>
Ontvangen bedankjes 274
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dixi schreef : Wis geer tot Peter Limpens weer eve tot zien geziech heet laote zien in de gezèt vaan vendaog.
Wis geer tot ut gein reclamefoto is, mèh dat zoen luij dus noets vergete kinne weure.
Dixi
Anita schreef : Dank jullie.
Ik werd hierover vanavond gebeld door een vriendin die me vertelde dat de beruchte foto vandaag weer in de krant stond. Die avond was een hele bijzondere. Peter was duidelijk zichtbaar aanwezig als MVV-fan. Hij stond er 'gekleurd' op. Na de onvriendelijke speech van Leers wilden MVV fans verhaal halen binnen. Niet slim, ondoordacht, impulsief, maar door de speech van de burgemeester waren ze ook zo op hun ziel getrapt. Die foto heeft een enorme impact gehad op het leven van Peter, zijn moeder en mij. Het gebeuren heeft veel leed gegeven. Ook is mijn vertrouwen in politiek, politie en rechtspraak toen enorm geschaad. Ik heb hiervan geleerd dat zogenaamd 'geweld' ook een ander verhaal kan hebben.
Ben weer pissig als ik er aan denk dat een politieagent bewust heeft gelogen met grote gevolgen voor Peter en de andere fans en zo zijn er toen nog meer dingen fout gegaan.
En Peter zegt nu: "kom op, maak je niet meer druk. Het is voorbij en MVV staat nu bovenaan. Aon de geng Sjengen vrijdag!". De optimist!
Nao Väöre schreef : WGT de treining vaan vendaog (welliech) drök bezoch zal weure
WGT 't mörrege wel ins veurbeij kin zien aldus de Maya's