en te voorspelbaar...ik denk dat een type als frans theuniz de zaak meer zou kunnen vermaken...maar ja dat is mijn eerlijke mening!
Misschien zijn ze bij mvv wel tevreden met deze persoon...of zoeen ,,gek,,als ben dols :lachen:zou dat niks zijn veur die vaan us?
Of toch maar john banniers :daag:...gr opa ;).

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 nov 2012 16:41
the king
Bezoeker
Bezoeker
speaker Boileau #15

opadiehard schreef :

Sjotelsplak schreef : Ik vind niks mis met Raymond, zijn stem hoort bij MVV op de vrijdagavond.


Vind ik ook...alleen op de open dag had ik wel heel veel vraag tekentjes?
Ik vond dat hij een hele slechte presentatie had ,bijna met elke speler had hij een totaal niet voor bereide tekst zelfs met de jongens die al wat langer hier spelen?
Met als gevolg dat menig speler zijn wenkbrauwen fronste als hij weer een vraag moest beantwoorden?
Ik zou als ik hem zijn functie zat toch maar eens een beetje frans leren,zodat hij niet elke keer moet zeggen,,mijn frans is nou niet zo...,,.
Ik vind hem een leuke stadion speaker maar niet meer dan dat...het interviewen gaat hem niet goed af te oubollig en te voorspelbaar...ik denk dat een type als frans theuniz de zaak meer zou kunnen vermaken...maar ja dat is mijn eerlijke mening!
Misschien zijn ze bij mvv wel tevreden met deze persoon...of zoeen ,,gek,,als ben dols :lachen:zou dat niks zijn veur die vaan us?
Of toch maar john banniers :daag:...gr opa ;).



hee opa frans okee, john aub niet de radio kan je afzetten maar de speaker niet :lachen:
we hebben een top presentator ook voor l1 laten ze hem eens
benaderen Felix Meurders,
goede oude tijd langs de lijn :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.384 seconden