de bok wrote: Er valt binnenkort nog wat te boycotten bij mvv ! Jupiler wordt vervangen door Amstel bier ! mvv probeert er nog een draai aantegeven en over te stappen naar Alfa -bier ! GRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Belgske wrote: Tijd voor een grote boycot lijkt me. Als we nu allemaal buiten het stadion actie voeren en samen jupiler drinken en zorgen dat de wedstrijd wordt stil gelegd, gaan we hier zeker landelijke aandacht voor krijgen
Bieske wrote: alfa :thumbsup:
Jacques wrote: Ik heb over het bier uit verschillende bronnen verschillende verhalen gehoord, ben erg benieuwd wat het nu echt gaat worden :lachen: Alfa en Brand werden bij mij genoemd, Amstel is nieuws voor mij. :blink:
De Zwarte Vogel wrote: Ik heb nooit begrepen waarom Jupiler zo populair is. Brand en Alfa zijn kwalitatief zeker zo goed. Ik zou het voor de club uit de hoofdstad van Limburg toejuichen, wanneer het stadion van MVV wordt verbonden met een Limburgs bier. Van mij mogen dus ook Gulpener en Lindeboom een gooi naar de gunst van MVV doen.
Amstel Bier smaakt maar op één plaats in Nederland en dat is bij Café Hoppe op het Spui in Amsterdam.
Please Log in or Create an account to join the conversation.