Zomercompetitie

23 jan 2013 08:02
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Onderwerp Auteur
Zomercompetitie #1
Op de website van De Limburger staat momenteel een poll met de vraag hoe men denkt over een zomercompetitie.
Tot nu toe stemt 75% voor zo een competitie.
Bijvoorbeeld voetballen van maart tot en met november.
Ikzelf vind dit nog niet zo verkeerd. Ik zit liever bij plus 20 in het stadion dan bij -20..........
Kan ook zeer goed zijn voor de toeschouwers aantallen.
Hoe denken jullie hierover???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2013 08:16
De_Lange
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Zomercompetitie #2
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Een pot voetbal kijkt eenmaal lekkerder bij een aangename temperatuur. Een biertje smaakt beter als je het niet met bevroren handen hoeft vast te houden.

Het enige punt van aandacht is de vakantieperiode in de zomer. Daarin zullen denk ik bezoekersaantallen verder terug zakken vanwege de vele activiteiten en vakanties. Maar wellicht kan er dan een zomerstop ingelast worden zoals nu de winterstop bestaat.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2013 08:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
Zomercompetitie #3
Wanneer het vriest kost het de clubs ook publiek....
Daarbij bergijp ik het idee van de KNVB, harte winter ( januari, de kans normaal op wintersweer) staat helemaal volgepland met competitie...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2013 08:56
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Zomercompetitie #4
Denk ook aan de toernooien EK / WK. Die moeten dan ook op andere momenten gespeeld worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2013 16:47 23 jan 2013 16:48 door Peter Pan.
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Zomercompetitie #5

jeoff schreef : Denk ook aan de toernooien EK / WK. Die moeten dan ook op andere momenten gespeeld worden.


Heeft de FIFA ook meteen een goede reden, buiten het geld, om deze toernooien te organiseren in Qatar en omstreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2013 17:12
αναρχος
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 539
Meer
Zomercompetitie #6
Als alle wedstrijden worden ingehaald op maandag kost het ook publiek dus wat dat betreft speel ik liever in de zomer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2013 18:30
jasonke7
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 324
Meer
Zomercompetitie #7
en je maakt minder kosten met het licht, nu moet je het licht aan. in de zomer niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 jan 2013 18:51
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Zomercompetitie #8
Ik zie er zeker de voordelen van in maar er zijn nadelen waar die niet opwegen tegen de voordelen zoals hier boven al een beetje beschreven ;)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2013 08:48
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Zomercompetitie #9
Zou je die nadelen ook eens kunnen benoemen? Ik zie er namelijk meer voordelen in dan nadelen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2013 11:00
mvvkeoleeke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 60
Meer
Zomercompetitie #10
Ik denk persoonlijk dat dit niet reëel is, vanwege veel redenen:

- Personeel/spelerstechnisch:
Iedereen wilt graag in de zomer vakantie. Ons hele systeem is gebouwd op een langdurige vakantie in de zomermaanden. Je kunt dan dichter bij huis op vakantie als je mooi weer wilt. Ook kinderen van personeel en spelers hebben in deze periode vakantie. Zou jij alleen in de winter op vakantie willen?

- Economisch voor MVV: Je loopt het risico dat mensen die in de zomermaanden op vakantie zijn geen seizoenskaart kopen omdat ze 2 of 3 thuiswedstrijden extra missen door vakantie.

-Sportief voor MVV: Je moet dus je voorbereiding op het seizoen in de winter houden. De kans is dan groot dat je niet goed kan trainen door bevroren velden, waardoor de voorbereiding naar de klote gaat en spelers dus met een slechte conditie het nieuwe seizoen in moeten.

- Economisch voor het gehele voetbal: In de zomer gaan veel minder mensen voor de TV zitten om voetbal te kijken. TV-gelden zullen dan vanzelf terugvallen wat slecht is voor alle clubs.

En zo kan ik nog wel 10 nadelen bedenken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2013 11:51
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Zomercompetitie #11
Veur miech hoof 't allemaol neet zoe. Umtot d'r noe tòwvalleg 'n aontal weke neet gespäöld weurt, moot d'r opins meh 'n zomercompetitie koume?
En es die d'r straks daan is, daan bin 'ch d'r zeker vaan tot sommege luij weer loupe te zeike euver 't feit tot d'r in de ganse winter niks te voetballe vèlt.
D'r zien zeker gooj arguminte hei, meh 't heet alletwie zoe z'n veurs en z'n teges.
Eigelek vermoed iech tot väöl luij gewoen enorm voetbalverslaaf zijn, en umtot d'r noe al weke niks te speule vèlt, rake ze opins hielemaol vaan streek....
De volgende gebruiker (s) zei dank u pinokkio58

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2013 18:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Zomercompetitie #12

mvvkeoleeke schreef : Ik denk persoonlijk dat dit niet reëel is, vanwege veel redenen:

- Personeel/spelerstechnisch:
Iedereen wilt graag in de zomer vakantie. Ons hele systeem is gebouwd op een langdurige vakantie in de zomermaanden. Je kunt dan dichter bij huis op vakantie als je mooi weer wilt. Ook kinderen van personeel en spelers hebben in deze periode vakantie. Zou jij alleen in de winter op vakantie willen?

- Economisch voor MVV: Je loopt het risico dat mensen die in de zomermaanden op vakantie zijn geen seizoenskaart kopen omdat ze 2 of 3 thuiswedstrijden extra missen door vakantie.

-Sportief voor MVV: Je moet dus je voorbereiding op het seizoen in de winter houden. De kans is dan groot dat je niet goed kan trainen door bevroren velden, waardoor de voorbereiding naar de klote gaat en spelers dus met een slechte conditie het nieuwe seizoen in moeten.

- Economisch voor het gehele voetbal: In de zomer gaan veel minder mensen voor de TV zitten om voetbal te kijken. TV-gelden zullen dan vanzelf terugvallen wat slecht is voor alle clubs.

En zo kan ik nog wel 10 nadelen bedenken.


Hier word t meeste wel gezegd en een pagina terug zijn er ook goede redenen aan gegeven zoals EK WK, vertrekkende spelers vakanties en alles..
Voor mij zelf gesproken zie ik wel allemaal voordelen maar het spelletje is niet alleen voor mij :P

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 jan 2013 19:51
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Zomercompetitie #13
Wat in eeder geval zow kinne is de winterstop bv tot ind januarie te laote doore, zoedat d'r minder ingehaold hoof te weure.
En metein aofstappe vaan de naokompetisie zoe wie die veer noe hubbe, daan pas alles weer.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.373 seconden