>
Ontvangen bedankjes 13
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
JennekevanGenechten schreef : De laatste 14 dagen zijn zojuist ingegaan.
Laat ik een voorstel doen voor een tegenprestatie:
Ik zie dat er via het forum geld kan worden gedoneerd aan MVV.
Laten we afspreken dat ik voor elke aantoonbare stem 20 eurocent doneer aan de actie RedMVV met een maximum van 50 euro per 7 dagen.
Stemmen kan dus elke dag opnieuw.
Als er gestemd wordt, in deze discussie je stemnummer melden, dan maak ik na 7 dagen, d.w.z. op 15 februari de balans op voor de eerste donatie (met een maximum van 50 euro) en op 22 februari de balans op voor de laatste donatie (eveneens met een maximum van 50 euro).
Is dat een goeie deal?
gaston satijn schreef : Ok...wtf is dit nu weer....????
Noem mij egoïst....noem mij asociaal...
Ik kom al meer dan 20 jaar op voor de zwaksten onder mijn vrienden en bekenden...mijn huis is de afgelopen jaren meer inloop en opvanghuis geweest als menig vrouwenopvang, blijf van mijn lijf, asiel, minderbedeelden en weet ik wat nog meer voor huis geweest.
Mijn bankrekening is in de loop der jaren meer ten goede geweest voor anderen als voor mij en mijn partner...met ieder over uurtje die ik maakte heb ik altijd anderen geholpen....en ik heb verdomme heeeeel veel overuren gemaakt!
Ik ben de laatste jaren getergd geweest door de crisis, mijn voormalig zakelijk compagnon die me met veel schulden achter laat, mijn partner die ernstig ziek is geworden en kantje boord heeft gelegen en alleen door middel van de meest nare operaties gered kon worden, ikzelf die kantje boord heb gelegen. mijn baas die me ontslaat omdat ik tijdens mijn werkzaamheden gehandicapt ben geraakt, mijn partner die ontslagen word omdat zij dus doodziek is geweest, ik ter nauwe nood ons hachje heb kunnen redden omdat de banken zich tot over hun nek in de problemen staken en de directeuren niks van hun miljoenen bonussen wilden afstaan....
Wat ik alleen wil zeggen is:
Beste Jenneke...ik volg hier nu al een aantal jaren dit forum....schrijf nu en dan een stukje....maar nog nooit maar dan ook nooit heb ik hier steun (laat staan geld) gevraagd voor mijn privé problemen.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt...(ik vermoed dat je psychiater of psycholoog bent) maar dit is een voetbalforum!!!!!!!!!
Ik wil hier over van alles over mvv lezen en zijn supporters.
Maar allez..voor diegene die nu weer over mij heen gaat vallen...zou zeggen doe net als Jenneke en ik..en zet je hele levensverhaal maar hier doe je prive verhaal ook tot in de kleinste hoekjes bloot leggen....
De groetjes Gaston
gaston satijn schreef : Schiet mij maar lek...dit begint toch op Roemeense verkiezingen te lijken waar je stem nog wat waard is omdat hij afgekocht word?????!!!!
JennekevanGenechten schreef : De laatste 14 dagen zijn zojuist ingegaan.
Laat ik een voorstel doen voor een tegenprestatie:
Ik zie dat er via het forum geld kan worden gedoneerd aan MVV.
Laten we afspreken dat ik voor elke aantoonbare stem 20 eurocent doneer aan de actie RedMVV met een maximum van 50 euro per 7 dagen.
Stemmen kan dus elke dag opnieuw.
Als er gestemd wordt, in deze discussie je stemnummer melden, dan maak ik na 7 dagen, d.w.z. op 15 februari de balans op voor de eerste donatie (met een maximum van 50 euro) en op 22 februari de balans op voor de laatste donatie (eveneens met een maximum van 50 euro).
Is dat een goeie deal?