Wis geer tot ????

18 aug 2020 20:54
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Wis geer tot ???? #271
WGT 't erreg röstig en verdach stil is in de Ardenne...
WGT Geer uuch dao gaar gein zörg euver hoof te maake...
WGT tot dee mins drök bezig is met 'n nuij baank veur us reserve speulers...:cheer:
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Boschpoort

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2020 16:24 19 aug 2020 16:30 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Wis geer tot ???? #272
WGT het gezien de grootte van de selectie en het budget van MVV eerder zoiets zal worden:

De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2020 22:06 19 aug 2020 22:41 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Wis geer tot ???? #273
WGT oet de selectie vaan 1995 8 trainers zien veurtgekoume!
daoneeve deit van As aoch nog get in 't voetbal

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2020 22:22
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Wis geer tot ???? #274
WGT hier een grote verrassing in het lijstje van LRB staat.
WGT het toch een medisch wonder moet zijn als Mathieu Kraft (12 mrt 1927) nog in deze selectie heeft meegespeeld.
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2020 22:25 19 aug 2020 22:25 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Wis geer tot ???? #275

Boschpoort schreef : WGT hier een grote verrassing in het lijstje van LRB staat.
WGT het toch een medisch wonder moet zijn als Mathieu Kraft (12 mrt 1927) nog in deze selectie heeft meegespeeld.

WGT tot dat al gekorrizjeert is...:P

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2020 22:29 19 aug 2020 22:33 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
Wis geer tot ???? #276

LRB schreef :

Boschpoort schreef : WGT hier een grote verrassing in het lijstje van LRB staat.
WGT het toch een medisch wonder moet zijn als Mathieu Kraft (12 mrt 1927) nog in deze selectie heeft meegespeeld.

WGT tot dat al gekorrizjeert is...:P

WGT de beste man toch écht in 1927 geboren is.
WGT hij al in de selectie 1961/1962 zat.
www.voetbal.com/teams/mvv_2/1962/2/
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2020 23:55 19 aug 2020 23:56 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Wis geer tot ???? #277

Boschpoort schreef :

LRB schreef :

Boschpoort schreef : WGT hier een grote verrassing in het lijstje van LRB staat.
WGT het toch een medisch wonder moet zijn als Mathieu Kraft (12 mrt 1927) nog in deze selectie heeft meegespeeld.

WGT tot dat al gekorrizjeert is...:P

WGT de beste man toch écht in 1927 geboren is.
WGT hij al in de selectie 1961/1962 zat.
www.voetbal.com/teams/mvv_2/1962/2/


team 1962

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2020 14:45
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Wis geer tot ???? #278

LRB schreef : team 1962


Volgens mij is dit de foto van het seizoen 1962-1963. Ik herken er nog veel van!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 aug 2020 22:57 27 aug 2020 23:00 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Wis geer tot ???? #279
WGT tot die vaan us 'n hiel sjoen oetsjört höbbe


www.facebook.com/mvvmaastrichtofficial/videos/3658189744212205/

WGT dat wel 'ns aanders is gewees...


WGT bij miech de sjevraoje veur 't nui sezoen noe al euver miene rögkestraank loupe
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 aug 2020 12:48 28 aug 2020 13:03 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Wis geer tot ???? #280
WGT 'n nui gevierlikke kraankegheid ziech in Mestreech veurdeit...
WGT de weetensjappelikke naom "mismooditus" hèt...
WGT de veurnaomste slagoffers MVV supporters zien...
WGt de sumptoome te herkinne zien in "Voorspel de uitslag en opstelling Almere_Mvv 30 augustus 2020 "
WGT dao nog hoop is veur die erm sodemieters...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, Jacques, De Zwarte Vogel, Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 10:47 05 sept 2020 11:05 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Wis geer tot ???? #281
WGT in 't chapiter "zin en onzin vaan de KNVB " weer get nuits kin weure towgevoog?

keukenkampioendivisie.nl/keuken-kampioen...mpioen-divisie-lied/

"De Keuken Kampioen Divisie heeft het officiële ‘Keuken Kampioen Divisie-lied’ gelanceerd. Het nieuwe lied, gecomponeerd door Jan Smit, zal voorafgaand aan iedere wedstrijd ten gehore worden gebracht.

Op initiatief van sponsor Keuken Kampioen en de Keuken Kampioen Divisie is Jan Smit, in samenwerking met de band van Marcel Fisser én drie Keuken Kampioen Divisie-spelers, de studio in gegaan. Het officiële Keuken Kampioen Divisie-lied zal vanaf vandaag bij elke Keuken Kampioen Divisie-wedstrijd op FOX Sports te horen zijn.

Jan Smit is blij met de nieuwste productie: “Toen mij werd gevraagd om het officiële lied of eigenlijk de hymne voor de Keuken Kampioen Divisie te componeren, twijfelde ik natuurlijk geen moment! Een eervolle uitdaging die ik maar al te graag ben aangegaan. Samen met Robert Mühren, Frank Korpershoek en Ralf Seuntjens ben ik op zoek gegaan naar de juiste ingrediënten voor dit bijzondere voetballied.”

Marc Boele (algemeen directeur van de Keuken Kampioen Divisie) en Wim de Ruiter (directeur van De Mandemakers Groep) zijn enthousiast over de nieuwe hymne. “Het lied zorgt voor een extra sfeerelement én waarborgt de herkenbaarheid van de Keuken Kampioen Divisie. Het lied is een waardevolle toevoeging en weer een bijzonder element van onze competitie.”


WGT dit um te kriete is es men bedink tot Beppie veurig sezoen gein twie koeplette vaan us volksleed mog zinge ...?


WGT iech dao de mismood vaan kreig...!!!

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 13:07 05 sept 2020 13:08 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Wis geer tot ???? #282

LRB schreef : WGT in 't chapiter "zin en onzin vaan de KNVB " weer get nuits kin weure towgevoog?

keukenkampioendivisie.nl/keuken-kampioen...mpioen-divisie-lied/

"De Keuken Kampioen Divisie heeft het officiële ‘Keuken Kampioen Divisie-lied’ gelanceerd. Het nieuwe lied, gecomponeerd door Jan Smit, zal voorafgaand aan iedere wedstrijd ten gehore worden gebracht.

Op initiatief van sponsor Keuken Kampioen en de Keuken Kampioen Divisie is Jan Smit, in samenwerking met de band van Marcel Fisser én drie Keuken Kampioen Divisie-spelers, de studio in gegaan. Het officiële Keuken Kampioen Divisie-lied zal vanaf vandaag bij elke Keuken Kampioen Divisie-wedstrijd op FOX Sports te horen zijn.

Jan Smit is blij met de nieuwste productie: “Toen mij werd gevraagd om het officiële lied of eigenlijk de hymne voor de Keuken Kampioen Divisie te componeren, twijfelde ik natuurlijk geen moment! Een eervolle uitdaging die ik maar al te graag ben aangegaan. Samen met Robert Mühren, Frank Korpershoek en Ralf Seuntjens ben ik op zoek gegaan naar de juiste ingrediënten voor dit bijzondere voetballied.”

Marc Boele (algemeen directeur van de Keuken Kampioen Divisie) en Wim de Ruiter (directeur van De Mandemakers Groep) zijn enthousiast over de nieuwe hymne. “Het lied zorgt voor een extra sfeerelement én waarborgt de herkenbaarheid van de Keuken Kampioen Divisie. Het lied is een waardevolle toevoeging en weer een bijzonder element van onze competitie.”


WGT dit um te kriete is es men bedink tot Beppie veurig sezoen gein twie koeplette vaan us volksleed mog zinge ...?


WGT iech dao de mismood vaan kreig...!!!


Hele vroege, slechte 1 april grap?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 13:16
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Wis geer tot ???? #283
Te bizar voor woorden, dit zal geen lang leven geschonken zijn (hoop ik). Wat een losgeslagen idioot ben je dan ook als Jan Smit zijnde dat je je hiervoor leent. Wat een lachertje dit, dat de CL een hymne heeft is tot daar aan toe, maar de eerste divisie? KNVB, keuken kampioen en Jantje shit, vaang uuch 'ne beer!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 sept 2020 13:19
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
Wis geer tot ???? #284

LRB schreef : WGT in 't chapiter "zin en onzin vaan de KNVB " weer get nuits kin weure towgevoog?

keukenkampioendivisie.nl/keuken-kampioen...mpioen-divisie-lied/

"De Keuken Kampioen Divisie heeft het officiële ‘Keuken Kampioen Divisie-lied’ gelanceerd. Het nieuwe lied, gecomponeerd door Jan Smit, zal voorafgaand aan iedere wedstrijd ten gehore worden gebracht.

Op initiatief van sponsor Keuken Kampioen en de Keuken Kampioen Divisie is Jan Smit, in samenwerking met de band van Marcel Fisser én drie Keuken Kampioen Divisie-spelers, de studio in gegaan. Het officiële Keuken Kampioen Divisie-lied zal vanaf vandaag bij elke Keuken Kampioen Divisie-wedstrijd op FOX Sports te horen zijn.

Jan Smit is blij met de nieuwste productie: “Toen mij werd gevraagd om het officiële lied of eigenlijk de hymne voor de Keuken Kampioen Divisie te componeren, twijfelde ik natuurlijk geen moment! Een eervolle uitdaging die ik maar al te graag ben aangegaan. Samen met Robert Mühren, Frank Korpershoek en Ralf Seuntjens ben ik op zoek gegaan naar de juiste ingrediënten voor dit bijzondere voetballied.”

Marc Boele (algemeen directeur van de Keuken Kampioen Divisie) en Wim de Ruiter (directeur van De Mandemakers Groep) zijn enthousiast over de nieuwe hymne. “Het lied zorgt voor een extra sfeerelement én waarborgt de herkenbaarheid van de Keuken Kampioen Divisie. Het lied is een waardevolle toevoeging en weer een bijzonder element van onze competitie.”


WGT dit um te kriete is es men bedink tot Beppie veurig sezoen gein twie koeplette vaan us volksleed mog zinge ...?


WGT iech dao de mismood vaan kreig...!!!



keukenkampioendivisie.nl/keuken-kampioen...mpioen-divisie-lied/

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2020 00:45 14 sept 2020 00:48 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Wis geer tot ???? #285
WGT mien vrow koppijn had...:(
WGT iech liesklachte had...:huh:
WGT zoe ouch de Mosasaurusse oetgestorve zien....? :S

WGT dat kein flaus oetmaak...
WGT dat kump umtot iech mien MVV-ke höb


WGT iech uuch e sjoene en feine week towwins !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ekstertjj, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.443 seconden