Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

26 sept 2012 12:27
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #181
Merci Danny veur diene inzat :thumbsup:
Sjoen gedoon :applaus:

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 sept 2012 12:27
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #182
Investeerders Fortuna moeten eerste nieuwe TomTom kopen

Hilariteit in Hoorn gisteren. De spelersbus van Fortuna Sittard reed naar het verkeerde complex.

De bekerwedstrijd Hollandia - Fortuna Sittard ging gisteren bijna niet door. Niet alleen was de toestand van het veld zorgelijk door de overvloedige regenval. De spelersbus van Fortuna Sittard was verkeerd gereden. In plaats van Hollandia in Hoorn, had de chauffeur Hollandia T uit Tuijtjehorn ingetoest op zijn TomTom. Net op tijd arriveerde Fortuna wel op de juiste locatie. Om vervolgens met 1-0 te worden afgedroogd. Het is nog niet bekend of de overname van de club door de Belgische Marokkaan Nacer Abdellah doorgaat. Maar een nieuwe TomTom moet er sowieso komen.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

26 sept 2012 12:46
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #183
Fortuin van centjes niet in Sittard...

Na een schimmenspel van tweeënhalve week met verschillende plotwendingen, lijkt de overname van Fortuna Sittard afgeketst. De Limburgers hadden woensdagochtend om 10.00 uur een afpraak met Nacer Abdellah, maar die kwam niet opdagen. (zie www.vi.nl voor meer info)

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

26 sept 2012 12:58 26 sept 2012 12:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #184
Waar is Gohf nu? Of had hij diezelfde tomtom. Even spoorloos als Nacer. Dat Fortuna wacht op Nacer is niet gek. Want bij het horen van Qatar en sjeiks, willen ze daar natuurlijk strak aan vast houden. Hoe gemakkelijk mensen eigenlijk om de tuin te leiden zijn. Maar ik denk dat nu dan uiteindelijk ook Gohf er achter gekomen is. Bij het horen van Qatar en sjeiks, begon hij Sittard meteen met voorbeeldberichtjes te vergelijken, met Barcelona en Paris SG. Om het even met zijn eigen woorden te zeggen: Hi la risch. En mocht er onverhoops toch iets van overname komen. Dan blijf ik het een onbetrouwbaar iets vinden, en denk ik dat ze ook gauw weer vertrokken zijn. Wordt vervolgd.

26 sept 2012 13:05 26 sept 2012 13:09 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #185
nos.nl/video/422764-eupen-het-voorland-van-fortuna-sittard.html

Goede vertaling van de gang van zaken in de hedendaagse voetbalwereld. Dezelfde reportage had ook gemaakt kunnen worden van CS Vise. Als je overdag rond kijkt in Vise dan zie je opvallend veel groepjes jonge Indonesiërs lopen. Allemaal hebben ze een contract ondertekend waarvan ze de inhoud niet kennen. Als een speler dan verkocht wordt naar een grote club dan wordt er maar een partij rijk en U weet wel welke. Daarnaast hebben deze partijen ook nog economische belangen en met name voor de Indonesiërs in de wereld van de logistiek. Vliegveld Bierset en de nieuwe binnenhaven Trilogiport zijn daarin zeer belangrijk. Opvallend is dat monsieur José Happart voorzitter van de raad van bestuur van de Aéroport Liège-Bierset, de maatschappij die instaat voor de uitbating van de luchthaven Liège Airport, vaak wordt gesignaleerd in de VIP tent van Cs Vise en dat DHL wordt binnengehaald als sponsor. Nou ja binnengehaald U bedoelt zich heeft aangeboden.
Moraal van dit verhaal een investering van 2,5 miljoen is zeer snel terugverdiend in de voetbaljungle maar U moet ze wel in de monnaie hebben.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

26 sept 2012 13:13
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #186

Schapendonk schreef : Waar is Gohf nu? .

Is dit nu nodig? Gohf houdt ons normaal aardig en op een nette manier geinformeerd. Ook hij was geen uitgesproken voorstander van deze overname, maar zoals hij aangaf....wat zijn de alternatieven.

Daar zullen we in de komende weken wel achterkomen.

MMP
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Danny1983, damske, San Marco, Boer458

26 sept 2012 13:37
Sjraveleer
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #187
Tja, de sfeer zal gezellig zijn in sittard. Twee keer vlaai gekocht voor "de bok zijn klote" .

En nu ? Einde oefening lijkt mij. Niet komen opdagen na 2,5 week onderhandelingen? Lekker, wat heeft dat grepke gekost?

26 sept 2012 13:42
mosaetrajectum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #188
Natuurlijk lag het voor de hand dat dit waarschijnlijk niks zou worden. Maar we moeten ook niet vergeten dat we ongeveer in dezelfde situatie hebben gezeten als Fortuna nu. Toendertijd (in het begin) had ik ook vertrouwen in de deal van Bilgic en Melchior. Aangezien dat onze enigste redding was op dat moment. Ik denk dat fortuna nu een vet probleem heeft...

26 sept 2012 13:46
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #189

manmetpet schreef :

Schapendonk schreef : Waar is Gohf nu? .

Is dit nu nodig? Gohf houdt ons normaal aardig en op een nette manier geinformeerd. Ook hij was geen uitgesproken voorstander van deze overname, maar zoals hij aangaf....wat zijn de alternatieven.

Daar zullen we in de komende weken wel achterkomen.

MMP

Wat sentimenteel van je, maar dat had jij gedacht. Ook Gohf was verblind door dit sjeik-verhaal. En achter zijn berichtjes kon ik uithalen dat hij maar dolgraag had gehad dat Fortuna werd overgenomen door sjeiks(ook al zegt hij soms van niet). Hij komt om te beginnen heel hoog van de toren blazend dat Fortuna wordt overgenomen door sjeiks en vergelijkt het met barcelona en paris sg.(ik ga dit bericht niet nog eens kopieren).Daarna dit:

martijn_kosters Waarschijnlijk nog geen bericht van #Fortuna Sittard aangezien onderhandelingen nog gaande zijn. Geld is er dus al wel.

martijn_kosters Hoewel nog niet officieel bekend gemaakt, heb ik van bron binnen VI vernomen dat geld bij #Fortuna Sittard binnen is. Fortuna overgenomen.

Vervolgens wil hij opeens weer de indruk wekken dat hij het liever niet wil en blabla bla. Voor zoiets is het woord huichelen uitgevonden.

En ja, ik vond mijn bericht nodig, want Gohf is vaker op het forum van zijn hoofdstad te vinden, dan op zijn eigen forum. Misschien vroeger veel in Maastricht geweest en wat gepest geworden? Waarom gaat hij zijn berichtjes niet in sterfrade verkondigen en vind hij het hier zo interessant. Ik weet niet hoeveel mensen denken dat dit wat uitmaakt. Maar voor MVV is Fortuna op dit moment de zwaarste concurrent en kan het een blok aan het been worden. Daarom komen ze hier ook vaak kijken. Er gaat uiteindelijk 1 club in zuid-Limburg weg. Kijk maar uit met ze.

26 sept 2012 14:07 26 sept 2012 14:08 door manmetpet. Reden: sgreivfautje
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #190
Was niet sentimenteel bedoeld, gewoon iedereen in zn waarde laten, zoals ik dat bij jou ook doe. :)

26 sept 2012 14:22 26 sept 2012 14:26 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #191
Ook ik probeer iedereen in zijn waarde te laten. Maar dit is een MVV-forum. En al zit Gohf hier wel goed bij "overig nieuws", het blijft toch een MVV-forum waarbij Gohf mij soms nét iets te ver gaat in zijn opportunisme. Op het laatst zelfs totaal niet meer realistisch. Nogmaals, Nacer is niet te vertrouwen maar voor MVV is Fortuna "Nacer". Laat je niet om de tuin leiden, want als MVV weg is, zullen ze daar geen enkele traan om laten. Ook al zeggen ze dat dit niet zo is, en geen derby meer hebben enz...Weg is weg. En in deze slechte tijd waarbij nog lang geen zicht is op verbetering, blijft het tot op het laatste moment ook uitkijken voor MVV. Na wat MVV heeft meegemaakt, vertrouw ik niks meer. Het sportieve gevoel wat vroeger was, de derby's tussen MVV,VVV,Roda en Fortuna en de Limburg-cup etc.. is al lang voorbij. Het gevoel van " op leven en dood" heerst nu(en vooral hier in Zuid-Limburg). Heel jammer, maar het zijn de feiten.

26 sept 2012 14:53
the king
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #192

Schapendonk schreef : Ook ik probeer iedereen in zijn waarde te laten. Maar dit is een MVV-forum. En al zit Gohf hier wel goed bij "overig nieuws", het blijft toch een MVV-forum waarbij Gohf mij soms nét iets te ver gaat in zijn opportunisme. Op het laatst zelfs totaal niet meer realistisch. Nogmaals, Nacer is niet te vertrouwen maar voor MVV is Fortuna "Nacer". Laat je niet om de tuin leiden, want als MVV weg is, zullen ze daar geen enkele traan om laten. Ook al zeggen ze dat dit niet zo is, en geen derby meer hebben enz...Weg is weg. En in deze slechte tijd waarbij nog lang geen zicht is op verbetering, blijft het tot op het laatste moment ook uitkijken voor MVV. Na wat MVV heeft meegemaakt, vertrouw ik niks meer. Het sportieve gevoel wat vroeger was, de derby's tussen MVV,VVV,Roda en Fortuna en de Limburg-cup etc.. is al lang voorbij. Het gevoel van " op leven en dood" heerst nu(en vooral hier in Zuid-Limburg). Heel jammer, maar het zijn de feiten.

waarom zou m.v.v weg zijn,waarom moet m.v.v uitkijken
zijn hier goed bezig,die wat niet hebben uitgekeken zijn al een paar jaar weg,
en geen zicht op verbetering,heb je de situatie bij m.v.v. ,
al vergeleken met 2 jaar terug?
en gohf is gewoon een fanatieke fortuna fan,
waar wij er gelukkig ook veel van hebben

26 sept 2012 15:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #193

the king schreef :

Schapendonk schreef : Ook ik probeer iedereen in zijn waarde te laten. Maar dit is een MVV-forum. En al zit Gohf hier wel goed bij "overig nieuws", het blijft toch een MVV-forum waarbij Gohf mij soms nét iets te ver gaat in zijn opportunisme. Op het laatst zelfs totaal niet meer realistisch. Nogmaals, Nacer is niet te vertrouwen maar voor MVV is Fortuna "Nacer". Laat je niet om de tuin leiden, want als MVV weg is, zullen ze daar geen enkele traan om laten. Ook al zeggen ze dat dit niet zo is, en geen derby meer hebben enz...Weg is weg. En in deze slechte tijd waarbij nog lang geen zicht is op verbetering, blijft het tot op het laatste moment ook uitkijken voor MVV. Na wat MVV heeft meegemaakt, vertrouw ik niks meer. Het sportieve gevoel wat vroeger was, de derby's tussen MVV,VVV,Roda en Fortuna en de Limburg-cup etc.. is al lang voorbij. Het gevoel van " op leven en dood" heerst nu(en vooral hier in Zuid-Limburg). Heel jammer, maar het zijn de feiten.

Om de doodeenvoudige reden dat er een crisis is en nog lang geen verbetering komt, waardoor er 1 club in zuid-Limburg gaat verdwijnen. Ik denk ten minste dat er minstens 1 gaat omvallen. Wat andere denken mogen ze voor zich zelf uitmaken. En inderdaad, Gohf is een fanatieke fortuna-fan die het grootste deel van zijn fanatieke fortuna-tijd, op het MVV-forum te vinden is. Zo belangrijk is dit allemaal.

26 sept 2012 15:47
the king
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #194

Schapendonk schreef :

the king schreef :

Om de doodeenvoudige reden dat er een crisis is en nog lang geen verbetering komt, waardoor er 1 club in zuid-Limburg gaat verdwijnen. Ik denk ten minste dat er minstens 1 gaat omvallen. Wat andere denken mogen ze voor zich zelf uitmaken. En inderdaad, Gohf is een fanatieke fortuna-fan die het grootste deel van zijn fanatieke fortuna-tijd, op het MVV-forum te vinden is. Zo belangrijk is dit allemaal.

nog knapper van ons bestuur,
ondanks de crisis er beter voorstaan dan 2 jaar geleden
zijn 2 clubs die er veeel slechter voorstaan,
dus als er een omvalt zal dit niet m.v.v.zijn,
zo denk ik er over,en inderdaad wat andere denken,
mogen ze voor zich zelf uitmaken :thumbsup:

26 sept 2012 16:00
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #195
Gohf is geen slechte gast, zoals hij al vaker in dit forum heeft bewezen en ik kan me zijn blijdschap over de mogelijke redding begrijpen. Zouden wij ook zijn, blij in zo'n situatie...!

En vergeet niet, ondanks ons leedvermaak dat best wel aardig is en leuke vormen aanneemt, dat wij ook niet "veilig" zijn...

Want de schuld (het spelersfonds) mag dan niet meteen opeisbaar zijn of niet rentedragend zijn, zoals Rinkens tijdens het praotkaffee meedeelde, maar hangt ons wel nog steeds boven het hoofd ...
Schuld blijft schuld en kun je niet wegwuiven...

En als er verandering in die "opeisbaarheid" komt (you never know ;) ), dan hebben wij ook een acuut probleem!
Vooral omdat :

a. de grootte van deze schuld niet bekend is
b. wij de clausule van die "niet opeisbaarheid" niet kennen...

(wat ertoe leidde dat zelfs de accountant van de KNVB er zijn vragen bij had / heeft).

Tuurlik hoop ik op sportief gebied, dat we iedere keer van die uit Zitterd winnen en vind ik dat we de beste supporters hebben !
Maar we hebben elkaar soms vaker (of meer nodig dan dat ons lief is nodig...
Zo zijn er vaak "talenten" behouden gebleven die naar de ander of heen en weer gingen of niet goed genoeg voor de een was, maar een goede bijdrage leverden aan de ander ( Daemen en Harrie "vaan us" Gommans) en we goede herinneringen aan hebben. ;)

Tijd voor maken pagina: 0.324 seconden