>
Ontvangen bedankjes 185
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjotelsplak schreef : WGT ik inderdaad hoop dat er geen MVV supporter zo dom is geweest om mee te gaan doen met het programma van RTL dat alleen maar het doel heeft om supporters en de club voor lul te zetten.
houtengerard schreef : WGT afgelopen thuiswedstrijd een cameraploeg een MVV supporter volgde?
WGT ik vermoed dat dit niet het nieuwe bewakingssysteem van MVV is?
WGT ik vermoed dat dit een cameraploeg was voor het programma 'Voetbalfans' van RTL7 ?
WGT ik mijn hart vasthoud, mocht dit kloppen?
marke schreef : Wgt tot iech de operatie good hub doorstande...
Wgt tot iech noe op de oetslaag vaan de oncoloog moot wachte...
Wgt iech zoe verpopzak waor euver al die leef beriechte neet mie normaal wie leef geer allemaol veur miech zeet...
Wgt die kaarte zoe good hubbe gedoon de truinekes vloeide riekelijk...
Wgt tot iech vaan uugh haw en zoe GRUUTS bin op us MVV Supporters tot dit neet zoemer un club is mer un echte femilie veur miech is...
Wgt tot iech opa zoewiezoe knoevel en tot Lrb en MVV4 life echte kanjers zien...
Wgt tot mien sjatjes de ultras un spandook veur miech hadde opgehaange in de geusselt....
Wgt tot iech allein mer wel zegge oet de groond vaan mien hart DAANKE DAANKE DAANKE...HAW VAAN UUGH .....
opadiehard schreef :
houtengerard schreef : WGT afgelopen thuiswedstrijd een cameraploeg een MVV supporter volgde?
WGT ik vermoed dat dit niet het nieuwe bewakingssysteem van MVV is?
WGT ik vermoed dat dit een cameraploeg was voor het programma 'Voetbalfans' van RTL7 ?
WGT ik mijn hart vasthoud, mocht dit kloppen?
WGT het niet voetbalfans waor!
WGT het um dreke dams ging?
WGT het de ntr waor die in een latere fase zoe rond februaar een oetzending verzorg euver dit item?
WGT tot opa tijdens de wedstrijd direc nao dat camera team leep um te vraoge of zie neet vaan fans waore?
WGT tot opa ooch geinterviewt is?
WGT tot het programma get euver toffe ,,knakkers,,die nao een ,,mislukte,,start er boven op zien gekaome?
WGT tot ut program liet zien wie emes oet een deep dal kin kaome?
WGT tot dee zelfde persoon(dams) op de open dag de leiding had bij ut panna voetbal?
Ps DAMSKE ...gr opa .
Vluuzak schreef : WGt ze bij Roda de busse nao de oetwedstrijde neet mie vol kriege, dat zelfs die ultras mèt hun eige bus de luuj neet mie bij ein kriege ...........