Seniorenpartij wil verbod uitpubliek bij derby's

28 apr 2015 22:19
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 965
Meer
Seniorenpartij wil verbod uitpubliek bij derby's #16

Sandro schreef :

pinobel schreef : Ik heb de partij al een e-mailtje gestuurd om mijn bezwaren te uiten en mijn bedenkingen over de houding van de nieuwe burgemeester in deze. Misschien moeten dat nog meer mensen doen. Op de betreffende link staat een contactadres.


Ik heb nergens kunnen lezen wat de mening van de beoogde nieuwe Burgemeester van Maastricht, Mevr. Annemarie Penn is over het mogelijk in de toekomst weigeren van uit-supporters bij de Zuid-Limburgse derby's.
Medio mei 2015 is er een bestuurlijk strategisch voetbaloverleg met de betreffende burgemeesters, o.a. de burgemeester van Maastricht Dhr. Onno Hoes, BVO's, Politie + OM. Mevr. Penn wordt waarschijnlijk eerst per 1 juli 2015 als Burgemeester van Maastricht geïnstalleerd en is dan óók uiteraard niet bij het strategisch overleg aanwezig. Het lijkt me dan ook nogal voorbarig om Mevr. Penn te bekritiseren over iets waarbij ze niet aanwezig is en geen invloed op heeft. Bij het strategisch voetbaloverleg medio Mei is dhr. Onno Hoes als burgemeester van Maastricht aanwezig en mocht in het voetbaloverleg besloten worden om uit-supporters bij Zuid-Limburgse derby's in de toekomst te weigeren kan men mogelijk dhr. Hoes bekritiseren.


Ik heb het misschien wat verkeerd geformuleerd. Ik val de nieuwe burgemeester nergens op aan, maar heb mijn zorgen uitgesproken richting Seniorenpartij over haar toekomstige opvatting hierover omdat haar man partijvoorzitter van deze partij is geweest. Diens mening (dus van de partij) zal wellicht in het achterhoofd toch meespelen bij het bepalen van haar standpunten. Ik hoop uiteraard dat ik me vergis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.170 seconden