Hoe tevreden zijn we, wat willen we veranderen / verbeteren, tips ...?
Onderstaande link geeft je toegang tot een ondezoek:
www.blauw-survey.com/scripts/dubintervie...ll/Frames?Quest=3003
aangezien er de afgelopen jaren (te) weinig pro supporter gebeurde, integendeel zelfs als je de geluiden van de supporters hoort en de faciliteiten bekijkt:
- die slechts voor < 10 % van de bezoekers (alleen de hoofdtribune) goed te noemen zijn...
- de overige triest (denk aan catering, security) of zelfs nog steeds erbarmelijk ( damestoiletten voor de Boschpoort en Angelside tribunes) zijn...
Kan het bestuur wel zeggen, nu zijn Aken en Keulen niet op één dag gebouwd, maar leidden er velen wegen naar Rome en is jouw stem via dit geluid misschien een trigger voor het (volgende / nieuwe?) bestuur om de bezoeker niet als "klant" te zien
(want een klant die bij MVV wegblijft, vervang je niet door nieuwe "klanten"...anders waren de toeschouwersaantallen wel beter
) maar dus serieus te nemen en te verbeteren.
Ik zie net dat er een code nodig is, aangezien ik mijn beoordeling al gegeven heb via een directe link, moet iedereen zelf een code aanvragen :
www.knvb.nl/search-content?keys=fan%20onderzoek