>
Ontvangen bedankjes 2147
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Machiel van Trepke B schreef : Weet niet of Houten Gerard hier meeleest, maar volgens mij is Verheydt ipv Verheydt, Schroijen ipv Schroyen en Shermaine Martina ipv Shrmne (past misschien niet). Ook is hij de linksbener van de twee en neemt de penalty met rechts.
@Shopke
Voordat ik de tenues klaar heb zijn we wel even verder (Wiel uitvinden). Vandaar dat ik nu al het bestand online zet, zodat je met de selectie aan de master league kunt beginnen, zonder dat dit gevolgen heeft voor die latere tenue update.
Shopke schreef :
@Shopke
Voordat ik de tenues klaar heb zijn we wel even verder (Wiel uitvinden). Vandaar dat ik nu al het bestand online zet, zodat je met de selectie aan de master league kunt beginnen, zonder dat dit gevolgen heeft voor die latere tenue update.
Welk wiel?
Zie www.pesmaster.com/pes-2017/kit-creator/
Even mee gestoeid. Valt best te doen.
Klopt, daar kwam ik daarna ook achter. De logo's en sponsors zijn de moeilijkheid.houtengerard schreef :
Shopke schreef :
@Shopke
Welk wiel?
Zie www.pesmaster.com/pes-2017/kit-creator/
Even mee gestoeid. Valt best te doen.
Zover was ik ook al
Maar daarna begint het pas.
- Elke sponsor moet met de hand nagemaakt worden. Een bedrijfslogo moet vanuit een hogere resolutie herkleurd worden (wat lastig online te vinden is bij de meeste bedrijven in een bruikbare resolutie) En daarna omgezet naar lagere pixels zonder kwaliteitsverlies. Zo gebruikt bijvoorbeeld de hoofdsponsor 'Drink Water' een uniek wit exemplaar dat niet online te vinden is.
- Ik gebruik het Umbro shirt dat ik moet gaan omvormen naar een Masita vorm.
- Ik gebruik eerst een shirt dat ik markeer op diverse plekken zodat ik de dimensies weet van hoe het spel het inleest, er is geen liniaal of uitlijning. Je moet dit pixel voor pixel uittesten van waar hij het in het spel weergeeft.
- Als MVV een Nike, Umbro of Adidas Top segment shirt gebruikt hoe veel Champions League clubs, dan was het een stuk makkelijker om na te maken. De Kitcreator is helaas daar zeer beperkt in.
- Topclubs hebben één sponsor. MVV is een lopend prikbord, waar die editor niet op voorbereid is.
Tenzij iemand een andere manier weet?
De originele digitale opdrukken voordat ze naar de drukker gaan bij Masita zou mij een hele hoop werk schelen. Niemand toevallig die deze met mij wilt delen? (Stukje gratis extra reclame voor de sponsoren)