Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose

07 feb 2014 21:53 07 feb 2014 21:58 door JennekevanGenechten. Reden: kleur links veranderd
JennekevanGenechten
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Onderwerp Auteur
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #1
Dag allemaal,

De Geusselt en Vijverdal - qua locatie dicht bij elkaar, maar hoeveel weet de MVV-supporter eigenlijk over psychische aandoeningen en de mensen die daardoor worden getroffen?

Mag ik mij voorstellen:
Ik ben Jenneke van Genechten en woon om de hoek bij zowel de Geusselt als Vijverdal (in Heer), en ben als een van veertig kandidaten uit meer dan 1200 Nederlandse inzenders gekozen als semifinalist van de wedstrijd 'Jouw Verhaal'.

Ik vertegenwoordig daarmee als enige de regio Maastricht.

Ik wil de publiciteit rond deze wedstrijd gebruiken om aandacht te vragen voor het werk van de plaatselijke Health Foundation Limburg , omdat ik onderzoek naar de oorzaken en daarmee hopelijk nieuwe behandelingen voor psychose en andere psychische aandoeningen enorm belangrijk vind. Ook waardeer ik de inspanningen van HFL om de vooroordelen rondom dergelijke aandoeningen te bestrijden.

Door op mijn verhaal 'Bestemming onbekend' te stemmen, kunt u mij naar een finaleplaats helpen en steunt u deze inzet!

Het enige wat u daarvoor hoeft te doen is het volgende:

- surf naar de website www.jouwverhaal.nl
- zoek 'Bestemming onbekend'
- breng u stem uit via email (vul in dat geval naam, emailadres en (nieuw) paswoord in), en/of facebook en/of linkedin

Via de volgende link komt u direct bij mijn verhaal uit:
'Bestemming onbekend'

Stemmen kan elke dag opnieuw
Momenteel sta ik op de tweede plaats.
Alleen wanneer ik over twee weken (op 22 februari 2014) nog steeds bij de eerste twee hoor, ga ik direct door naar de finale.

Ik hoop dat u mij en de Health Foundation Limburg allen wilt steunen en u kunt op een zeer bijzondere vermelding rekenen indien de finale wordt behaald en, nog mooier, wordt gewonnen.

Hopelijk wilt u het bericht ook verspreiden onder zoveel mogelijk vrienden en kennissen.

Mijn dank is zeer groot.

Met hoop en veel hartelijke groeten!

Jenneke van Genechten



p.s. een bericht aan de moderator(en) gericht: indien het niet is toegestaan om langs deze weg om steun te vragen toon ik daarvoor uiteraard begrip. U kunt in dat geval contact met mij opnemen en/of het bericht verwijderen.
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u SC MVV Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 22:12
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #2
Done ! Succes Jenneke :thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 22:20
JennekevanGenechten
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Onderwerp Auteur
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #3
Heel fijn, bedankt..!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 22:29 07 feb 2014 22:29 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2739
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #4
Kom op jonges.... :thumbsup:
veer es MVV supporters höbbe zoewiezoe altied 'n pan los....met nog 'ne slaag vaan de meule gratis en veur niks daobij...
zien zelf deiks psychotiesch de letste decenia...
stum dus op en veur dit meitske... ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 23:02
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #5
En nog een stem erbij.
Succes Jenneke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 feb 2014 23:50
JennekevanGenechten
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Onderwerp Auteur
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #6
Super...! Heel erg bedankt!

En humor is altijd een goed middel om taboes te doorbreken les rouges blancs..! :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 00:02
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #7
Ok...wtf is dit nu weer....????
Noem mij egoïst....noem mij asociaal...
Ik kom al meer dan 20 jaar op voor de zwaksten onder mijn vrienden en bekenden...mijn huis is de afgelopen jaren meer inloop en opvanghuis geweest als menig vrouwenopvang, blijf van mijn lijf, asiel, minderbedeelden en weet ik wat nog meer voor huis geweest.
Mijn bankrekening is in de loop der jaren meer ten goede geweest voor anderen als voor mij en mijn partner...met ieder over uurtje die ik maakte heb ik altijd anderen geholpen....en ik heb verdomme heeeeel veel overuren gemaakt!

Ik ben de laatste jaren getergd geweest door de crisis, mijn voormalig zakelijk compagnon die me met veel schulden achter laat, mijn partner die ernstig ziek is geworden en kantje boord heeft gelegen en alleen door middel van de meest nare operaties gered kon worden, ikzelf die kantje boord heb gelegen. mijn baas die me ontslaat omdat ik tijdens mijn werkzaamheden gehandicapt ben geraakt, mijn partner die ontslagen word omdat zij dus doodziek is geweest, ik ter nauwe nood ons hachje heb kunnen redden omdat de banken zich tot over hun nek in de problemen staken en de directeuren niks van hun miljoenen bonussen wilden afstaan....

Wat ik alleen wil zeggen is:

Beste Jenneke...ik volg hier nu al een aantal jaren dit forum....schrijf nu en dan een stukje....maar nog nooit maar dan ook nooit heb ik hier steun (laat staan geld) gevraagd voor mijn privé problemen.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt...(ik vermoed dat je psychiater of psycholoog bent) maar dit is een voetbalforum!!!!!!!!!
Ik wil hier over van alles over mvv lezen en zijn supporters.
Maar allez..voor diegene die nu weer over mij heen gaat vallen...zou zeggen doe net als Jenneke en ik..en zet je hele levensverhaal maar hier doe je prive verhaal ook tot in de kleinste hoekjes bloot leggen....
De groetjes Gaston

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 00:05
JennekevanGenechten
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Onderwerp Auteur
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #8
De laatste 14 dagen zijn zojuist ingegaan.

Laat ik een voorstel doen voor een tegenprestatie:

Ik zie dat er via het forum geld kan worden gedoneerd aan MVV.

Laten we afspreken dat ik voor elke aantoonbare stem 20 eurocent doneer aan de actie RedMVV met een maximum van 50 euro per 7 dagen.

Stemmen kan dus elke dag opnieuw.

Als er gestemd wordt, in deze discussie je stemnummer melden, dan maak ik na 7 dagen, d.w.z. op 15 februari de balans op voor de eerste donatie (met een maximum van 50 euro) en op 22 februari de balans op voor de laatste donatie (eveneens met een maximum van 50 euro).

Is dat een goeie deal?

:thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 00:10
gaston satijn
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 447
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #9
Schiet mij maar lek...dit begint toch op Roemeense verkiezingen te lijken waar je stem nog wat waard is omdat hij afgekocht word?????!!!!

JennekevanGenechten schreef : De laatste 14 dagen zijn zojuist ingegaan.

Laat ik een voorstel doen voor een tegenprestatie:

Ik zie dat er via het forum geld kan worden gedoneerd aan MVV.

Laten we afspreken dat ik voor elke aantoonbare stem 20 eurocent doneer aan de actie RedMVV met een maximum van 50 euro per 7 dagen.

Stemmen kan dus elke dag opnieuw.

Als er gestemd wordt, in deze discussie je stemnummer melden, dan maak ik na 7 dagen, d.w.z. op 15 februari de balans op voor de eerste donatie (met een maximum van 50 euro) en op 22 februari de balans op voor de laatste donatie (eveneens met een maximum van 50 euro).

Is dat een goeie deal?

:thumbsup:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 11:44
JennekevanGenechten
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
Onderwerp Auteur
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #10

gaston satijn schreef : Ok...wtf is dit nu weer....????
Noem mij egoïst....noem mij asociaal...
Ik kom al meer dan 20 jaar op voor de zwaksten onder mijn vrienden en bekenden...mijn huis is de afgelopen jaren meer inloop en opvanghuis geweest als menig vrouwenopvang, blijf van mijn lijf, asiel, minderbedeelden en weet ik wat nog meer voor huis geweest.
Mijn bankrekening is in de loop der jaren meer ten goede geweest voor anderen als voor mij en mijn partner...met ieder over uurtje die ik maakte heb ik altijd anderen geholpen....en ik heb verdomme heeeeel veel overuren gemaakt!

Ik ben de laatste jaren getergd geweest door de crisis, mijn voormalig zakelijk compagnon die me met veel schulden achter laat, mijn partner die ernstig ziek is geworden en kantje boord heeft gelegen en alleen door middel van de meest nare operaties gered kon worden, ikzelf die kantje boord heb gelegen. mijn baas die me ontslaat omdat ik tijdens mijn werkzaamheden gehandicapt ben geraakt, mijn partner die ontslagen word omdat zij dus doodziek is geweest, ik ter nauwe nood ons hachje heb kunnen redden omdat de banken zich tot over hun nek in de problemen staken en de directeuren niks van hun miljoenen bonussen wilden afstaan....

Wat ik alleen wil zeggen is:

Beste Jenneke...ik volg hier nu al een aantal jaren dit forum....schrijf nu en dan een stukje....maar nog nooit maar dan ook nooit heb ik hier steun (laat staan geld) gevraagd voor mijn privé problemen.
Ik weet niet of je het in de gaten hebt...(ik vermoed dat je psychiater of psycholoog bent) maar dit is een voetbalforum!!!!!!!!!
Ik wil hier over van alles over mvv lezen en zijn supporters.
Maar allez..voor diegene die nu weer over mij heen gaat vallen...zou zeggen doe net als Jenneke en ik..en zet je hele levensverhaal maar hier doe je prive verhaal ook tot in de kleinste hoekjes bloot leggen....
De groetjes Gaston


Beste Gaston,

Bedankt voor je oprechte en aangrijpende reactie.

Wat vervelend dat dit bericht op deze manier bij jou is binnengekomen... :blush:
Het lijkt erop dat mijn boodschap verkeerd is overgekomen.

Ik zoek geen persoonlijke steun voor psychose.

Ik ben op zoek naar steun voor een fonds: Health Foundation Limburg.

Ik ben geen psycholoog of psychiater maar schrijfster en wil de media-aandacht rondom een wedstrijd waaraan ik deelneem gebruiken om aandacht te vragen voor psychose en andere psychische aandoeningen.
Het verhaal waarop gestemd kan worden is ook niet mijn levensverhaal maar een fictief stuk.

Wanneer ik bovenaan eindig, krijg ik de kans een boek te schrijven, waarbij ik wederom publiciteit kan genereren voor dit thema. Nogmaals, ik vind het vervelend dat dit verkeerd is overgekomen.

MVV spreek ik aan vanwege de regionale link. Ik heb er begrip voor dat dit in het verkeerde keelgat is geschoten omdat dit hier immers inderdaad een voetbalforum is.

Dat mijn voorstel om MVV te steunen overkomt als afkoping kan ik slechts ten dele begrijpen; het leek mij een aardige tegenprestatie en het geld komt de club, niet individuele stemmers ten goede.

Hopelijk zorgt mijn reactie voor enige nuance, maar uiteraard kan ik er begrip voor opbrengen dat mijn initiatief niet door iedereen wordt gewaardeerd, waarvoor excuses.

:(

vrgr. Jenneke
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, ouwe rot, aait wief, SC MVV Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 12:27
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #11
Gestemd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 12:51
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 676
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #12

gaston satijn schreef : Schiet mij maar lek...dit begint toch op Roemeense verkiezingen te lijken waar je stem nog wat waard is omdat hij afgekocht word?????!!!!

JennekevanGenechten schreef : De laatste 14 dagen zijn zojuist ingegaan.

Laat ik een voorstel doen voor een tegenprestatie:

Ik zie dat er via het forum geld kan worden gedoneerd aan MVV.

Laten we afspreken dat ik voor elke aantoonbare stem 20 eurocent doneer aan de actie RedMVV met een maximum van 50 euro per 7 dagen.

Stemmen kan dus elke dag opnieuw.

Als er gestemd wordt, in deze discussie je stemnummer melden, dan maak ik na 7 dagen, d.w.z. op 15 februari de balans op voor de eerste donatie (met een maximum van 50 euro) en op 22 februari de balans op voor de laatste donatie (eveneens met een maximum van 50 euro).

Is dat een goeie deal?

:thumbsup:



Zure vent. Als je dit niet wilt lezen dan lees je het toch niet ? Je klikt er toch zelf op man. Die 1e reactie van jou is totaal onnodig en overtrokken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, Jacques, Sjotelsplak, SC MVV Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 13:55
pepernoot
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 212
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #13
stem 2055
De volgende gebruiker (s) zei dank u ouwe rot, aait wief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 14:15
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #14
Jenneke, maak je niet druk om een enkele zure reactie. De moderatoren kunnen heel goed zelf bepalen wat wel en niet kan op dit forum. Als wij een actie voor een goed doel kunnen steunen, dan doen we dat. Daar hoeft geen tegenprestatie tegenover te staan. Kom eens naar MVV. Misschien vind je het wel leuk. ;-)
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, les rouges blancs, ouwe rot, Jacques, Sjotelsplak, aait wief, SC MVV Maastricht, Och jeh

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 feb 2014 18:43
Och jeh
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 219
Meer
Steun gevraagd (geen geld!) voor psychose #15
Done 2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden