Benefietavond Ricky

08 mei 2013 17:22
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Onderwerp Auteur
Benefietavond Ricky #1



Ons zoontje heeft een agresieve vorm van bottumoren in zijn heup en bekken omdat ze in maastricht niets voor hem kunnen betekenen zijn we naar belgie gegaan naar genk omdat het zo ernstige vorm is zijn we doorgestuurd naar leuven waar ze ricky over 2 weken willen helpen net wordt ik gebeld door onze zorgverzekering dat het niet vergoed wordt nou moeten we 4500 euro zelf betalen daarom wil ik deze oproep doen als ook maar iemand iets wil doneren iedere euro is er eentje meer dit is een wanhoop oproep zonder deze operatie wordt onze ricky van 11 jaar steeds zieker wie wil ons helpen ??

Danny en Natascha Brandt

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 17:26
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Onderwerp Auteur
Benefietavond Ricky #2
Tijdens de na-competitie wedstrijd MVV - Fc Volendam, donderdag 16 mei a.s., zal er in de Gouden Ster een collectebus rondgaan om een steentje bij te dragen aan de inzameling voor Ricky. Ik ga ervan uit, dat die bus bom en bom vol komt !!!!

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 19:42
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Onderwerp Auteur
Benefietavond Ricky #3

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mei 2013 20:04 08 mei 2013 20:04 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 986
Meer
Benefietavond Ricky #4

DJ-AMIGO schreef : Tijdens de na-competitie wedstrijd MVV - Fc Volendam, donderdag 16 mei a.s., zal er in de Gouden Ster een collectebus rondgaan om een steentje bij te dragen aan de inzameling voor Ricky. Ik ga ervan uit, dat die bus bom en bom vol komt !!!!


Prachtig initiatief, maar zou het geen optie zijn om ook aan de ingangen te collecteren.
Indien iedereen € 1,-- doneert, dan moet het toch lukken.

Aon de géng

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.213 seconden