Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
20 okt 2012 19:00
les rouges blancs schreef : laten we ook niet vergeten ( los van het feit hoe ik over *oda denk )
in 2009 toen we in de shit zaten ..
.het Nol Hendriks was die us MVV-ke de helpende hand toestak !
(6 ton investeerde dat nu in het spelersfonds zit, en dus nog steeds een schuldeiser is)
www.mvv.nl/IManager/MailingWeb/2962/Pvn3uonElzOc/16657/569349
Naar mijn weten zitten zitten er 3 personen in dit fonds waaronder , Nol Hendriks, Nico Jongen en ......., maar zij krijgen hun geld alleen als er spelers uit dat fonds worden verkocht, brengen deze spelers niets op zoals Daemen kunnen naar hun geld fluiten.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
20 okt 2012 19:04
les rouges blancs schreef : noe höbbe die boere oet Zitterd e paar kier gewonne, jao..dat is bes OK...mer beginne ze geliek neve hun sjeun te laope................
Al verleere veer noe de res vaan de koumende wedstrije..."sjeis egaal"...zal wel neet gebäöre ( mer toch)...
tot us MVV-ke ziech noe es doel stelt die boere ins flink eine op die kokkel te geeve. "Orde herstelt" !
Veur ins en veur altied : sjeij uns out mit die smoke eaters " boere" te neume , die ier verdeene ze neet.
Boere woene in ut Heuvellaand en zeen per deefenisie MVV aanhenger .......
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life
20 okt 2012 22:59
les rouges blancs schreef : noe höbbe die boere oet Zitterd e paar kier gewonne, jao..dat is bes OK...mer beginne ze geliek neve hun sjeun te laope...
Ze lopen idd behoorlijk naast hun schoenen. De afgelopen 10 jaar nooit niks gepresteerd en nu vinden ze dat ze de 1e plek verdienen. Maar ja, "als niets iets wordt, weet iets vaak niet meer dat het niets was". Dat kun je maar op 1 manier afstraffen. Blijven winnen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
20 okt 2012 23:24
Vermoedelijk gaat fortuna ook hoog eindigen, geen probleem, zo lang wij maar boven hun blijven staan.
Jammer dat beide derby's laat in het seizoen vallen.Verwacht wel 2 spannende wedstrijden, .....
Denk dat het niveau verschil klein is, maar dat onze voorhoede beter is.
"tja, het mooiste scenario dit seizoen lijkt mij, wij kampioen, en fortuna winnen van aachen-nord, en ook promoveren.
21 okt 2012 15:23
Jeh Sjraveleer.....es iech daan ierlik maag zien, gaon 'ch leever via die pruuse naor de iereklas....
Hoera, Vivat, Mestreech!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, jesfen
21 okt 2012 17:08
Nao Väöre
Platinum Boarder
Sjraveleer schreef : "tja, het mooiste scenario dit seizoen lijkt mij, wij kampioen, en fortuna winnen van aachen-nord, en ook promoveren.
Dat weurd daan stuiverke wissele. Aachen-Nord en VVV droet en Us MVVke en Fortuna terök.
Iech hoop dat dit scenario oetkump.
Daan goon veer nao aofloup luid toeterend door K...r..e rijje.
Aon de géng
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, Danny1983, jesfen
21 okt 2012 20:01
De_Lange
Platinum Boarder
Geis diech daor diene benzine aon spendere? Blief liever in Mestreech um un fieske te viere, laot die reserve duitsers mer op un blauw steinsje pisse!
Want de wils toch neet doed gevoonde weure daor?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjraveleer, de bok
27 okt 2012 05:19
Ze doen niks meer anders dan "pak die sjengen" schreeuwen op dat forum. Ik had al gewaarschuwd voor ze
27 okt 2012 07:56
Us Clubke
Platinum Boarder
Schapendonk schreef : Ze doen niks meer anders dan "pak die sjengen" schreeuwen op dat forum. Ik had al gewaarschuwd voor ze
Ach laat ze toch eens, ze krijgen nu Den Bosch en Veendam uit dus dat worden 0 punten voor ze.
Wij krijgen nu 2 thuiswedstrijden, met een volle Geuselt zullen dat weer een aantal punten worden.
27 okt 2012 08:25
Nao Väöre
Platinum Boarder
Hun euforie is na dit weekend voorbij. Net als Us Clubke hierboven schreef verwacht ik ook dat Fortuna 0 punten overhoud aan deze twee ontmoetingen.
Misschien 1 als vrouwe Fortuna op hun hand is.
Wij pakken de komende twee thuiswedstrijden de volle buit.
Onze voorsprong op de concurentie zal alleen maar toenemen.
Aon de géng
27 okt 2012 09:35
Us Clubke
Platinum Boarder
Nao Väöre schreef : Hun euforie is na dit weekend voorbij. Net als Us Clubke hierboven schreef verwacht ik ook dat Fortuna 0 punten overhoud aan deze twee ontmoetingen.
Misschien 1 als vrouwe Fortuna op hun hand is.
Wij pakken de komende twee thuiswedstrijden de volle buit.
Onze voorsprong op de concurentie zal alleen maar toenemen.
Het toeval is dat wij vanaf het begin meer uitwedstrijden dan thuis wedstrijden hebben gehad en ironisch gezien hebben we net daar de meeste punten gepakt, zelf meer als in de thuis wedstrijden. Dit is echt ongekend.
Wat betreft Fortuna, ze doen aardig mee, hebben ook best een aardig elftal maar nog niet voor de top 5.
Dit zal na de komende 2 wedstrijden voor hun ook wel duidelijk worden.
Zo wordt de derby in december wel steeds leuker moet ik zeggen en dan wil ik nog niet eens denken een de laatste competitie ronde MVV tegen....jawel Fortuna
27 okt 2012 11:04
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
En wederom denken ze in Sittard alleen maar aan MVV
Geweldig toch dat ze meer bezig zijn met die Sjengen
Ik beschouw het als een compliment want wees nou eerlijk waarom zou je het over fortuna hebben
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
27 okt 2012 11:14
De_Lange
Platinum Boarder
Er staat weer een flink stuk over roda en de schulden in de leugeneer vandaag:
ACHTERSTAND Nieuwe huurovereenkomst moet alle betalingsverplichtingen van eredivisieclub goed regelen
Kerkrade wil zekerheid Roda
door Michiel Goertzen en Rob Sporken
Roda JC is niet de meest correcte betaler. Dat durft wethouder Will Terpstra (Burgerbelangen, Financiën) best hardop te zeggen. „Er is altijd discussie wanneer betaald moet worden. Er zit geen regelmaat in.”
Maar, zo haast de bestuurder zich te zeggen, dat geldt ook voor sommige burgers. „Wat dat betreft behandelen we de club net als burgers. Als er niet op tijd betaald wordt, reageren we daarop. En uit- KERKRADE – De gemeente Kerkrade wil eind dit jaar een nieuwe huurovereenkomst met Roda JC ondertekenen. Daarin moet niet alleen de stadionhuur geregeld worden, maar ook de andere verplichtingen van de club richting gemeente. Want dat is hard nodig, zegt de wethouder. eindelijk volgt er een sanctie.” Grote verschil tussen de eredivisionist en een doorsnee burger: Kerkrade heeft veel meer geld tegoed van Roda. „Roda is risicovol”, erkent Terpstra. „Dat heb ik altijd gezegd.” Terpstra maakt zich geen grote zorgen over de laatste nog openstaande vorderingen van ruim 151.000 euro. „Dat wordt verrekend met het bedrag dat wij begin volgend jaar overmaken uit de lening van 5,8 miljoen.”
Maar hij – en de gemeenteraad met hem - is ‘alert’ als het om Roda en financiën gaat. „We zijn niet
voor niks bezig met een nieuwe huurovereenkomst. Daarin nemen we de bestaande verplichtingen mee. Zodat het duidelijk wordt waar we staan en wat eventuele sancties zijn als de verplichtingen niet worden nagekomen.” De verwachting is dat de gemeenteraad daar in december een besluit over neemt. Roda’s algemeen directeur Marcel
van den Bunder wil inhoudelijk niet ingaan op het voornemen van de gemeente om een nieuwe huurovereenkomst te sluiten. „We wachten als Roda wel af welke ideeën de gemeente daar over heeft. Als je afspraken maakt over financiële zaken, moet je dat als betrokken partijen in alle rust met elkaar bespreken.”
Vraag me af wanneer tot het daar eens de stekker er wordt uitgetrokken, is het niet door de gemeente, dan maar door de knvb. Want met het alles wat ze doen, is het broekzak, vestzak maar de schuld wordt daar niet kleiner!
27 okt 2012 11:40
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
VVV maant gemeente tot actie
De clubleiding van voetbalclub VVV wil dat de gemeente vaart maakt met de besluitvorming over het nieuwe stadion.
De club is bang voor vertraging omdat ze met de gemeente van mening verschilt over het ontwerp. De gemeente wil een stadion bouwen volgens het cradle2cradle-principe. De club wil gewoon een stadion dat aan de Fifa-eisen voldoet en op de beoogde opleverdatum, in december 2014, af is. Bovendien zouden de eisen van de gemeente niet passen in het budget. De gemeente wil volgens VVV wel dat de club opdraait voor die extra kosten.
Club en gemeente zijn sinds enkele weken met elkaar in gesprek om een oplossing te vinden.
Overigens is het bestemmingsplan voor het nieuwe stadion nog niet goedgekeurd. Daartegen hadden enkele bewoners bezwaar aangetekend.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
27 okt 2012 12:26
Roei baank
Platinum Boarder
Duidelijk cijfermateriaal uit nordrhein kerkfalen.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
Tijd voor maken pagina: 0.342 seconden