ZEER FASCINEREND !!

06 dec 2012 09:41
Buijs
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 7
Meer
Onderwerp Auteur
ZEER FASCINEREND !! #1
kan iemand mij zeggen met welk progamma de (beweegende) afbeelding hierboven is gemaakt??
ik ben erg onder de indruk !!!

(ik heb het over de afbeelding met "mvvfans.nl" )

groeten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 11:33
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 521
Meer
ZEER FASCINEREND !! #2

Buijs schreef : kan iemand mij zeggen met welk progamma de (beweegende) afbeelding hierboven is gemaakt??
ik ben erg onder de indruk !!!

(ik heb het over de afbeelding met "mvvfans.nl" )

groeten


Ik zou zeggen vraag Jeoff of Punker73 even.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 11:36
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
ZEER FASCINEREND !! #3
Punker73 heeft dit gemaakt, volgens mij met Adobe Flash Professional

www.adobe.com/products/flash.html

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 14:54
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
ZEER FASCINEREND !! #4

jeoff schreef : Punker73 heeft dit gemaakt, volgens mij met Adobe Flash Professional

www.adobe.com/products/flash.html


Zeker weten, want als je Apple als huismerk hebt zie je er niks van .. ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 15:26
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
ZEER FASCINEREND !! #5
Fabrice, verklaar je nader?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 15:36 06 dec 2012 15:37 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
ZEER FASCINEREND !! #6

Boe is dat feeske? schreef : Fabrice, verklaar je nader?


Alle Apple producten ondersteunen geen flash. Je krijgt dan geen afbeelding te zien als je de pagina laadt. Dat is wat hij volgens mij probeert te zeggen.

Adobe flash komt in de toekomst te vervallen als alle browsers overgaan op html5, dan wordt de markt weer wat gelijk getrokken. De concurrenten hebben wel flash op hun product, voor de helft van de prijs die Apple vraagt. Raar dat zo'n rijk bedrijf nooit om de tafel is gaan zitten met Adobe voor een simpele licentie, je wilt je klanten toch een compleet product bieden?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 15:57
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
ZEER FASCINEREND !! #7
Op apple produkten kun je gewoon flash draaien hoor ;) gewoon niet de browser van hun draaien (safari). Apple geeft off the record wel eens als reden aan, dat flash extreem verkleind voor layout en navigatieproblemen leidt. Dit klopt natuurlijk en kan je browse-ervaring behoorlijk aantasten. En apple is en blijft gebruikservaring. Apple heeft eigenhandig de flash-navigatie kapot gemaakt voor adobe. Voor een banner werkt het natuurlijk prima.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 15:58
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3819
Meer
ZEER FASCINEREND !! #8
Ik zal hier wel wat fanboys over me heen krijgen, maar goed. Nee, dat wil Apple helemaal niet, ze bieden structureel al tientallen jaren lang inferieure producten voor een hoge prijs aan, en omdat mensen nu eenmaal kwijlen van het merk Apple, kopen mensen het toch wel. Dus Apple heeft helemaal geen noodzaak om goede producten voor een faire prijs te maken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 16:26
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
ZEER FASCINEREND !! #9
Te duur ok, inferieur? Ik vind het hoogwaardige produkten met een goede bouw. Bovendien staat apple er bekend om een meer dan uitmuintende service te verlenen. Vind wel dat zonder steve jobs de apple-cultuur met hoog tempo afbrokkelt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 16:50 06 dec 2012 16:53 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
ZEER FASCINEREND !! #10

webmastersfm schreef : Te duur ok, inferieur? Ik vind het hoogwaardige produkten met een goede bouw. Bovendien staat apple er bekend om een meer dan uitmuintende service te verlenen. Vind wel dat zonder steve jobs de apple-cultuur met hoog tempo afbrokkelt.


Ik vind dat Jacques wel een punt heeft. Heb zelf een Ipad, maar als ik hem vergelijk met de transformerpad van Asus voelt het als een inferieur product. Dit wordt ook mijn eerst en laatste Apple. Trouwens mijn originele oplader is ontploft in de slaapkamer, kwam een steekvlam uit... terwijl de kloon het wel nog steeds doet. ;)


+ Gesloten OS (virus vrij)
- Gesloten OS (geen vrijheid voor media afspelen of opslaan, anders dan de gelicenceerde)
- 1 jaar garantie (buiten de store)
- zwakkere processor vergeleken tegra 3(zelfs in de nieuwste ipad)
+ goed capacitief scherm (niet anders dan de topmodellen van de concurrent)
- beperkt geheugen zonder uitbreidingsmogelijkheden, is je geheugen vol kan het ding praktisch de prullenbak in. En dat is juist wat ze willen door die apps allemaal gratis aan te bieden. Geen SD kaart uitbreiding.
+ meer content dan Android in de store

Als je puur op hardware gaat kijken biedt Samsung exact dezelfde ervaring voor minder dan de helft van het bedrag op de telefoonmarkt. Het enige wat Apple nog op dit moment in handen heeft is de enorme content in de App-store. Maar wat heb je aan die content als je het niet kunt installeren, want het geheugen wat je vrij moet hebben is 2,5x het installatiebestand.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2012 17:14
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 552
Meer
ZEER FASCINEREND !! #11
Zelf heb/had ik verschillende apple en nagenoeg allemaal perfect gewerkt. Als je ziet hoe een macbook in elkaar is gezet dat is dat gewoon een klasse. en iets dun voor een gebruikers produkt fragiel noemen is toch iets anders als inferieur.
Bovendien zegt een processor niks over de snelheid van de produkten. Ios heeft een totaal andere opbouw als android en vereist meer processorkracht dan Ios. Verschillende benchmarks van produkten die geleiktijdig uitkwamen bewezen dit ook. Bovendien is android ongeloofelijk versnipperd, apps worden gecropt naar het grootte van het scherm (en dat zijn er wat bij android) en levert nooit gelikte apps als bij Ios. Wil je echt een goede op de hardware afgestemde tablet buiten Ios dan moet je toch kijken naar de high-end samsung tablets. En die kosten in sommige versies zelfs meer als sommige ipad modellen. Verkijk je ook niet op het aantal apps. 20 of 30 verschillende tetris apps zegt natuurlijk niks over het daadwerkelijke aanbod. Bovendien , Mits je je idevice niet volstouwt met muziek is 16 gb laat staan 32/64 meer als genoeg. Bovendien is cloudserving een prima alternatief om je overbodige gb te plaatsen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Fabrice

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2012 01:46
Fabrice
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 251
Meer
ZEER FASCINEREND !! #12
Voor mij mag iedereen zijn merk kopen hoor!
Je zou wel gek zijn ... serieus denken dat jouw goedkoper merk 'beter' is en toch Apple kopen :lolno: :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2012 08:09
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
ZEER FASCINEREND !! #13

Fabrice schreef : Voor mij mag iedereen zijn merk kopen hoor!
Je zou wel gek zijn ... serieus denken dat jouw goedkoper merk 'beter' is en toch Apple kopen :lolno: :lachen:


Apple is K*T heb m weg gedaan :thumbsdown:

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2012 10:12
Punker73
Administrator
Administrator
Berichten: 423
Meer
ZEER FASCINEREND !! #14
Ik ben al jaren een "fanboy" maar dat kwam echt omdat het heel goed spul is dat Apple altijd maakte. De laatste jaren is Apple wel heel mainstream geworden en moet ik in alle eerlijkheid zeggen dat het niet meer is wat het was MAAR kijk eens in alle eerlijkheid naar alle producten van Apple.
Met de Ipad waren ze een pionier waar nu iedereen in meeloopt (en eigenlijk de Ipad kopieert en dan verbeterd). Iphone idem, Ipod idem, Macbook Air idem ( alleen noemen de concurrenten het Ultrabooks). Kijk eens naar Itunes en wat Apple gedaan heeft voor de digitale muziek (nadat Napster kapot gemaakt is :P ). Maar ook de uitvinding van de muis en het systeem met icoontjes dat Windows ook gewoon gekopieerd heeft.

Apple is voor 90% van de producten pionier geweest maar helaas zoals gezegd betaal je voor die goede naam nu te veel geld en lijkt het dat na de dood van Jobs Apple idd wel redelijk een melkkoe aan het worden is met steeds nieuwe produkten die niet echt meer revolutionair zijn.

Maar dat even over Apple ..... voor de rest heb ik net een PB gestuurd naar Buijs met de melding dat de banner idd in Adobe Flash gemaakt is :)

I'm fed up of being a customer...
I want to be a fan again!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 dec 2012 10:35
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
ZEER FASCINEREND !! #15
Apple?



:P

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.379 seconden