Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez

07 juli 2012 13:15 07 juli 2012 13:15 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Onderwerp Auteur
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #1
Ik heb geen probleem ermee dat Roda een RJO gaat starten, maar de naamgeving RJO Zuid-Limburg lijkt me niet correct.
Toen ik dit las kreeg ik gelijk vele ????????????????? Is dit weer typisch een voorbeeld van de arrogantie van Roda?
Wat vinden jullie? Mogelijk moeten we actie ondernemen tegen deze in mijn ogen ongepaste naam, maar misschien denken jullie daar anders over. Ik ben benieuwd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 13:17
dreekemvvke
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 892
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #2
er staat toch duidelijk regionale jeugd opleiding zuid limburg wat is er fout mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 13:18
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #3
RJO Süd-Limburg was inderdaad toepasselijker geweest

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 13:28
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 301
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #4
iedereen weet ondertussen tot roda denkt alles te mogen en kunnen. maar in plaats van daar zoveel aandacht aan te geven kunnen we beter alles negeren. die club geniet van dit soort aandacht.

fijn voor hun die rjo. wij houden onze eigen jeugd en onze eigen talenten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 14:01
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #5
Laten we nou niet in de calimero-val lopen.

Slotje?!

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 14:02 07 juli 2012 14:06 door Anita.
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Onderwerp Auteur
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #6
Wij houden onze jeugd. Is dat zo?
ik denk dat we heel alert moeten zijn, zeker op de naam. Dat kan grote gevolgen hebben, voor de andere BVO's in Zuid-Limburg.

En die opmerking over een slotje: ik heb niks tegen een RJ van roda maar wel een RJO van zuid-Limburg door roda. Laten we op onze hoede zijn. Dit klopt niet! Boe is dat feeske, denk nu eens na en reageer niet zo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 14:17
Dixi
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 369
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #7
Nou stel je voor dat MVV en Fortuna over een X aantal jaren toch instromen in deze RJO.
Dan ben ik al "blij" dat deze RJO Zuid Limburg heet en niet RJO Kerkrade of RJO Roda JC.
We kunnen nu wel overal iets achter gaan zoeken.....

Dixi

Ut geit uuch good, mèh MVV beter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 14:39
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #8
Een paar citaten uit de toelichting van het bestuur over de RJO:

"Bij de start van het seizoen 2011 – 2012 zijn wij onze oriëntatie gestart. Tijdens de ontwikkeling van onze plannen hebben wij met de KNVB afgestemd of er ruimte is voor een andere denkrichting. Dat veel RJO’s niet succesvol zijn speelde ook mee bij deze afstemming, maar was niet de hoofdreden. De KNVB daagde ons toen uit om met een nieuwe visie te komen op de ontwikkeling van talenten."

"MVV heeft haar toekomstplannen eind april 2012 met de KNVB, Roda JC en andere partners gedeeld en daarna breed gepresenteerd. Om het vizier nogmaals scherp te richten op de inhoud van de plannen van MVV en om te verduidelijken dat dit een andere route is naar de ontwikkeling van toptalent dan de route via een RJO, onze visie: Onder de slogan is “MVV is meer dan voetbal”, neemt MVV haar verantwoordelijkheid als verbinder van de sport in Maastricht en omstreken."

"MVV is er niet in geslaagd om Roda JC te winnen voor onze plannen en daarbij gelijkwaardig op te trekken. Op het gebied van de ontwikkeling van toptalent kiezen MVV en Roda JC voor een andere koers, voor de ontwikkeling van een sportklimaat en de voetbaltopsport in het bijzonder."


De vraag is dus eigenlijk wat precies het gevaar is? Als MVV inderdaad een beter alternatief heeft dan Roda met zijn RJO, dan denk ik niet dat wij er onmiddellijk bang voor moeten zijn dat al onze jeugd naar de RJO trekt. Wat ik ook erg positief vind, is dat dit in overleg met de KNVB is gebeurd. MVV gaat niet zomaar tegendraads en vervelend lopen doen doen. MVV heeft zelf onderzoek gedaan en is zelf met een beter voorstel gekomen. Dat Roda die RJO heeft, is goed voor hen, maar ook niet meer dan dat. Als wij op onze eigen manier veel rendabeler werken, is dat toch alleen maar goed voor MVV? En anders kunnen we nog altijd in de RJO stappen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 14:44
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #9
Volledig gelijk Anita! De moffen doen dit zolang ze bestaan. Zij willen het limburggevoel uitstralen en daarmee terrein winnen.

- De clubkleuren verwijzen naar mergel en kolen. Deze club staat voor limburg
- "Trots van limburg" - slogan
- limburgse vlag op het shirt
- etc. etc.

Nu door deze naamgeving willen ze terrein van MVV en Sittard afsnoepen. De grote massa is dom, maar ik hoop dat met de strategie van MVV de clubs uit Maastricht en omgeving in ieder geval de voetballertjes warm weten te krijgen voor onze plannen.

"Boe is dat feeske, denk nu eens na en reageer niet zo!"
Ik heb tijdens mijn afwezigheid regelmatig nog op dit forum gelezen. Ik heb nog NOOIT een doordachte uitspraak gelezen van deze gebruiker. Het lijkt mij dan ook een loze oproep.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 14:50
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #10

Snuf schreef : Volledig gelijk Anita! De moffen doen dit zolang ze bestaan. Zij willen het limburggevoel uitstralen en daarmee terrein winnen.

- De clubkleuren verwijzen naar mergel en kolen. Deze club staat voor limburg
- "Trots van limburg" - slogan
- limburgse vlag op het shirt
- etc. etc.

Nu door deze naamgeving willen ze terrein van MVV en Sittard afsnoepen. De grote massa is dom, maar ik hoop dat met de strategie van MVV de clubs uit Maastricht en omgeving in ieder geval de voetballertjes warm weten te krijgen voor onze plannen.

"Boe is dat feeske, denk nu eens na en reageer niet zo!"
Ik heb tijdens mijn afwezigheid regelmatig nog op dit forum gelezen. Ik heb nog NOOIT een doordachte uitspraak gelezen van deze gebruiker. Het lijkt mij dan ook een loze oproep.

Laat ons niet vergeten dat MVV er zelf voor gekozen heeft niet in dit RJO-verhaal te stappen. Dat kunnen ze even goed wel doen en dan profiteert MVV evenzeer van de voordelen van de RJO. MVV denkt echter een beter alternatief te hebben... Ik denk niet dat een naam veel aan de zaak gaat veranderen.
Het is als supporter van een andere Limburgse club inderdaad irritant om te zien hoe Roda telkens probeert om als club van de provincie op te treden, maar volgens mij is het ook niet meer dan dat...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 15:05 07 juli 2012 15:07 door Sandro.
Sandro
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 861
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #11
Aangezien de Jeugdopleiding van MVV zich niet beperkt tot Zuid-Limburg alléén maar tot de gehele Euregio gezien b.v. de vele Belgische talentjes zou de naam Euroregionale Jeugd Opleiding voor de Jeugdopleiding van MVV Maastricht niet misstaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 15:06 07 juli 2012 15:06 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #12

Snuf schreef : "Boe is dat feeske, denk nu eens na en reageer niet zo!"
Ik heb tijdens mijn afwezigheid regelmatig nog op dit forum gelezen. Ik heb nog NOOIT een doordachte uitspraak gelezen van deze gebruiker. Het lijkt mij dan ook een loze oproep.


Eigenlijk zou ik niet moeten reageren op deze vreemde aanval... Hoezo argumentloos? Ieder zijn mening.

Dat wij niet dezelfde mening delen op een forum maken mijn opmerkingen nog niet ondoordacht.

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 16:18
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #13
BidFeeske, iech vin ouch neet tot heij e sloot op mot.
Dit oonderwerrep ligk hiel geveulig, dat wets diech ouch. Eedere MVV supporter wil liever neet geassocieerd weure met *oda, ouch neet met 'ne RJO. De keuze vaan de naom is ech neet zoemèr gedoon, dit kin gevolge höbbe veur MVV.
Iech bin ut eins met Snuf & Anita. Laote veer noe gewoen heij saame euver discusieere en es supporters ein standpunt inneume! Saame tege 'ne RJO met die *****, daan stoon veer sterrek!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 17:29
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1489
Meer
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #14
@MVV4life

Iech snap dien punt, die opmerking zal iech tröknumme. Had zoeget vaan laote veer r*da neet belangrieker maake daan dat ze ziech al veule. Wilde gein discussie stoppe! Ut lik zeker geveulig heij, en iech respecteer de kritische meininge vaan Anita en co. Mer dat hoop iech daan ouch trök te verwachte.

Jao, iech weit dat iech dekser opmerkinge höb gemaak bij RJO en koers vaan ut bestuur, die aandere neet zoe leuk voonde. Mer soms wilste gewoen ouch de boel sjerp hawwe, un aander meining is neet verkierd.

Mer dat iech noe noets un doordachte oetspraak zow maake, ach jeh es luij dat wille dinke...

On topic daan.

Moot dee naom nog gootgekeurd weure door KNVB?

Boe is dat feeske?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 juli 2012 19:05
Anita
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 183
Meer
Onderwerp Auteur
Naam 'RJO Zuid-Limburg', wat vinden jullie van dez #15
Dixi, die naam kan altijd veranderd worden, als als als.
Nu is het een RJO van roda en niet van Zuid-Limburg. roda pretendeert dus iets wat er nu niet is. Door mijn ervaring met het arrogante roda krijg ik een sos-sein en ben ik gelijk alert. Dit doet roda niet zomaar. Ik ga eens bij de andere buren navraag doen wat zij ervan denken.
p.s. ik verzoek de supportersclub om hun gedachten/visie m.b.t. tot de oneigenlijke naamgeving van roda voor hun rjc en de gevolgen voor MVV te onderzoeken. Misschien met een aantal mensen brainstormen?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.522 seconden