MVV Bestand eFootball PES 2020

08 sept 2019 17:34
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Bestand eFootball PES 2020 #1



Vorig jaar was de motivatie om het af te maken ver te zoeken met het oogstrelend voetbal.. Mijn excuses.

Dit jaar pak in het anders aan, ik maak alleen de shirts en de clubinformatie van het nieuwe seizoen, daarmee kun je gewoon aan de master league beginnen met een standaard team. Ik zal helaas door tijdgebrek niet de spelers kunnen namaken (bijna 40 uur werk). Nu vind ik dat persoonlijk niet jammer, meestal hou ik toch uitverkoop in het eerste seizoen (Sorry Joeri), maar mocht iemand wel tijd hebben om alle spelers na te maken, het staat je vrij om al mijn bestanden te gebruiken. Graag zelfs, hulp is nog steeds van harte welkom. Waarschijnlijk kun je de kits zelfs nog gebruiken in de vorige versie(s) van pes, alleen is het beter om dit op de meest recente versie te maken. Dat is makkelijker te distribueren, de laatste twee versies gebruiken namelijk een nieuw bestandsformaat.

Op 10 september plaats ik de link om te downloaden in dit topic, waarschijnlijk enkele uren na de digitale release van het spel. (Alleen voor Playstation 4 en PC geschikt.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2019 10:37 10 sept 2019 10:45 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Bestand eFootball PES 2020 #2
Klik hier om te downloaden. (Daarna rechtsboven op downloaden duwen in Google Drive)

Trouwens de taal van de standaard spandoeken is afhankelijk van welk team je kiest om te vervangen. Standaard verwijdert hij 'SI PINK BLACK' als team onder Other European clubs. Dat is een Italiaanse club, als je volledige Nederlandse spandoeken wilt hebben moet je een eredivisieclub overschrijven. Ik vind nergens de optie om het land te kunnen veranderen helaas.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 aug 2020 21:00 13 aug 2020 21:15 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Bestand eFootball PES 2020 #3
Ik zet mijn berichtje even hier neer, ook al heeft het niet met PES2020 te maken maar met OSM (Online Soccer Manager)

Ik heb dit spel begin dit jaar gedownload op mijn telefoon en ik moet zeggen ik ben er behoorlijk verslaafd aangeraakt :blush:
Het is een spel waarin je 4 'slots' hebt en waarbij je dus 4 verschillende clubs kan 'managen' 1 club per slot.
Ik speel niet altijd met 4 volle slots, want dat kost teveel aandacht/tijd maar ik kies wel héél zorgvuldig 'mijn' clubs uit.
Ik kan (vanuit mezelf kijkend) enkel clubs spelen als ik er ook écht een klik mee heb (in het echt dus) dus ik zal nooit clubs als Ajax of Barca of Juve spelen noem ze maar op.
Je kiest een club, je krijgt daarbij een doelstelling en die moet je dan halen.
Verder kan je steeds beter spelers kopen, verkopen etc.
Nouja jullie begrijpen de insteek verder wel.

Wat ik gewoon super leuk vindt om hier even te vermelden; is dat ik tot nu toe (ik speel het spel sinds het voorjaar) MVV 2x als club al genomen heb, ene keer was me doelstelling 10e en bij de laatste keer, wat zojuist is afgelopen, was mijn doelstelling zelfs 16e.
Beide keren werd ik met MVV 2e :applaus: grandioos gewoon haha en het "bestuur" heeft dus ook al 2x tegen mij gezegd, nadat het seizoen klaar was, wat een legende ik altijd bij de club zal blijven :lol:
De eerste keer dat ik 2e werd, haalde ik de bekerfinale, daarin verloor ik van NAC, wat ook kampioen werd in mijn 1e MVV seizoen. In mijn 2e MVV seizoen werd ik 2e achter Jong Ajax wat 37 van de 38 wedstrijden won (alleen gelijk tegen mijn MVV :D ) dus ja dat was geen doen, ik werd 2e met 97 punten dus ken je nagaan. Maar... nu won ik wél de bekerfinale en wel tegen de nummer 3 Jong AZ :applaus:
Ik had in beide seizoenen spelers bij MVV in het veld staan zoals: Joao Felix, Frenkie de Jong, Niguez, Salah, Virgil van Dijk, keeper Oblak nja je snapt wat voor elftal dat was :lol:
De eerste keer was mijn selectie 400 miljoen waard, bij mijn 2e seizoen doorbrak ik de 1000 miljoen/1 miljard grens (waardoor ik ook extra punten kreeg) het lijkt me wel gaaf om het elftal wat ik heb gespeeld, met die spelers en selectiewaarde, dat we zo'n MVV ook in het echt zouden hebben, dan kunnen we zelfs de champions league winnen :lol:
Afein.. om het af te ronden, MVV ligt gewoon aan mijn hart. Daarom vind ik het zo gaaf om daar dan alles voor te doen zodat ze een mooi seizoen spelen in dat spel.
Ik ben super perfectionistisch dus steeds maakte ik mijn elftal beter en sterker, dat is ook de insteek van het spel, en dat is het allerleukste eraan.
Maar ik heb ook veel clubs gekozen waarbij ik na een paar westrijden al ontslag nam omdat ik het niet leuk vond of er niks mee had of het liep niet etc. Het is dus ook wel echt een spel waarbij je je, met de club die je kiest, moet vereenzelvigen. Je moet er dus ook echt een gevoel bij hebben.
Vandaar ook dat ik MVV al 2x naar een 2e plaats gecoacht heb, en 2 bekerfinale's :D
Nu is het seizoen afgelopen en neem ik morgen MVV voor de 3e keer, alleen moet je dan wel weer eerst helemaal overnieuw beginnen met je standaard selectie spelers te verkopen eer je weer de grotere spelers kan halen.
Misschien moeten mensen die van voetbal spelletjes houden dit ook eens downloaden op hun telefoon. #JustSaying :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 aug 2020 01:15 14 aug 2020 01:22 door Ekstertjj.
Ekstertjj
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 209
Meer
MVV Bestand eFootball PES 2020 #4
Screenshot van het spel met zoals gezegd: MVV 2e plek 97 punten + bekerwinnaar!! :applaus:
En veruit de meeste managerpunten gehaald (7199 punten) wat ook niet verwonderlijk is aangezien ik het knapste gepresteerd heb (doelstelling was 16e en ik ben 2e geworden + bekerwinst) Hulde voor mij dus :lachen:

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.163 seconden