MVV Pro Evolution Soccer 2019

29 aug 2018 12:03 29 aug 2018 12:09 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Pro Evolution Soccer 2019 #1
Ik ben er dit jaar ook weer mee bezig. (PC en Playstation 4)

De dag na het sluiten van de transfermarkt plaats ik een 'Plaatshouder' hier (op 1 september). In die plaatshouder zitten alle selectiespelers met de actuele statistieken. Ook zit daar het shirt nog tijdelijk in verwerkt van vorig seizoen. Je kunt met die plaatshouder alvast beginnen aan Myclub of de Master League, die gegevens zullen in ieder geval compleet zijn en zullen niet meer (veel) gewijzigd worden. Later die maand plaats ik een cosmetische update waarbij alle gezichten en shirts worden bijgewerkt, dit heeft dan geen gevolgen voor de progressie die je dan al gemaakt hebt, vandaar deze plaatshouder. Ik heb weinig tijd de komende weken, dus ik verwacht ergens rond het einde van september dat ik alles klaar heb.

Anders dan voorgaand seizoen kan men niet meer de "Overige Europese Competitie" aanpassen en is er ook geen Kingsburg City meer. Daarom neemt MVV nu de plek in van PES-United onder de competitie PEU-League. Je kunt dit uiteraard zelf wijzigen bij het installeren welk team MVV moet vervangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 sept 2018 14:57 01 sept 2018 15:01 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Pro Evolution Soccer 2019 #2
Het bestand .

Het volgende bestand:
- Nieuwe tenues
- Andere aanpassing clublogo
- Aangepaste gezichten nieuwelingen
- Hopelijk nog meer nieuwelingen..

Als je de PES Universe update gebruikt wordt de PEU League de Bundesliga. Je kunt ook zelf kiezen wel team je wilt omruilen voor MVV bij de installeer opties. Let daarmee op want de toekomstige Versie 2 van PES Universe zal de gehele PEU league overschrijven naar Bundesliga, inclusief MVV.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.212 seconden