Gaston: ik begrijp je eerste reactie en scepsis. Tuurlijk moet dit forum geen vrijhaven zijn voor van alles en iedereen, maar los van het feit dat we altijd een regionaal en locaal iemand kunnen steunen, ras chauvenisten als we zijn....
ondersteun ik persoonlijk dit initiatief omdat het zeer belangrijk is mensen die aan dit ziektebeeld lijden een hart onder de riem te steken en aandacht voor deze ernstige aandoening te geven.
Waarom ?
Omdat een van ons, een oudgediende (net zoals Opadiehard, Pinobel, Aajtwief en ik dat zijn) en toffe gast die ik hier niet nader bij naam wil noemen.. maar een van de jongens die altijd uit (als een van de eerste bij uitwedstrijden en zeker op Kaalheide) ) en thuis mee voorop ging bij de eerste Angelside in de jaren 70 ... en toen DE voorzanger in de begin en midden jaren 70 was...
nu jammer genoeg hieraan lijdt...
Ik zie hem soms door de stad lopen, in zichzelf gekeerd , soms hardop spreken en zelfs luid scheldend...
zag hem enkele jaren (2009) geleden voor het laatst en sinds lange tijd weer eens in de Geusselt.
Het was tijdens een oefenwedstrijd (Trabzonspor) en hij zat op de Boschpoort ook zo en moest hem tegen wat "simpele" figuren die niet begrepen wat met hem aan de hand was in bescherming nemen.
Die figuren lieten hem overigens na wat uitleg verder met rust.
Triest om dit te zien en doet pijn om een oude makker van weleer zo tegen te komen, vooral omdat hij tot kort voordat hij zo "werd",..kids in het amateurvoetbal begeleidde. Vandaar dat ik Jenneke's actie steun.
@ de rest: Gaston is de kwaadste niet en ik denk dat een en ander hier harder overkomt dan dat hij het bedoeld. Daarnaast kan en mag hij rustig als een van ons zijn mening geven.
Bovendien ...moeten we eerder oppassen voor NathanR...die na het spel afgelopen vrijdag van Sven ook wel langzaam in een psychose terecht kan komen....( grapje )
Jenneke staat trouwens op de tweede plaats (2088 stemmen) met slechts 24 stemmen voorsprong op nummer 3 en 80 achterstand op numero uno...
Kunnen we toch niet op ons laten zitten , toch ? Heb trouwens weer gestemd.....
Come on vote, you Angel-Side
Jenny's competion Run Away
And We Will Fight For Evr'y one
Because we love M V V!!