speaker Boileau

21 nov 2012 17:14 21 nov 2012 17:15 door Boer458. Reden: tikfout
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
speaker Boileau #16
Ik ben het niet helemaal eens met mijn bijna naamgenoot boer 1976,

Bij *oda hebben ze pas een irritant heerschap achter de micro (danke-bitte).

Okee ,Raymond is niet de sterkste interviewer maar dat stoort mij persoonlijk niet.
Hij maakt wel sfeer ! en daar gaat het toch om?
Okee de gesprekjes met sponsoren zijn vaak tenenkrommend maar dat ligt niet altijd alleen maar aan Raymond.
Met de mascotte-mennekes gaat hij harstikke leuk om.
Al met al moeten we reuze content zijn met Raymond en ook met Frans. De jongeman die Frans af en toe vervangt kan mij echter minder bekoren, bij voetbal hoort wel wat meer power.

groeten van Boer458.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, les rouges blancs, Sjotelsplak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2012 00:34
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
speaker Boileau #17

Boer458 schreef : Hij maakt wel sfeer ! en daar gaat het toch om?[\quote]

Dat lijkt mij wel heel sterk...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2012 00:46
omnisciens
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
speaker Boileau #18

Snuf schreef :

Boer458 schreef : Hij maakt wel sfeer ! en daar gaat het toch om?[\quote]

Dat lijkt mij wel heel sterk...


We staan bovenaan, dus gaan we ons maar eens kijken of we niet wat te zeiken hebben over de stadionspeaker, Foi Foi,

Het lijkt wel komkommertijd.

Ik vind zijn interviews met de Keender juist altijd zeer amusant, "Dich bis ders neet zis, Mehhhhhhh Zeeeeveee. Hahah leuk toch

Tsoooooooowwwwwwwwwwww heerlijk juist, ik ga die man nog eens een eigen ringtone laten inzingen.

Enfin, niet miereneuken. Voetballen


Zonder inzet, geen waardering

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2012 08:14
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
speaker Boileau #19
Frappant dat je mij dat verwijt. Ik vind namelijk dat Raymond "Hallo Stadion De Geusselt" boileau het helemaal niet zo slecht doet. (Alleen dat sooow mag wel wat minder.) Ik zet een kanttekening bij een opmerking van Boer458. Het is namelijk aboluut geen taak van de stadionspeaker om sfeer te maken. Mijn kritiek is op andere zaken gericht. Als MVV stupide acties doet, dan is het onze taak om daarover te zeiken. Stand op de ranglijst is irrelevant. Toevallig is MVV net nu begonnen met die vreselijke TOP Oss taferelen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2012 08:44
Boer1976
Bezoeker
Bezoeker
Onderwerp Auteur
speaker Boileau #20
We staan bovenaan, dus gaan we ons maar eens kijken of we niet wat te zeiken hebben over de stadionspeaker, Foi Foi,
Het lijkt wel komkommertijd

Beste omnisciens

sorry maar slaat nergens op wat je zegt dat de reden van het zeiken over een stadionspeaker te maken heeft met komkommertijd.
Als we onderaan hadden gestaan had je wellicht geroepen dat er over alles geklaagd wordt ....

Voor mijn gevoel maakt hij echt geen sfeer want er reageren alleen kinderen als hij schreeuwt: LAOT UUCH ES HUUUUURE.....LAOT UUCH ES HUUURE..en dan nog harder...LAOT UUCH ES HUURE....

De dwaas van Roda speelt wel in op de 'wensen' van het volk want toen hij dat niet meer deed hebben ze geklaagd en nu doet hij het wel weer. Ik vind dat wel sfeerverhogend, los van het feit dat het roda is :schamen: :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2012 09:31
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
speaker Boileau #21
ik vind het wel goed dat hij er is :thumbsup:
Alleen wij moeten voor de sfeer zorgen niet de stadionspeaker
Ik vind zelfs dat de muziek en dat Raymond soms door het supporters gezang heen komt dat vind ik sfeer verlagend.

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2012 09:42
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 899
Meer
speaker Boileau #22
"Hallo Stadion De Geusselt!!!!" (geen reactie publiek) "OOooooooh....heeeeeeeeeerlijk! Soooooooooooooooo!!!"

Ik irriteer me vaak aan hem. Hij heeft te veel en te vaak het woord.
Interviewtje met mascotte van de wedstrijd doet ie leuk en goed. Daarna moet je gewoon muziek draaien en niet hem laten lullen. Opstellingen kan hij doen, of de man in het hok.
In de rust hebben we natuurlijk een oersaai-programma en is het een one-man-show van Boileau (al krijgt hij ook maar de opdracht natuurlijk). Niemand zit te wachten op een interview met een sponsor en ook het omroepen van de winnende lotnummers met bijbehorende prijzen duurt te lang en is ook saai. Gewoon publiceren op website.
In de rust moet je entertainment bieden. Laat 2 jeugdteams op beide doelen penalty's nemen, of al dribbelend op het doel aflopen. Daarbij moet je gewoon lekkere muziek draaien. Dit zorgt voor meer amusement voor de toeschouwers, een geweldige ervaring voor jeugdspelers en misschien meer toeschouwers doordat familieleden of bekenden hun jeugdspeler wel in actie wil zien.
Persoonlijke ervaring: ik ben lang geleden (toen Meijer nog bij Fortuna speelde) wedstrijdmascotte bij MVV-Fortuna geweest. Super ervaring uiteraard. Omkleden bij spelers in kleedlokaal, warming-up meedoen, voor wedstrijd in tenue met wedstrijdbal veld op, hele wedstrijd in dugout mogen zitten en na de wedstrijd weer omkleden bij spelers.
Mijn club was club van de dag en mocht in de rust een wedstrijdje spelen tegen elkaar.
Alleen al aan mijn kant leverde dat zo'n 20 extra toeschouwers op. In totaal was de club+aanhang met zo'n 200 man aanwezig denk ik.

Conclusie: wellicht doet Boileau het niet eens zo slecht, het programma is gewoon slecht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 nov 2012 09:45
Jean
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
speaker Boileau #23
Boeren, als jullie iets over r*da willen bespreken doe dat dan aub niet hier.
Ik krijg al maagkramp als ik het woord zie staan in een zin.. Tenzij gevolgd door; definitief failliet.

Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.286 seconden