Stadion Geusselt

17 aug 2020 14:38
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Stadion Geusselt #1
Bij Stiichting TOPOS is een boek verschenen onder regie van professor Nico Nelissen, inderdaad de vader van, over 140 opvallende bouwwerken in Maastricht. Een van deze gebouwen is Stadion Geusselt.
Meer informatie is te vinden op de website van Stichting TOPOS te Maastricht.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2020 17:43
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Stadion Geusselt #2
MVV stelt Geusselt beschikbaar voor SV Meerssen.

www.mvv.nl/nieuws/mvv-steunt-meerssen
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2023 12:44
Silverav
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Stadion Geusselt #3
Wist niet waar ik het moest plaatsen
Zijn we nu aan doorslaan of niet ?
Mij maakt het niks uit en is rachelle van harte welkom

MVV KRIJGT MET RACHELLE BOUVRIE EERSTE VROUWELIJKE STADIONSPEAKER IN 121 JAAR

Een rasechte Maastrichtse zal de nieuwe stadionspeaker van MVV worden: Rachelle Bouvrie. Zij wordt de opvolgster van Bert Bouvrie, die vlak na de laatste wedstrijd van afgelopen seizoen (MVV-NAC) plotseling overleed. Twee keer de naam Bouvrie? Toeval? Nee verre van. Rachelle is de dochter van Bert.

Groot was het verdriet bij MVV en natuurlijk de familie van Bert Bouvrie. Onze stadionspeaker – MVV’er in hart en nieren – werd plots uit ons midden weggenomen. Nadat het verdriet meer en meer een plekje had gekregen kwamen zowel MVV alsook Rachelle Bouvrie op hetzelfde moment op hetzelfde idee. Rachelle heeft immers veel camera- en microfoonervaring. Zo deed ze in het verleden onder meer live- radioverslag – samen met haar vader – van de wedstrijden van MVV voor RTV Maastricht.

Maar ook was ze presentator bij Meer TV. De 31-jarige Rachelle en MVV gingen samen om de tafel en waren het snel eens. Rachelle wordt de opvolger van haar vader. Inmiddels heeft ze al enkele wedstrijden in De Geusselt proefgedraaid en zal ze haar officiële debuut op zondag 24 september maken. Wegens vakantieplannen lukt 1 september tegen Jong Ajax niet.

“Ik vind het een grote eer om mijn vader te mogen opvolgen”, zegt Rachelle Bouvrie. “MVV is mij met de paplepel ingegoten. Al van kinds af aan ging ik met hem naar De Geusselt.” In de periode dat vader Bert stadionspeaker was, stond Rachelle hem onderaan de trap in De Geusselt op te wachten. “We bespraken dan samen uitgebreid de wedstrijd.”

Met de komst van Rachelle als stadionspeaker naar MVV Maastricht heeft ze een mooie primeur te pakken. Ze is de eerste vrouw in de 121-jarige geschiedenis van MVV die als stadionspeaker aan de slag gaat. “Hoe mooi is het immers om voor deze prachtige club de stadionspeaker te mogen zijn”, zegt ze tot slot.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, De Zwarte Vogel, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2023 13:33 19 aug 2023 13:33 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Stadion Geusselt #4
Als t nu uit het niets geforceerd een vrouw was, bij wijze van spreken Patty Brard, zou ik er bedenkingen bij hebben. Maar de dochter van Bert en iemand die gewoon een brok ervaring in het vak heeft, prima, leuk! Dat ze dan toevallig een vrouw is, het zal wel.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, De Zwarte Vogel, ASR, Hier menier, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2023 14:59
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 215
Meer
Stadion Geusselt #5
Het uitmelken van zogenaamde primeurs, waar vrouwen naar voren worden geschoven onder het motto 'kijk MVV eens vrouwvriendelijk en geëmancipeerd zijn in deze macho voetbalwereld" , zijn de stagiairs bij MVV inderdaad volledig aan het doorslaan. Om met Jacques te spreken 'het zal wel".

Het is eerder een bijzonderheid dat Rachelle de taak van haar overleden vader overneemt dan dat we de primeur van een vrouwelijke stadionspeaker hebben. Bij Laura was de ophef vanwege haar positie als eerste AD in het betaald voetbal terecht en normaal.

Is de volgende primeur dat MVV voor het eerst in 121 jaar een vrouwelijke commercieel manager heeft.....

Overigens: welkom en veel succes Rachelle!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2023 12:25
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Stadion Geusselt #6
Ik weet zeker dat Rachelle dit heel goed kan.
Succes Rachelle!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2023 16:11
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Stadion Geusselt #7
Charmante dame met un roed wit hart, succes gewins

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.257 seconden