>
Ontvangen bedankjes 1103
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
pinobel schreef : Goed idee Ben! Alleen stel ik voor dat hier alleen negatieve zaken over de andere Limburgse clubs geplaatst mogen worden.
Ik heb geen behoeften aan een goed-nieuws show van die anderen.
Is inderdaad al geplaatst in een ander topic.Boer458 schreef :
pinobel schreef : Goed idee Ben! Alleen stel ik voor dat hier alleen negatieve zaken over de andere Limburgse clubs geplaatst mogen worden.
o.k. dan,
ik heb nog nergens op ons forum het bericht gezien (of erover heen gekeken) dat bij Fortuna de algemeen directeur Jos Alberts opgestapt is en met hem waarschijnlijk ook beoogd mecenas Duchatelet.
Danny1983 schreef : Roda JC is een samenwerkingsverband aangegaan met SV Hertha Mariadorf 1932 uit het Duitse Aldorf. Het partnerschap met de amateurvereniging is volgens de eredivisionist met name gericht op de jeugd.
Door samen te werken met Hertha Mariadorf heeft Roda een nieuw verzorgingsgebied vlak over de grens aangesproken. Bovendien wil de club uit Kerkrade zich op maatschappelijk vlak laten gelden. "Dit partnership is een mooie eerste stap voor een toekomstige uitbreiding van onze maatschappelijke activiteiten in de Euregio", aldus Stichting Roda JC Kerkrade Midden in de Maatschappij.
Karakter schreef : De pech voor MVV zijnde in dit contrast is dat ''wij'' ons niet zo kunnen uitbreiden met ''grootmachten'' als RC Genk en Standard Luik in de buurt. De Belgen zullen (logisch ook) eerder naar die twee clubs gaan kijken, dan naar MVV..
Roei baank schreef :
Karakter schreef : De pech voor MVV zijnde in dit contrast is dat ''wij'' ons niet zo kunnen uitbreiden met ''grootmachten'' als RC Genk en Standard Luik in de buurt. De Belgen zullen (logisch ook) eerder naar die twee clubs gaan kijken, dan naar MVV..
Betreffende Belgisch Limburg heb je misschien gelijk, maar ook daar zitten potentiele supporters en sponsoren.
Betreffende het Waalse grensgebied klopt je redenatie niet. Pak je grofweg het gebied tussen Aubel-Herstal- Tongeren dan zie ik dat daar heel veel potentieel zit. Standard Liege doet hier heel weinig en clubs als CS Vise en AS Eupen trekken nauwelijks supporters en sponsoren. Eigenlijk is dit het gebied van de slapende reus, RFC Liège, maar deze spelen in 4e klasse en dan ook nog in Seraing. Wat dacht U van een samenwerking met bijvoorbeeld FC Aubel of FC Herstal en samen met hun maatschappelijke ideeën gaan ontplooien. Dit zou voor dit gebied uniek zijn en menig bedrijf zou zich hiermee willen identificeren. Vergeet ook niet dat veel bewoners uit dit gebied van oudsher gewend zijn om te winkelen in Maastricht en daardoor bekender zijn met Maastricht dan met Liège.
Wil MVV Maastricht echt groeien dan zullen we moeten kijken over de landsgrenzen want het vijvertje hier is te klein. De koempels hebben dat ook door en zetten nu hun zinnen op het Duitse grensgebied. Prima, maar het zou doodzonde zijn als MVV de kans laat liggen en de Koempels zou tolereren in “ons” bourgondisch territoire.