Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
24 sept 2012 21:10
Geloof er geen halve kloot van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
24 sept 2012 21:14
De_Lange
Platinum Boarder
als het waar is, dan gaat er een mooie club verloren! Als deze al niet verloren was...
24 sept 2012 21:39
Buiten dat ik er geen zak val geloof, snap ik de opmerking van Lange niet helemaal. Als hij Van Marwijk, Hofland etc toch wel terug halen is dat toch alleen maar goed ? Zijn boegbeelden van de club...
24 sept 2012 21:48
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gohf schreef : Buiten dat ik er geen zak val geloof, snap ik de opmerking van Lange niet helemaal. Als hij Van Marwijk, Hofland etc toch wel terug halen is dat toch alleen maar goed ? Zijn boegbeelden van de club...
Alsof die met zo iemand in zee willen gaan?
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
24 sept 2012 21:49
Gohf schreef : Buiten dat ik er geen zak val geloof, snap ik de opmerking van Lange niet helemaal. Als hij Van Marwijk, Hofland etc toch wel terug halen is dat toch alleen maar goed ? Zijn boegbeelden van de club...
Ik denk dat De Lange dit bedoeld in relatie tot "Against Modern Football". Enige tijd geleden liep Fortuna nog mee voorop en nu niet meer, NU heeft ook het modern football zijn weg gevonden bij Fortuna.
Maar goed, dat is mijn vermoeden. Ik kan het uiteraard fout hebben
24 sept 2012 21:57
24 sept 2012 22:00 door Sjraveleer.
Wil fortuna blijven bestaan, zal dit de enigste oplossing zijn. Het terughalen van oud fortunezen, is natuurlijk een mooi gebaar richting de fans. Of dit haalbaar is een andere zaak. Hoe groot zijn de plannen? Hoeveel miljoenen liggen er klaar?
Als ze in Qatar een olieveld hebben gereserveerd voor Sittard, kan succes niet uitblijven.
"Jaja, we gaan het nog meemaken, woensdagavond op de radio, Ben Dols live vanuit San Siro "
Persoonlijk denk ik dat de deal doorgaat, en dat er nog meer Clubs gaan volgen in de toekomst.
Effe los van het fortuna-verhaal, maar internationaal stelt Nederland op clubniveau nog weinig voor. Wil je echt voor de prijzen spelen in europa, dan is een begroting van 100 miljoen bijna een vereiste. Heb je minder is het bijna niet te doen.
24 sept 2012 22:18
opadiehard
Platinum Boarder
de bok schreef : Geloof er geen halve kloot van !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
En dat zeg jij als gecastreerde bok
...gr opa
.
....
24 sept 2012 22:35
Frank Salemans
Platinum Boarder
Als de deal rondkomt, dan zullen wellicht details bekend worden. Ik ben heel erg benieuwd hoe groot de schuld is, die resteert. Want dat geeft meteen aan hoe hoog de nood binnen Fortuna is. Het is nog maar kort geleden dat MVV bijna verkocht was aan Bilgic voor 7,5 ton; een paar maanden later bleek dat de schuld van MVV rond de 6 miljoen euro was. Bilgic was de laatste strohalm voor het oude bestuur, waar het wanbeleid uiteindelijk veel groter was dan ik in ieder geval voor mogelijk had gehouden.
Overigens denk ik niet dat Fortuna er simpelweg is met het aantrekken van een paar boegbeelden; daar zal van de grond af aan met een compleet nieuw clubbeleid moeten worden gekomen. Het is voor mij de vraag of zo'n geldschieter daarop zit te wachten. Niet alles is voor geld te koop in deze wereld. En wat gebeurt er als deze geldschieter er opeens geen zin meer in heeft? Als ik Fortuna-supporter was, leefde ik tussen hoop en vrees. Zelfs als die deal morgen rond is, wat betekent dit dan voor de toekomst? Is Fortuna nog ooit in staat volledig op eigen benen te staan?
Kortom: ik vermoed (ik heb geen feitelijke gegevens) dat Fortuna weinig andere keuze heeft dan in zee te gaan met deze geldschieter (net als MVV onder het oude bestuur). Maar eerst zien en dan geloven: wanneer staat dat geld bij Fortuna op de rekening? Schrikt de geldschieter niet van de hoge schuld van Fortuna? Welk nieuw beleid komt er? En wat gebeurt er als deze geldschieter er opeens geen zin meer in heeft?
24 sept 2012 22:42
MVV4life
Platinum Boarder
Al is ut woer en heet Fortuna mörrege geld, iech zow neet mèt ze wille ruile.
Liever wie us bestuur ut deit, langzam en met 'n lange termijn visie.
Es deze investeerders zoe snel kinne kome, zien ze ouch eve snel weer weg...
En weijer:
أعتقد أن هناك أي شيء على الإطلاق!
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
24 sept 2012 22:46
Ook met een lange termijn visie geef ik Fortuna en MVV(iets meer) weinig kans om in de toekomst structureel mee te kunnen doen in de Eredivisie. Daarvoor ontbreekt simpelweg het geld in de regio.
Of Roda zou eens moeten degraderen hmm;)
24 sept 2012 22:47
opadiehard
Platinum Boarder
Had een heel lang bericht uitgetypt en is per ongeluk gedelete.
Ga het ook niet nog eens uittypen...fortuna veel succes...maar dit word letterlijk en figuurlijk jullie ondergang.
Alleen net als gohf zegt zij kunnen niet anders ...hoeveel miljoenen moeten erin de club gestoken worden om alleen al de schuld af te betalen?
En dan ook nog eens om de club op een hoger plan te laten spelen?...morgen om 12.00 uur weten we meer...gr opa
.
....
24 sept 2012 22:49
24 sept 2012 22:52 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Het bestuur van Fortuna is zo wanhopig voor geld, dat het zelfs een behaarde kerel zou zoenen in de gedachte dat het een vrouw was...
Op geen enkele internationale website is er een gevestigd bedrijf te vinden onder de naam 'IZC Holding'. Wel een pas opgerichte kale website met 'louche' contactgegevens...
Leg daarnaast even het FC Antwerp verhaal waarbij deadline na deadline werd verschoven en uiteindelijk FC Antwerpen de handdoek in de ring gooide, dan kom je al gauw tot de conclusie dat dit een fantastisch filmscript zal worden over list en bedrog...'
Catch me if you can 2?' / '
I love you Phillip Morris 2?'...
Morgenmiddag staat er een aantekening op het beleid van Fortuna in plaats van die handtekening. En Nacer heeft na het middaggebed weer iets te vertellen onder de thee....
Ik geloof er geen zak van.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, MVV4life, Danny1983
24 sept 2012 22:58
MVV4life
Platinum Boarder
En Gohf, even voor alle duidelijkheid, ik gun fortuna dat ze niet failliet gaan en het gaan redden (al zal er best iemand (of meer) in het MVV kamp te vinden zijn die jullie dat wel toewenst).
Want, niets zo leuk als onze half-jaarlijkse derby.
Maar dit zaakje stinkt aan alle kanten.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
25 sept 2012 07:43
Ik geloof er ook niks van. Best heftig als je ziet wat een kat in het nauw doet.
25 sept 2012 08:10
De_Lange
Platinum Boarder
Ik bedoel er mee te zeggen dat je wel boegbeelden terug kunt (proberen te) halen echter is dit geen garantie dat de ziel van de club zal overleven. Ik zie het als een wanhoopsdaad om bij de supporters goodwill te kweken. De werkelijkheid is dat in de toekomst geen enkele supporters zich meer kan identificeren met wat ooit zijn club was.
Boegbeelden prima maar doe dit vanuit een bepaalde visie en niet zoals nu voor de goodwill!
Tijd voor maken pagina: 0.321 seconden