Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017

12 okt 2016 19:52 12 okt 2016 20:02 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #1
Indien men niet bekend is met computerspellen, dan hoef je geen moeite te doen dit topic te lezen.

Ik ben onlangs begonnen met implementeren van MVV in het computerspel Pro Evolution Soccer 2017. Ik doe dit vooral om de club te gaan gebruiken in de master league mode. Ik bewerk momenteel de bestanden op het Playstation 4 platform. Pro Evolution Soccer kent dit jaar weer de mogelijkheid om teams te importeren en te exporteren in één bestand. Dit maakt het mogelijk om waarschijnlijk in toekomst deze bestanden opnieuw in te laden, zodat men kort na de release met een kleine aanpassing MVV weer direct kan inladen om mee te spelen. Daarom vind ik het de moeite waard om hier eenmalig veel tijd in te stoppen. Ik heb inmiddels al wat uren erin gestoken en op dit tempo gaat het wel één of twee maanden duren voordat het af is. Daarom ben ik opzoek naar mensen die mij willen helpen met het namaken van onze spelersselectie in het spel. Hierdoor zal dit proces aanzienlijk versnellen. Als je me wilt helpen, reageer dan in dit topic of stuur me een berichtje via PM. Hoe meer handen, hoe sneller het eindresultaat is bereikt.

Voorbeelden ter inspiratie motivatie: (Cijfers kloppen nog niet, is emotionele waarde, niet marktwaarde)









Welke platform?
Playstation 4
(Later is het mogelijk om gegevens handmatig sneller over te zetten naar andere platforms, met wat beperkingen).
Xbox One is niet mogelijk, omdat Microsoft geen toestemming geeft om USB sticks te gebruiken.
PC en Playstation 3 platform is een oudere versie van het spel en vergt extra handmatige aanpassingen.

Kan ik met MVV online voetballen?
Nee, de files werken alleen in Single Player modus

Waar kan ik de file downloaden?
Ik zal een link naar het bestand en de uitleg hier plaatsen wanneer het af is

Wil je dit ook maken voor FIFA 17?
Nee ik speel zelf geen FIFA en ik bezit ook geen exemplaar van dit spel. Wellicht dat iemand anders hier tijd in wilt stoppen.

Worden de spelers waarheidsgetrouw nagemaakt?

Nee, door de beperkte manier van bewerken kan een speler niet tot in detail worden nagebouwd. Soms ontbreken zoveel facetten van iemands uiterlijk zodat er gezocht moet worden naar alternatieven. Daarnaast is het lastig de voetbaltechnische capaciteit van een speler exact na te bootsen. Dit wordt vooral gedaan op schattingen en deze kunnen afwijken van de werkelijkheid.

Zijn er kosten aan verbonden om dit te gebruiken?
Nee, het bestand is vrij te gebruiken. Ik hoop dat andere supportersplatformen in de Jupiler League ook de moeite nemen om hun club virtueel na te bootsen. Dat zou de stap richting een (onofficiële) volwaardige Jupiler league in een digitaal spel een stuk groter maken.

Is er een beloning voor mijn werk?
Nee er is geen beloning (natura/valuta). De enige beloning die je kunt krijgen is 'eer' en 'credits' en de speelervaring.

Positivo's: "Volgend jaar speelt MVV eredivisie, dan hoef je het niet meer na te maken"
Dat kan, maar dat wilt niet zeggen dat het werk voor niks is, details binnen het spel kunnen kunnen aanzienlijk afwijken van de werkelijkheid dat een update bestand toch haar meerwaarde kan hebben.

Wordt De Geusselt ook nagemaakt?
Nee, buiten de naam en de afbeelding, zal het stadion niet worden nagebouwd, omdat dit technisch niet mogelijk is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u seppo, Anna D., Janepie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 okt 2016 22:54
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #2
Leuk initiatief! Zelf speelde ik tot een paar jaar geleden ook altijd PES, maar inmiddels ben ik overgestapt naar FIFA, dus ik kan hierbij niet helpen. Jammergenoeg zit in FIFA ook geen Jupiler League..
Wel zag ik dat Jordy Croux al een aantal punten is kwijtgeraakt bij Willem II (dus slechter is geworden volgens FIFA).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2017 15:26
Shopke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #3
Hoi!
In hoeverre ben je hier nog mee bezig? En heb je hulp nodig? Ik wil namelijk ook MVV in PES.

Grtjes! B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 jan 2017 16:40 21 jan 2017 18:07 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #4
Voorproefje:


Geens


Verheijdt (nog niet af)


P.Nys (penis) :lol:


Ippel

Ik heb het helaas druk gehad de afgelopen weken dus ik heb niet al mijn tijd hierin kunnen stoppen. Ik verwacht hopelijk na de transferwindow in het midden van februari een eerste bestand te kunnen samenstellen, zodat je dit op een Playstation 4 systeem werkende krijgt.

Welke spelers zijn klaar (muv de statistieken aanpassingen):


- Geens
- Kuipers
- Moustafa
- Shermar
- Shermaine
- Smylek
- Schroyen
- Guvence
- Ciranni
- Pereira
- Ippel
- Nys
- Loshaj
- N'Koyi
- Verheijdt

Nog te doen:
- Labylle (gewacht tot contract)
- Nwakali (gewacht to verlenging huur)
- O'Conner (idem)
- Gijzen (Idem)
- Vits
- Pedro
- Eventueel Diverse Jeugdspelers
- Ron Elsen (trainer profiel)

Het grootste probleem wordt de 'skin' die over het team moet. Ik heb nog geen goede template gevonden die aansluit bij het tenue van MVV. Het is nu even proberen het wiel uit te vinden hoe het shirt wordt ingelezen, waar de armen beginnen en de nek ophoudt. Dat is de laatste stap die ik doe. De editor van PES is zo beperkt dat het mij niet lukt om 100% waarheidsgetrouwe gezichten en haren in het spel te krijgen. Vooral het kapsel van Schroyen is een crime en de Oost-Afrikaanse kenmerken van Pereira zijn moeilijk te implementeren met de tools die de Japanners je geven vind ik.

Hulp zou van harte welkom zijn. Ik heb nul reacties gehad op mijn verzoek destijds. Hoe meer handen, hoe sneller ik/we het team in het spel hebben, aangezien ik niet iedere week tijd heb om hier veel tijd in te steken. Dus mocht je interesse hebben om te helpen stuur mij dan een persoonlijk bericht. Het is ook handig om dit kort te sluiten zodat er geen werk dubbel wordt gedaan.

Zoals het er nu uitziet hopelijk rond februari een eerste versie. (Je kunt versies overschrijven zonder problemen, muv master league eigenschappen.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 feb 2017 17:34 09 feb 2017 17:42 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #5
Vraag:

Ik ben op zoek naar twee foto's om in dit spel te verwerken, waarbij ik toestemming heb van de eigenaar om deze 'non-profit' (en kosteloos) te gebruiken. (Credits en copyrights mogen erop verwerkt zijn als reclame door de rechthebbende)

Ik zoek een recente foto van een leeg stadion binnen in De Geusselt. Dat uitkijkt over veld en tribunes.
Ik zoek een recente (charismatische) portretfoto van Ron Elsen

Ben jij professioneel fotograaf of amateurfotograaf en verleen jij mij toestemming voor jouw foto? Stuur mij dan een Persoonlijk bericht hier.

Update:

De selectie is klaar (22 spelers). Als ik die twee foto's mag toevoegen dan zal ik komende week versie 1 hier plaatsen met een download link. In versie 1 zit niet het shirt met alle sponsoren erop, maar alleen het basisshirt met clublogo. Versie 2 wordt een update voor die skin en kan later zonder problemen eroverheen geïnstalleerd worden. En eventueel met aanpassingen of cosmetische aanpassingen na feedback. Het team in versie 1 is compleet (muv jeugdspelers die nooit prof-minuten gemaakt hebben, ik weet niet of het zin heeft om deze te implementeren) , je kunt er dus zonder problemen aan de master league mee beginnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2017 20:24
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #6
Zoals beloofd, hier is versie 1 voor Playstation 4. Installatie-uitleg staat in het .zip bestand onder uitleg.txt. Gebruik op eigen risico. Ik draag geen verantwoordelijkheid voor eventuele schade en/of teleurstellingen door het gebruik van dit bestand.

Download links:

Link 1 : (Google Drive, rechts bovenin kun je opslaan)


Link 2 : (30 dagen geldig)


(Live Gameplay opnemen ging niet, spel draait op 60fps@1080p, ps4 neemt op in 30fps@720p. Heb je alleen maar blur, vandaar alleen de herhalingen, penalty's en cutscenes.)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 feb 2017 22:28
Shopke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #7
Dat ziet er erg goed uit! Complimenten!
Ik zou je helpen, maar door drukte is er niets van gekomen. Als er nog iets is waar ik mee van dienst kan zijn dan hoor ik dat graag. Laten we afspreken, mocht MVV niet promoveren (hopelijk wel natuurlijk haha) we in PES 2018 samen dit oppakken vanaf het begin.

Zodra deze helemaal klaar test ik 'm heel graag uit in ML!

Btw. mijn PS4 gamertag is Shopke. Kun je me toevoegen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 10:22 16 feb 2017 10:35 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #8

Machiel van Trepke B schreef : Weet niet of Houten Gerard hier meeleest, maar volgens mij is Verheydt ipv Verheydt, Schroijen ipv Schroyen en Shermaine Martina ipv Shrmne (past misschien niet). Ook is hij de linksbener van de twee en neemt de penalty met rechts.


Merci voor de tips. Ik heb helaas geen facebook account dus plaats ik het hier.

Schroijen is inderdaad verkeerd geschreven. Opvallend hoeveel nieuwssites dit verkeerd schrijven, ook wikipedia klopt niet. Joeri zal het zelf wel goed hebben geschreven op zijn facebook denk ik, dus ik pas het aan. Hetzelfde geldt voor Verheydt.

Ik kon de naam van Shermaine niet inkorten (identiek in letters aan Shermar) en voluit paste hij niet in het tekstveld, vandaar Shermne. Ik wist niet dat hij linksbenig was (waarom op de rechterflank dan?). Ik zal zijn voorkeursbeen aanpassen. Dus MVV heeft drie linksbenige spelers in de selectie (Labylle, Schroijen en Shermaine) Klopt dit?

Er zit ook een fout in de wintertenues, waarbij sommige spelers een rood ondershirt aantrekken omdat dit de basiskleur van het tenue is. Dit moet aangepast worden.

Ik zal bovenstaand aanpassen en vanavond een update bestand plaatsen. Als iemand nog meer feedback heeft hoor ik dat graag, dan kan ik het nog aanpassen.

@Shopke

Voordat ik de tenues klaar heb zijn we wel even verder (Wiel uitvinden). Vandaar dat ik nu al het bestand online zet, zodat je met de selectie aan de master league kunt beginnen, zonder dat dit gevolgen heeft voor die latere tenue update.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 13:19
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 907
Meer
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #9
Mestreechs volksleed en Beppie

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 19:10 16 feb 2017 19:23 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #10
Hier is versie 1.1. (Sorry als je al aan de Master league bent begonnen, dit heeft wel invloed.)

Link 1 : (Google drive, rechts bovenin opslaan.)

Link 2 (30 dagen geldig)

Veranderingen:


- Cosmetische aanpassingen Guvenc, Pedro, Nwakali
- Linksbenig Houben (LVA), Shermaine (CM), Loshaj (Met dank aan Machiel op Trepke B )
- Namen van Verheydt en Schroijen aangepast
- Onder-shirts aangepast
- 'Les Rouges Blancs' als streaker toegevoegd

Andere veranderingen komen in versie 2 na feedback. Stuur me een bericht als je PES 2017 op andere platformen hebt. Dan maak ik een .pdf met alle instellingen, die kun je dan handmatig invoeren. Deze versie werkt uitsluitend met Playstation 4, ik denk niet dat andere platformen dit .bin bestand slikken (eigen risico). Xbox 360 en Xbox One kunnen niets importeren of exporteren doordat Microsoft dit niet toestaat. Playstation 3, Xbox 360 en PC gebruiken een verouderde grafische engine en kunnen afwijkende/minder instellingen hebben. Playstation 3 en PC versies kunnen wel gewoon importeren en exporteren.

Ik las op sociale media dat mensen elkaar aanraden dit spel nu te kopen. Daarom geef ik even deze waarschuwing. Dit spel speelt niet hoe FIFA als je dat gewend bent en kent een hogere moeilijkheidsgraad. Elke pass en handeling moet gedoseerd worden, elke speler moet je zelf balanceren, dat geeft enorm veel vrijheid t.o.v. FIFA dat veelal bewegingen met elkaar combineert om het sierlijk te houden en (in mijn optiek)teveel op de rails blijft hangen. Het vergt gewenning, vooral het aanvoelen van de passes en welke knop je op welk moet gebruiken, neem je daar geen tijd voor en wil je gewoon erop klotsen, dan wordt het een frustrerend houterig spel, waarbij niets lijkt te lukken. Dan kun je beter dat geld besparen en hopen dat EA volgend jaar wel de Jupiler League toevoegt.

Ook werkt MVV niet online. Je kunt alleen lokale multiplayer spelen of singleplayer. Wel kun je natuurlijk Share Play gebruiken met een vriend om online met elkaar te spelen, als je de extra latency voor lief neemt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 feb 2017 23:34
Shopke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #11

@Shopke

Voordat ik de tenues klaar heb zijn we wel even verder (Wiel uitvinden). Vandaar dat ik nu al het bestand online zet, zodat je met de selectie aan de master league kunt beginnen, zonder dat dit gevolgen heeft voor die latere tenue update.


Welk wiel?
Zie www.pesmaster.com/pes-2017/kit-creator/

Even mee gestoeid. Valt best te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 feb 2017 11:59 17 feb 2017 12:11 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #12

Shopke schreef :

@Shopke

Voordat ik de tenues klaar heb zijn we wel even verder (Wiel uitvinden). Vandaar dat ik nu al het bestand online zet, zodat je met de selectie aan de master league kunt beginnen, zonder dat dit gevolgen heeft voor die latere tenue update.


Welk wiel?
Zie www.pesmaster.com/pes-2017/kit-creator/

Even mee gestoeid. Valt best te doen.


Zover was ik ook al ;)

Maar daarna begint het pas.

- Elke sponsor moet met de hand nagemaakt worden. Een bedrijfslogo moet vanuit een hogere resolutie herkleurd worden (wat lastig online te vinden is bij de meeste bedrijven in een bruikbare resolutie) En daarna omgezet naar lagere pixels zonder kwaliteitsverlies. Zo gebruikt bijvoorbeeld de hoofdsponsor 'Drink Water' een uniek wit exemplaar dat niet online te vinden is.
- Ik gebruik het Umbro shirt dat ik moet gaan omvormen naar een Masita vorm.
- Ik gebruik eerst een shirt dat ik markeer op diverse plekken zodat ik de dimensies weet van hoe het spel het inleest, er is geen liniaal of uitlijning. Je moet dit pixel voor pixel uittesten van waar hij het in het spel weergeeft.
- Als MVV een Nike, Umbro of Adidas Top segment shirt gebruikt hoe veel Champions League clubs, dan was het een stuk makkelijker om na te maken. De Kitcreator is helaas daar zeer beperkt in.
- Topclubs hebben één sponsor. MVV is een lopend prikbord, waar die editor niet op voorbereid is.

Tenzij iemand een andere manier weet?

De originele digitale opdrukken voordat ze naar de drukker gaan bij Masita zou mij een hele hoop werk schelen. Niemand toevallig die deze met mij wilt delen? (Stukje gratis extra reclame voor de sponsoren)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2017 12:41
Shopke
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 4
Meer
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #13

houtengerard schreef :

Shopke schreef :

@Shopke

Voordat ik de tenues klaar heb zijn we wel even verder (Wiel uitvinden). Vandaar dat ik nu al het bestand online zet, zodat je met de selectie aan de master league kunt beginnen, zonder dat dit gevolgen heeft voor die latere tenue update.


Welk wiel?
Zie www.pesmaster.com/pes-2017/kit-creator/

Even mee gestoeid. Valt best te doen.


Zover was ik ook al ;)

Maar daarna begint het pas.

- Elke sponsor moet met de hand nagemaakt worden. Een bedrijfslogo moet vanuit een hogere resolutie herkleurd worden (wat lastig online te vinden is bij de meeste bedrijven in een bruikbare resolutie) En daarna omgezet naar lagere pixels zonder kwaliteitsverlies. Zo gebruikt bijvoorbeeld de hoofdsponsor 'Drink Water' een uniek wit exemplaar dat niet online te vinden is.
- Ik gebruik het Umbro shirt dat ik moet gaan omvormen naar een Masita vorm.
- Ik gebruik eerst een shirt dat ik markeer op diverse plekken zodat ik de dimensies weet van hoe het spel het inleest, er is geen liniaal of uitlijning. Je moet dit pixel voor pixel uittesten van waar hij het in het spel weergeeft.
- Als MVV een Nike, Umbro of Adidas Top segment shirt gebruikt hoe veel Champions League clubs, dan was het een stuk makkelijker om na te maken. De Kitcreator is helaas daar zeer beperkt in.
- Topclubs hebben één sponsor. MVV is een lopend prikbord, waar die editor niet op voorbereid is.

Tenzij iemand een andere manier weet?

De originele digitale opdrukken voordat ze naar de drukker gaan bij Masita zou mij een hele hoop werk schelen. Niemand toevallig die deze met mij wilt delen? (Stukje gratis extra reclame voor de sponsoren)

Klopt, daar kwam ik daarna ook achter. De logo's en sponsors zijn de moeilijkheid.

Het logo van MVV staat er standaard al op volgens mij. Ik weet niet of het mogelijk is om de sponsor Drink Water én D'n Ingel beide te implementeren? Anders is het keuzes maken.

Verder heb ik je option file van MVV gedownload en uitgeprobeerd in ML. Het ziet er allemaal heel goed uit! Complimenten! Ik heb trainer Ron Elsen nagemaakt als trainer in ML. Zodra ik deze helemaal geperfectioneerd heb zet ik deze in dit topic voor gebruik.

Ik heb één wedstrijd gespeeld tegen FC Twente op Prof niveau, uiteindelijk 0-0. Goed resultaat ;), maar het spelen met MVV voelt momenteel erg stroperig. Ik ben een doorgewinterde PES speler en denk dat het op een hoger niveau lastiger spelen wordt tegen de topclubs en middenmoters uit de Eredivisie. Tegen Sparta, Exelsior, Go Ahead en ADO zit er misschien een puntje in. Momenteel heeft MVV in PES maar 1 ster. Ik zou naar 1,5 of misschien 2 gaan. Dus mijn tip: maak de spelers iets beter, rond de 60 rating. Vergelijkbaar met Sparta of dergelijke.

Wat is jouw gamertag?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 feb 2017 18:59 18 feb 2017 19:12 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #14
Ik heb Croux (64) en Tom Daemen (69) als maatstaf gepakt voor de waarde indeling van MVV. Croux was onze beste speler. De sterren zijn de som van de hele selectie en als de helft van de selectie onder de 60 scoort dan kom je maar bij één ster uit. Ik kan een Verheydt of een Martina dus wel over de 60 of zelfs 70 gaan schroeven, maar dat staat weer niet in verhouding met de andere clubs en de namen die daar voorbij komen. (Croux en Daemen zijn gewoon beter of hebben meer ervaring.) Ik wilde het realistisch houden. De Eagles zitten bijvoorbeeld ook rond de 60 punten als team.

Als je met MVV speelt, dan weet je dat je moet pompen, wankelen en klotsen in de zestien met deze tegenstanders. Wel kan er natuurlijk individueel wat aangepast worden, de eindsom van de speler past zich daar heel marginaal op aan. Maar zo vloeiend als het in de Jupiler League momenteel gaat, zal het met deze selectie niet worden in de Champions League. Kuipers en Verheijdt hebben een hele trage draai-as in de werkelijkheid en dat heb ik ook in het spel proberen te verwerken. Net zoals Nys geen neusje voor de goal heeft en Nwakali een belabberd doelschot in de benen heeft, maar wel een fluwelen pass.

De emotionele waarde is hoog dat begrijp ik, Labylle is 'Daniel Alves' en Verheijdt net 'Ballotelli' op het Jupiler toneel, maar op het grote parkoers zijn we echt maar een clubje wat tussen de 50 en 60 punten scoort. Geen sterrendragers, maar één ster (Met de bank meegerekend). Als je het makkelijker wilt en stabieler, zou ik het zelf verhogen op jouw systeem. Ik probeerde het realistisch te houden ( Ciranni en Labylle vond ik al erg hoog met hun 70, maar ik wilde hun snelheid en schotvaardigheid laten uitblinken.).

Daarnaast is het ook leuker dat je team groeit van 1 ster naar 5 sterren in de Master League, dat geeft wat meer uitdaging.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 mrt 2017 17:49 25 mrt 2017 18:00 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
Hulp Gevraagd: MVV in Pro Evolution Soccer 2017 #15


Versie 2 is eindelijk klaar voor de playstation 4.

Nieuw:
- 4 Tenues met alle logos (Hoge resolutie, in plaats van lage resolutie, wat standaard is bij andere patches. Vandaar de andere map.)
- Enkele cosmetische aanpassingen spelers
- Fouten hersteld uit versie 1.1

Download Link: drive.google.com/file/d/0B_0IhXswFmA4VXR...YU0/view?usp=sharing

Dit was de laatste versie van dit seizoen, je kunt de vorige versie zonder problemen hiermee overschrijven. Zit je op een ander platform dan kan ik je een .pdf sturen met alle instellingen, zodat je deze handmatig kunt invoeren. Stuur mij hier dan een persoonlijk bericht. Mochten er (grote) problemen zijn dan pas ik dit nog aan in een volgende versie. Veel plezier ermee!

(Tip Pro Evolution Soccer 2017 is momenteel in de aanbieding in de Playstation Store voor 10 euro)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.477 seconden