Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
28 Nov 2015 20:52Roed en Wit 70 wrote: Zelfs de oppositie in Kerkrade wil zich hier triest genoeg niet aan branden. Bestaat er voor zulke zaken een algemeen meldpunt in Brussel ?
Verstuurd vanaf mijn GT-I9195 met Tapatalk
idd, Harm Jacobs van ons Kerkrade twittert zelfs dat Roda het waard is om gered te worden #verkenning 1.1 miljoen
Het is een corrupte bende daar
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
28 Nov 2015 20:53Sandro wrote: Voor de geïnteresseerden:
Eindstand SC Heerenveen - Roda JC Kerkrade 3 - 0
ja heerlijk en vele zullen nog volgen , dat ze daar maar eens lekker de stress krijgen of ze dit jaar wel erin blijven
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
29 Nov 2015 00:29 - 29 Nov 2015 00:30Napoleon wrote:Sandro wrote: Voor de geïnteresseerden:
Eindstand SC Heerenveen - Roda JC Kerkrade 3 - 0
ja heerlijk en vele zullen nog volgen , dat ze daar maar eens lekker de stress krijgen of ze dit jaar wel erin blijven
Kwam vandaag terug rond 22.10 terug van familie bijeenkomst in gelderland,gauw de sport bekijken heerlijk feyenoord 3pnt,maar vooral 045...zero points...de wedstrijd beelden spraken voor zich,de koempels doolden wat rond totaal geen chemie...heeeeeeeerlijk,zelfs van hyfte liep zich onnozel het laplazerus :lachen: ...foppe bedaank...het schaamrood toen ik deze week de berichtgeving las van de zoveelste ontsnappingspoging van 045 door dat nol te kakken werd gezet en een andere miljonair zijn aandelen maar in 045 ging investeren?
Ergens moet het toch een keer mis gaan?...volgend jaar weer een derby erbij?...gr opa

- Ben Salemans
-
Topic Author
- Away
- Administrator
-
29 Nov 2015 06:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
29 Nov 2015 12:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
29 Nov 2015 20:17"De club heeft voor dinsdag 1 december financieringsmaatregelen nodig om sancties van de KNVB zoals puntenaftrek en een geldboete te voorkomen", aldus VVV.
KNVB
Dinsdag moeten alle clubs de jaarrekening en de prognose voor het lopende jaar indienen bij de licentiecommissie van de KNVB. VVV laat weten dat er ondanks forse bezuinigingen en veel inspanningen om de inkomsten te verhogen verlies wordt geleden.
Vorig seizoen werd er bescheiden winst gemaakt van 56.000 euro doordat een groot deel van de transferrechten naar een investeringsfonds ging.
Berden
VVV heeft vrijdag het Venlose college op de hoogte gebracht van de financiële situatie en gevraagd of er een oplossing mogelijk is. Hai Berden liet vorige maand al weten dat er een structureel probleem is bij de club. De voorzitter gaf toen aan dat alleen een nieuw of opgeknapt stadion ervoor kan zorgen dat VVV toekomstproof is.
Als ik dit weer zie ben ik toch een beetje trots met het beleid dat MVV voert. We zijn er nog lang niet, maar geen euro meer uitgeven die je niet hebt gaat op de lange termijn wel zijn vruchten afwerpen denk ik.
- Josef1982
-
- Senior Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
29 Nov 2015 20:58Toevallig dat die gast met schrouff los nu komt opdagen. Op het moment dat er een meet moment van de KNVB is.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
29 Nov 2015 21:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
29 Nov 2015 21:19Wat is dat toch allemaol towvallig
- Karakter
-
- Platinum Member
-
29 Nov 2015 21:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2015 06:36
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2015 08:20Wat betreft VVV, dat is toch gewoon een hopeloze club , ook daar de spiraal omlaag en versneld, nu kan daar ook weer de Gemeente inspringen, bodemloze put , ook een nieuw stadion los daar niets op
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2015 08:49Karakter wrote: Ik vraag me al jaren af hoe ze werken in Venlo. Ze hebben niet alleen 10 miljoen gekregen voor Honda, maar ook enkele miljoenen voor Yoshida, Musa en nog enkele spelers. Waar is dat geld dan heen? Ze hebben geen nieuw stadion gebouwd en zelf ook geen spelers voor enkele miljoenen gekocht. Over wanbeleid gesproken..
Zoals Opa zegt hebben investeerders daar een deel van gekregen. Daarnaast moeten al die spelers van buiten de EU een hoog salaris ontvangen, tegenwoordig geloof ik 4 ton per jaar. Ik heb het even snel nagekeken en vanaf 2008 had VVV het eerste seizoen 2 spelers, daarna 4 spelers, en daarna drie seizoenen lang 5 spelers van buiten de EU onder contract staan. 5 spelers van buiten de EU kosten aan salaris minimaal 2 miljoen euro per jaar. Dat is dus meer dan 8 miljoen aan spelerssalarissen voor deze jongens in vijf jaar tijd.
De transferopbrengst van Honda was overigens volgens transfermarkt.de 6 miljoen euro, geen 10. Maar goed, in totaal hebben ze een slordige 17 miljoen opgehaald sinds 2008, volgens dezelfde site. Stel dat de helft naar investeerders is gegaan, dan blijft een ruime 8 miljoen over. Ongeveer wat ze aan salarissen betaald hebben. Zo veel geld heeft Venlo dus helemaal niet verdiend aan die buitenlanders.
- DeBezem
-
- Visitor
-
30 Nov 2015 10:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Raffalaldo
-
- Platinum Member
-
30 Nov 2015 11:53Napoleon wrote: Na Roda, nu ook VVV, wat een puinhoop is het toch in het Limburgse voetbal. Vanavond heeft Kerkrade een raadsvergadering heeft dat besluit ook niets iets te maken met de 1 december grens van de KNVB ? of haal ik nu zaken door elkaar , immers wil de raad van kerkrade iets gaan verrekenen vanavond.
Wat betreft VVV, dat is toch gewoon een hopeloze club , ook daar de spiraal omlaag en versneld, nu kan daar ook weer de Gemeente inspringen, bodemloze put , ook een nieuw stadion los daar niets op
Volgens mij haal je hier niets door elkaar. Ik heb ooit eens gelezen dat de jaarcijfers voor 1 september binnen moesten zijn (waar MVV als een van de enige Limburgse clubs netjes aan voldeed), 1 december zal wel de uiterste inleverdatum zijn, vermoed ik.
Het is dan ook verdacht te noemen dat 1 week voor 1 december er bij 2 Limburgse clubs stress is.
Vraag me af wat de gemeente Kerkrade nog moet verrekenen. Was de overname van het stadion destijds niet conform marktwaarde en hebben ze destijds te weinig betaald en geven ze nu nog even een (willekeurig) bedrag? Dat ze de boekhouding van de gemeente Kerkrade ook maar eens gaan controleren. Heb een vermoeden dat er veel geld onder een andere noemer naar de club is gevloeid.