Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)

25 sept 2012 13:48 25 sept 2012 13:51 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #151
Nacer Abdellah; Grootste moskee limburg in catacomben Fortuna stadion.

Abdellah, de beoogde eigenaar van de club uit Sittard heeft opmerkelijke plannen. Nadat hij gister verklaarde van Bommel , van Marwijk en Hofland aan de technische staf wilt toevoegen komt hij nu weer met iets opmerkelijks; de grootste moskee van Limburg moet in het Fortuna stadion komen. Compleet met minaret, dat wel. Abdellah ; in Sittard wonen 2500 moslims , Maastricht 6000 en de totale moslimbevolking in zuid Limburg bedraag 20.000.

Dit gaat wat worden daar in Sittard. Dan worden ze met luidsprekers gewekt en naar de moskee gestuurd :lol:

Is dit nu iemand met grootheidswaanzin of moet ik dit nu daadwerkelijk serieus nemen. In Antwerpen hebben ze schijnbaar net op tijd gezien dat het om het eerste gaat. En laten we wel wezen: Als je nu sjeik was en je had wat geld om mee te spelen. Zou je dan je geld steken in een micky mouse clubje die op sterven na dood is? Of zou je je geld steken in een club waarin je met minder moeite naar de top kon werken( ik noem maar wat: RKC Waalwijk). Want om even 3 miljoen neer te leggen om alles gezond te maken, om er vervolgens nog eens 8 miljoen bij te leggen en naar de eredivisie te gaan is niet zo maar iets. En ook nog in de Nederlandse competitie waar geen enkel eer te behalen is. De wereld kijkt totaal niet naar deze competitie. Alle ogen zijn gericht naar Engeland,Spanje en Italie. Waarom dus zoveel geld steken in een nietig clubje als Fortuna. Daar heb je 0,0 aan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

25 sept 2012 13:55
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #152
Schapendonk, dat beriech vaan diech hub iech eve gegoogled, mer de einigste plaots boe dat steit is FH...
Grepke vaan 'ne supporter...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

25 sept 2012 13:58
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #153
martijn_kosters Waarschijnlijk nog geen bericht van #Fortuna Sittard aangezien onderhandelingen nog gaande zijn. Geld is er dus al wel.

martijn_kosters Hoewel nog niet officieel bekend gemaakt, heb ik van bron binnen VI vernomen dat geld bij #Fortuna Sittard binnen is. Fortuna overgenomen.

Hi-la-risch. Wedden dat het toch niet doorgaat om de een of andere wazige reden.

25 sept 2012 14:01 25 sept 2012 14:08 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #154
Ok bedankt MVV4life. Maar ik vrees voor Gohf en de rest van de Fortuna-aanhang dat niet alleen dit een grap is, maar dat de hele overname 1 grote mega grap is. Nogmaals: welke gek smijt er nu even met 12 miljoen naar iets, waar geen hond op staat te wachten. Sittard is geen Parijs,Milaan of Londen. Ook Gohf op deze site is het naar de bol gestegen. Maar wat wil je als je clubje zo goed als kapot is. Dan grijp je naar iedere strohalm en waan je je zelf van niks naar steenrijk. Dat is de enige manier om uit de realiteit te ontsnappen.

25 sept 2012 14:07
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #155
Ik geef toch meermaals aan dat ik van deze deal helemaal niks geloof ?

In mijn ogen kunnen ze beter met Fitland in zee gaan(1 van de opties die ze achter de hand houden), hierbij zouden ook enkele bestuurs en/of RVC leden moeten verdwijnen iets wat ik alleen maar toe zou juichen.

25 sept 2012 14:14
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #156

Gohf schreef : Ik geef toch meermaals aan dat ik van deze deal helemaal niks geloof ?

In mijn ogen kunnen ze beter met Fitland in zee gaan(1 van de opties die ze achter de hand houden), hierbij zouden ook enkele bestuurs en/of RVC leden moeten verdwijnen iets wat ik alleen maar toe zou juichen.

Kereltje, ik kan me niet van de indruk ontdoen dat jij hoopt dat dit doorgaat. Btw, als je toevallig een van die sjeiks nog mag tegenkomen. Vraag of ze mij binnenkort ook niet een paar miljoen willen overmaken. Daar zou ik zeer mee geholpen zijn, want ik zit even krap bij kas. :thumbsup:
De volgende gebruiker (s) zei dank u sjoen-mestreech

25 sept 2012 14:19
Gohf
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #157
Hoop ik dat dit doorgaat ? Niet echt, maar als Fortuna er mee gered is, tja wat voor een keuze heb je dan als fan ?

Maar nogmaals : Ik zou veel liever zien dat ze met Fitland in zee gingen.

25 sept 2012 18:19
marke
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #158
Fortuna-deal niet afgerond: 'Abdellah heeft nog wat meer tijd nodig'

Dinsdag, 25 september 2012 om 18:00

De supporters van Fortuna Sittard wachten nog op een officiële mededeling over de overname van de club. Maandagavond werd in het tv-programma Voetbal International gemeld dat de deal met topman en oud-voetballer Nacer Abdellah op dinsdagmiddag helemaal afgerond zou zijn, maar dat is niet het geval. Wil Meijers heeft van Abdellah te horen gekregen dat hij 'meer tijd nodig heeft'.

Meijers, voorzitter van Fortuna, zit daarom in de wachtkamer. "Abdellah gaf aan dat hij nog wat meer tijd nodig heeft", zegt de preses tegen de Limburger. "Wij hebben bij Fortuna intern afgesproken dat we deze dinsdag niks meer doen. Het eerste elftal speelt deze avond een belangrijke bekerwedstrijd, daar fixeren we ons nu even op."

De in België woonachtige Abdellah wil tussen de twee en 2,5 miljoen euro betalen voor Fortuna, dat nog de nodige schulden heeft openstaan. De zakenman is ambitieus: hij wil Kevin Hofland, Mark van Bommel en Bert van Marwijk naar de club halen en spoedig promoveren naar de Eredivisie. Ook heeft Abdellah het plan om de jeugdopleiding te herstructureren.

25 sept 2012 18:47
Mestreechter geis
Senior Boarder
Senior Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #159
Es ieg dit lees keump bij mieg de naom "Bilgic" nao bove. Allemaol vals alarm met die manne. :sick:

25 sept 2012 19:08
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #160
Ha, ut twiede oetstel... Sjus wie beij Antwerp....
Es iech ut Fortuna bestuur waor, sjakelde iech euver op plan B...

100% veur de eige club!

25 sept 2012 19:11
de bok
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #161
Is er een plan B ?

Abmarch ?

25 sept 2012 19:15
sjoen-mestreech
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #162
Bij ons heeft de knvb nooit toestemming gegeven om dit te doen. Dus ik neem aan tot de knvb de plannen van fortuna ook nog eens nakijkt voor er echt iets gebeurt..

MVV mag nog niet in zee met Mahmut Bilgic. De KNVB geeft geen toestemming voor een samenwerking tussen de Turkse zakenman en de voetbalclub.

Volgens De Limburger moet Bilgic eerst zijn officiële functie bij een andere club opgeven. Het gaat hoogstwaarschijnlijk om een Turkse topclub. Volgens de reglementen is het niet toegestaan om functies te hebben bij twee verschillende clubs.

Bilgic wil als een soort 'suikeroom' 750.000 euro in de club stoppen. Hij moet daarmee wachten tot hij toestemming krijgt van de KNVB. "De bal ligt nu bij MVV", zegt KNVB-woordvoerster Marloes van der Laan in het dagblad.

25 sept 2012 19:20 25 sept 2012 19:22 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #163
sjoen-mestreech, iech snap dien reaksie neet ech. Ut is neet gaans te vergelieke, dee wouweleer wat noe beij Fortuna zit, zit neet beij 'n aander club.
Dee heet neet ins geld! Kiek nao ut documint wat gepos is door roei baank, ze hubbe met 2 maan eeder 2500 euro gestort in ut bedrief en nog noets sinds 2009 beij 'n club binnegekome...

Iech dink tot dee Nacer noe probeert 'ne sjeik te euvertuige um geld te storte en tot dat neet lugk....
Vendaor tot heer tied aon ut rekke is.

100% veur de eige club!

25 sept 2012 19:25
the king
Bezoeker
Bezoeker
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #164
johan derksen jammer voor fortuna,maar ze moeten zich niet langer voor de gek laten houden,
even kort samengevat

25 sept 2012 19:40 25 sept 2012 19:42 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV) #165

MVV4life schreef : sjoen-mestreech, iech snap dien reaksie neet ech. Ut is neet gaans te vergelieke, dee wouweleer wat noe beij Fortuna zit, zit neet beij 'n aander club.
Dee heet neet ins geld! Kiek nao ut documint wat gepos is door roei baank, ze hubbe met 2 maan eeder 2500 euro gestort in ut bedrief en nog noets sinds 2009 beij 'n club binnegekome...

Iech dink tot dee Nacer noe probeert 'ne sjeik te euvertuige um geld te storte en tot dat neet lugk....
Vendaor tot heer tied aon ut rekke is.

Aha hier komt de aap uit de mouw. Waarvan meneertje Nacer natuurlijk ook wat van wil meepikken. Hij zoekt gewoon clubs waarvan het water tot aan de neusgaten staat, en waarbij snel geld vereist is. Dit verhaal kan hij natuurlijk voor dit goed gebruiken. In ieder geval lijkt het er een beetje op.

Tijd voor maken pagina: 0.296 seconden