>
Ontvangen bedankjes 392
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef :
Zwegel schreef :
En dat geloof jij ??
Achter alles wat ze daarachter doen, zit een idee.
En ook bij dit spelletje, ze zijn daar voor geen meter te vertrouwen !!
Yep.. goodwill creëren voor toekomstige nieuwe fusie (lees overname) pogingen.
Drerjc schreef : Dit zal verlopig de laatste keer zijn dat ik een tegengeluid ga geven.
Wordt het niet eens tijd om de hetze tegen Roda vaarwel te zeggen en wat meer zelfreflectie? Duitsland is de WOII vergeven, kunnen jullie hetgeen wat zich in dat uitvak heeft afgespeeld niet ook eens achter jullie laten?
Maandenlang worden pagina's vol geschreven over haat, complotten en weet ik niet wat. Terwijl ze bij de buren niets liever willen dan alle 4 de clubs op het hoogste niveau.
Snappen jullie niet dat een top-Roda op dit moment het beste is wat jullie kan overkomen? Op deze manier krijgen jullie spelers bijna voor niks, die normaal nooit bij een MVV of Fortuna kunnen/willen spelen. Hoe beter wij het doen, des te betere en meer spelers jullie krijgen. Je verliest daar echt je indentiteit niet mee, als je elk seizoen 2 a 3 spelers "krijgt"
Dat de haat diep zit, dat snap ik. Maar wat heeft fortuna en MVV dit opgeleverd? Zeg nu zelf, het is toch triest dat kleine voetballers bij fortuna aangeleerd wordt om "de vijand" te haten.
We hoeven geen vrienden te worden en ludieke acties juig ik juist toe. Maar iedereen kan toch beamen dat alle 4 de clubs op het hoogste niveau, alle clubs goed zal doen. De manier om de andere clubs op dat niveau te brengen is door samen te werken. Precies hetgeen wat schrouff wil, en dat zonder het woord fusie maar 1 keer in de mond te nemen.
Vergeet het maar dat Roda binnenkort zal gaan degraderen. Een Utrecht in vorm, Ajax op een gelijkspel en en een Feyenoord dat met stront in de broek afreist naar Kerkrade (532 formatie). De tegenstanders komen weer met knikkende knieën en de aanval op de middenmoot is nu defenitief ingezet, we zijn terug!
René trost is gelukkig weer terug, beste man had in augustus een hartaanval gekregen en is nu op vrijwilligersbasis weer terug. Wat een held! Oud spelers blijven gelukkig bij de club waardoor onze identiteit alleen maar puurder wordt, de tiger Malki zal dan ook volgend seizoen met open armen worden ontvangen.
Niet alleen oud spelers vinden hun weg terug, maar ook oud sponsors. Met de wedstrijd komen er steeds meer oude reclameborden terug en geruchten gaan dat VDL en Stienstra weer op het oude nest terugkomen.
Vandaag ook het nieuws naar buiten gekomen dat we voor het eerst in de clubgeschiedenis de 10.000ste seizoenskaart verkocht is. Kortom, Roda leeft!
Ik kan nog wel even doorgaan met de goednieuws show, maar zoek het bovenste maar allemaal op, geen woord van gelogen of overdreven. Dit betoog komt dan ook voort door de eeuwig durende anti-Roda propaganda en aangezien Roda net als bij jullie MVV dicht bij het hart zit, verdedig je dit dan ook.
Hopelijk kunnen we sommige dingen achter ons laten en eindelijk eens bouwen aan het Limburgs voetbal om Ein-de-lijk alle clubs op het hoogste niveau te krijgen. Want de hoofdstad van Limburg verdient ook Eredivisie en zeker een club met een mooie historie als MVV en een rijke historie als Fortuna.
Kom op Sjengen, pak die play-offs en tot volgend seizoen IN de eredivisie.