>
Ontvangen bedankjes 339
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hier sluit ik me volledig bij aan.MVV4life schreef : Raymond is de beste deveur!
"Zoooooooooooooooooo, stadion de Geusselt! Laot uuch 'ns huuuuuuure!"
Iech erger miech miejer aon de muziek es de supporters aon ut zinge zien, bv nao de wedstrijd. Dee daan de muziek neet umlieg dreijt heet gein geveul veur de sfeer in ut stadion.
Snuf schreef : Dat constante "ZOOOOOOOOOOOOOO" daar sjaggeneer ik mij ook aan. Wat ik veel erger vind zijn al die deuntjes om alles te begeleiden. Nog even en we horen de hele wedstrijd alleen maar muziek waar we op mee mogen klappen. Een wissel, blussuretijd, vrije trap, goal, drinkpauze, etc. laten sponseren doet mij pijn om te constateren. Ik vind dit een vreselijke manier om extra inkomsten te genereren. Hiermee maakten we enkele jaren geleden het lelijke eendje TOP Oss nog belachelijk.
Snuf schreef : Dat constante "ZOOOOOOOOOOOOOO" daar sjaggeneer ik mij ook aan. Wat ik veel erger vind zijn al die deuntjes om alles te begeleiden. Nog even en we horen de hele wedstrijd alleen maar muziek waar we op mee mogen klappen. Een wissel, blussuretijd, vrije trap, goal, drinkpauze, etc. laten sponseren doet mij pijn om te constateren. Ik vind dit een vreselijke manier om extra inkomsten te genereren. Hiermee maakten we enkele jaren geleden het lelijke eendje TOP Oss nog belachelijk.
Sjotelsplak schreef : Ik vind niks mis met Raymond, zijn stem hoort bij MVV op de vrijdagavond.
opadiehard schreef :
Sjotelsplak schreef : Ik vind niks mis met Raymond, zijn stem hoort bij MVV op de vrijdagavond.
Vind ik ook...alleen op de open dag had ik wel heel veel vraag tekentjes?
Ik vond dat hij een hele slechte presentatie had ,bijna met elke speler had hij een totaal niet voor bereide tekst zelfs met de jongens die al wat langer hier spelen?
Met als gevolg dat menig speler zijn wenkbrauwen fronste als hij weer een vraag moest beantwoorden?
Ik zou als ik hem zijn functie zat toch maar eens een beetje frans leren,zodat hij niet elke keer moet zeggen,,mijn frans is nou niet zo...,,.
Ik vind hem een leuke stadion speaker maar niet meer dan dat...het interviewen gaat hem niet goed af te oubollig en te voorspelbaar...ik denk dat een type als frans theuniz de zaak meer zou kunnen vermaken...maar ja dat is mijn eerlijke mening!
Misschien zijn ze bij mvv wel tevreden met deze persoon...of zoeen ,,gek,,als ben dols :lachen:zou dat niks zijn veur die vaan us?
Of toch maar john banniers ...gr opa .