de eM Vee Vee EL Pee

08 mei 2021 12:53 08 mei 2021 13:05 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Onderwerp Auteur
de eM Vee Vee EL Pee #1
veer (de fans), us MVV-ke, de staf, bestuur, speulers en ganse santemekraom lieke soms op 'n LP ...
sommige jongere kretse ziech noe oppe hunne öpper... vraog dat mer effe nao bei diene peer, meer of bompa.
(dat is zoen zwart ding boe veer vreuge met e diamantsje nao meziek kos luustere)

boerum iech dat zegk?
Now, bekiek dit sezoen vaan begin tot eind:

af en soms zien veer zoen zwart zwabberend dingk...bleef de plaat steeke boetot daodoor ein zeiverleedsje watste op jeker LP höbs ( euver bijv Elze) mer steeds opnuij blijf haange en speule...
soms waor dao e leedsje t boeste vaan dachs ... miljaar dat is e sjoen leedsje..
aoch waor dao e leedsje boe veer feduusie in hadde mer aoch sjrik tot 'nne stomme Pruussische Schlagervluuzak daomet de kloete op gingk...

Enfin... veur miech blief en is 't ein vaan mien sjoenste LPees , joa...gries gedrejd... mer blijf altied veuraon in mien verzaamelingk stoon.
Danse drop doen veer .. iech teminste minder umtot veer / iech aoch mie awwe kröppele weure in plaost vaan jonge Travolta-egtige dansprinskes....
es veer dat oets waore. Ieder vaan de punk-achtige pogo-achtige beweeginge... hahaha. I can't get no ....no no no

Nu de Elpee 20/21 :

net zoals de laatste 10 jaar uiterst creatief met nul productiekosten (een lege portemonnee omgegaan) geprobeerd iets neer te zetten, waarvoor respect en dank!
Allereerst Darije ( loza za musicar) een goede dirigent en band leader met visie en realiteitsbesef, die geen blad voor de mond nam maar wel integriteit bezat.
Eentje die met die immitatie Fenders, Stratocasters en Rickenbackers bij us MVV-ke vanuit het niets langzaam iets opbouwde, waarvan we eerlijkheidshalve moeten toegeven dat er iets staat. Geen braggeleerende individuen maar een band die haar akkoorden kan spelen. Weliswaar een paar, maar dat is al goed genoeg voor basis blues en rock: een team met aanvallende durf, die we gemist hebben. Dat zie ik nu keer op keer terug, ook al gaan de live concerten soms niet even goed

De bandleden voor wat ze (kwalitatief) waard zijn presteren naar behoren en goed. Inzet, zelfvertrouwen en motivatie is goed aanwezig. Ja het zijn geen Brokampjes, Meyers of Schapendonkjes, maaar MVV is ook nooit een topploeg geweest: wel altijd mij ploegje en mijn topper !
Zo vind ik dat de jeugd langzaam maar goed geïntegreerd wordt, zelf hoopte ik op meer... maar dan ben ik een aan wal stande stuurman. Ik zie wel verbetering zowel als team maar ook als individu ( uzze Mikkelse Pruus, de Blummel, Koen, Last en de Zeegerkes).
Vergeet niet dat Sven ook 2 a 3 jaar nodig had om er te staan.
Ritmesectie staat, blazers idem, net zoals de gitaristen, nu nog wat meer zangoefeningen om de hoge noten er zuiverder uit te krijgen !

Sjiek ook te zien dat de rockband Em Fee Fee nog steeds zo'n sjiek (Angelside) koer heet: 500 :applaus:
en nog steeds ondanks alles 2 tot 3.000 groupies :thumbsup: :
veer goon noets verloore.... knoop dat in je oore ! B)

Wat verwacht en hoop ik voor komend seizoen: e sjoen Elpeeke 2122

met es intro de ganse Eenzjelsaajt tribuun die dit zingk :



1. wat meer poen als het kan, zodat de 2022 LP wat beter opgenomen en uitgevoerd kan worden.
2. dat de kern van dit team ( jong en wat ouder) blijft, zodat we daar op voort borduren kunnen om het arrangement wat beter en sterker te maken.
3. op de LP de verzoekjes van enkele fans opnemen / toevoegen "we want a Castro...", "just like Tommy Daemen.."
4. dit leedsje SOB veur de aw buule vaan trepke B vertaold in Mestreechs ( want dat zien tog allemaol S.o.B. -badjakkers) opnumme :

5. de angelsiders vaan noe dit laote zinge :



Wat is uuch meziekwins ? where you gonna go....what you gonna see ...when MVV 2022 breaks out ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mei 2021 00:24 09 mei 2021 00:45 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Onderwerp Auteur
de eM Vee Vee EL Pee #2
oepsie... bekans dit nummerke veur de LP nog vergeete ...

veur eine vaan us dee neet mie bij us is...
iech draajde dit leedsje 1980..
wie heer nog e pielemuiske waor en aon 't begin vaan zien Terrace Legend-jaore stoond.
Pikske D kin 't ziech aoch rappeleere ...veer, Pikske en iech, waore al aon 't eind vaan uzze AS tied..
klaor um 't stekske nao 6- 7 jaore AS euver te draage aon de volgende generaasie..
iech werkte oppe Brusselsestraot in unnne kaffee en dit leedsje met aander Bad Manners en Cockney Rejects nummers veur häöm draajde es heer binne koum met zien kammeraote



RIP Zwijnsje ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.172 seconden