"klantenonderzoek"

  • les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Posts: 2739
  • Thanks: 1691

"klantenonderzoek"

28 Nov 2013 23:16 - 28 Nov 2013 23:22
#1
Hoe tevreden zijn we, wat willen we veranderen / verbeteren, tips ...?

Onderstaande link geeft je toegang tot een ondezoek:
www.blauw-survey.com/scripts/dubintervie...ll/Frames?Quest=3003

aangezien er de afgelopen jaren (te) weinig pro supporter gebeurde, integendeel zelfs als je de geluiden van de supporters hoort en de faciliteiten bekijkt:
- die slechts voor < 10 % van de bezoekers (alleen de hoofdtribune) goed te noemen zijn...
- de overige triest (denk aan catering, security) of zelfs nog steeds erbarmelijk ( damestoiletten voor de Boschpoort en Angelside tribunes) zijn...


Kan het bestuur wel zeggen, nu zijn Aken en Keulen niet op één dag gebouwd, maar leidden er velen wegen naar Rome en is jouw stem via dit geluid misschien een trigger voor het (volgende / nieuwe?) bestuur om de bezoeker niet als "klant" te zien
(want een klant die bij MVV wegblijft, vervang je niet door nieuwe "klanten"...anders waren de toeschouwersaantallen wel beter ;) ) maar dus serieus te nemen en te verbeteren.

Ik zie net dat er een code nodig is, aangezien ik mijn beoordeling al gegeven heb via een directe link, moet iedereen zelf een code aanvragen :
www.knvb.nl/search-content?keys=fan%20onderzoek
Last edit: 28 Nov 2013 23:22 by les rouges blancs.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Boe is dat feeske?
  • Boe is dat feeske?'s Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Posts: 1489
  • Thanks: 891

Re: "klantenonderzoek"

20 Dec 2013 14:31
#2
Stichting Blauw heeft een goed gevoel voor timing. Krijg zojuist een mail of ik ff wat extra vragen wil invullen over MVV….
Boe is dat feeske?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Maosbrögk
  • Maosbrögk's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Posts: 936
  • Thanks: 978

Re: "klantenonderzoek"

20 Dec 2013 15:17
#3
Boe is dat feeske? wrote: Stichting Blauw heeft een goed gevoel voor timing. Krijg zojuist een mail of ik ff wat extra vragen wil invullen over MVV….

En wat voor een vragen! Als aanvulling op een eerder fanonderzoek zijn er nog BELANGRIJKE aanvullende vragen:
wat ik van de catering vind? wat ik van de fanshop vind? wie er kampioen wordt in de JL?

Misschien mis ik nog een belangrijke vraag....pffff....hoop dat MVV van mijn antwoorden beter wordt....

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Sjotelsplak
  • Sjotelsplak's Avatar
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Posts: 1174
  • Thanks: 777

Re: "klantenonderzoek"

20 Dec 2013 15:23
#4
Volgens mij is dit ieder jaar dezelfde vragenlijst ...
Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • les rouges blancs
  • les rouges blancs's Avatar Topic Author
  • Offline
  • Platinum Member
  • Platinum Member
  • Posts: 2739
  • Thanks: 1691

Re: "klantenonderzoek"

16 May 2014 18:34
#5
The following user(s) said Thank You: aait wief

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • aait wief
  • aait wief's Avatar
  • Offline
  • Elite Member
  • Elite Member
  • 15%
  • Posts: 222
  • Thanks: 277

Re: "klantenonderzoek"

17 May 2014 06:48
#6
Pagina 7 is veelzeggend.... Een complete regio te winnen cq te heroveren
The following user(s) said Thank You: les rouges blancs, Sjotelsplak

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.249 seconds
Powered by Kunena Forum