>
Ontvangen bedankjes 1691
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Schapendonk schreef : Waar is Gohf nu? .
manmetpet schreef :
Schapendonk schreef : Waar is Gohf nu? .
Is dit nu nodig? Gohf houdt ons normaal aardig en op een nette manier geinformeerd. Ook hij was geen uitgesproken voorstander van deze overname, maar zoals hij aangaf....wat zijn de alternatieven.
Daar zullen we in de komende weken wel achterkomen.
MMP
Schapendonk schreef : Ook ik probeer iedereen in zijn waarde te laten. Maar dit is een MVV-forum. En al zit Gohf hier wel goed bij "overig nieuws", het blijft toch een MVV-forum waarbij Gohf mij soms nét iets te ver gaat in zijn opportunisme. Op het laatst zelfs totaal niet meer realistisch. Nogmaals, Nacer is niet te vertrouwen maar voor MVV is Fortuna "Nacer". Laat je niet om de tuin leiden, want als MVV weg is, zullen ze daar geen enkele traan om laten. Ook al zeggen ze dat dit niet zo is, en geen derby meer hebben enz...Weg is weg. En in deze slechte tijd waarbij nog lang geen zicht is op verbetering, blijft het tot op het laatste moment ook uitkijken voor MVV. Na wat MVV heeft meegemaakt, vertrouw ik niks meer. Het sportieve gevoel wat vroeger was, de derby's tussen MVV,VVV,Roda en Fortuna en de Limburg-cup etc.. is al lang voorbij. Het gevoel van " op leven en dood" heerst nu(en vooral hier in Zuid-Limburg). Heel jammer, maar het zijn de feiten.
the king schreef :
Schapendonk schreef : Ook ik probeer iedereen in zijn waarde te laten. Maar dit is een MVV-forum. En al zit Gohf hier wel goed bij "overig nieuws", het blijft toch een MVV-forum waarbij Gohf mij soms nét iets te ver gaat in zijn opportunisme. Op het laatst zelfs totaal niet meer realistisch. Nogmaals, Nacer is niet te vertrouwen maar voor MVV is Fortuna "Nacer". Laat je niet om de tuin leiden, want als MVV weg is, zullen ze daar geen enkele traan om laten. Ook al zeggen ze dat dit niet zo is, en geen derby meer hebben enz...Weg is weg. En in deze slechte tijd waarbij nog lang geen zicht is op verbetering, blijft het tot op het laatste moment ook uitkijken voor MVV. Na wat MVV heeft meegemaakt, vertrouw ik niks meer. Het sportieve gevoel wat vroeger was, de derby's tussen MVV,VVV,Roda en Fortuna en de Limburg-cup etc.. is al lang voorbij. Het gevoel van " op leven en dood" heerst nu(en vooral hier in Zuid-Limburg). Heel jammer, maar het zijn de feiten.
waarom zou m.v.v weg zijn,waarom moet m.v.v uitkijken
zijn hier goed bezig,die wat niet hebben uitgekeken zijn al een paar jaar weg,
en geen zicht op verbetering,heb je de situatie bij m.v.v. ,
al vergeleken met 2 jaar terug?
en gohf is gewoon een fanatieke fortuna fan,
waar wij er gelukkig ook veel van hebben
Schapendonk schreef :
the king schreef :
waarom zou m.v.v weg zijn,waarom moet m.v.v uitkijken
zijn hier goed bezig,die wat niet hebben uitgekeken zijn al een paar jaar weg,
en geen zicht op verbetering,heb je de situatie bij m.v.v. ,
al vergeleken met 2 jaar terug?
en gohf is gewoon een fanatieke fortuna fan,
waar wij er gelukkig ook veel van hebben
Om de doodeenvoudige reden dat er een crisis is en nog lang geen verbetering komt, waardoor er 1 club in zuid-Limburg gaat verdwijnen. Ik denk ten minste dat er minstens 1 gaat omvallen. Wat andere denken mogen ze voor zich zelf uitmaken. En inderdaad, Gohf is een fanatieke fortuna-fan die het grootste deel van zijn fanatieke fortuna-tijd, op het MVV-forum te vinden is. Zo belangrijk is dit allemaal.