Kenneth & Daniel (Perez) stichting don

22 aug 2021 21:38 22 aug 2021 21:56 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 576
Meer
Onderwerp Auteur
Kenneth & Daniel (Perez) stichting don #1
wis neet boe preceis te plaotse, drum mer 'n apaart oonderwerp gemaak. Geleeze op LinkedIn:



Inmiddels is het acht jaar geleden dat we op vakantie waren in Denemarken toen onze zoon Daniel plotseling begon te vermageren en constant naar de wc moest. Toen we thuiskwamen zijn we meteen met hem naar de huisarts gegaan waar één bloedtest zijn leven voorgoed veranderde. Daniel bleek diabetes type 1 te hebben. Dat was heftig.

Sindsdien worden wij dagelijks geconfronteerd met de gevolgen van type 1 op Daniels leven. Zolang genezing niet mogelijk is, zit hij zijn hele leven vast aan deze ziekte. Hij moet dag in dag uit zijn bloedwaardes onder controle zien te houden. Dat vraagt om een ijzeren discipline, het is echt topsport. Ik ben ontzettend trots op hem dat hij dit vanaf dag 1 zo goed heeft gedaan!

Ik ga net als hij de strijd aan tegen diabetes type 1. Ik vind dat er meer aandacht moet komen voor deze ziekte. Daarom ben ik ambassadeur van stichting DON. DON heeft maar 1 missie: volledige genezing van diabetes type 1. DON steunt op dit moment 11 onderzoeken naar genezing van diabetes type1. Onderzoek kost geld, veel geld. Wil jij net zoals ik je steentje bijdragen? Steun dan DON. Samen gaan we voor genezing! #stichtingdon

www.stichtingdon.nl/diabetes-type-1/kenn...th&utm_content=20aug



Bedaank Kenneth veur al die 3 sjoen jaore en väöl sterkte !


zie op 5:09
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.724 seconden