Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
20 sept 2012 11:50
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Roei baank schreef : Haast is inderdaad geboden.Volgens de laatste balans (goedgekeurd op 14 december 2011) zit de Fortuna Holding BV met 8,6 miljoen achtergestelde leningen, 7,6 ton langlopende schulden en 1,8 miljoen kortlopende schulden. Over wanbeleid in het verleden gesproken.
Hoe zit dat dan als die club voor 2 miljoen word overgenomen word dan die 8.6 miljoen ook afbetaald of blijft Fortuna uiteindelijk met die schuld zitten?
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
20 sept 2012 17:20
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
20 sept 2012 21:55
jasonke7
Platinum Boarder
jeoff schreef : Wie kan zich deze beelden nog herinneren?
zouden ze inmiddels van gedachten veranderd zijn??
dat hoop ik toch, ps op het laatste van het filmpje hoor je toch een maastrichts accent? of lijkt dat maar zo?
20 sept 2012 22:22
20 sept 2012 22:22 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
jasonke7 schreef :
jeoff schreef : Wie kan zich deze beelden nog herinneren?
zouden ze inmiddels van gedachten veranderd zijn??
dat hoop ik toch, ps op het laatste van het filmpje hoor je toch een maastrichts accent? of lijkt dat maar zo?
Ja dat klopt dat is anita...die ,,blonde,, vrouw,,...ernaast loopt de ex vriendin van peter haar broer die helaas niet meer onder ons is+...gr opa
.
....
20 sept 2012 23:04
20 sept 2012 23:11 door Anita.
Ja dat ben ik. Liep in de achterhoede mee. Had daarvoor samen met Fortuna friends iets gedronken. Ik stond achter thema mars Tegen het moderne voetbal). Wist niet dat ik werd opgenomen. Je hoort me praten. Nee, ik heb het er niet erover dat dit wel eens de laatste wedstrijd zou kunnen zijn van Fortuna. Dat werd toen door een forummer beweerd. Was net aan mijn schoonzus het verhaal aan het vertellen over de laatste wedstrijd Fortuna-MVV die ik, samen met mijn kort daarvoor overleden broer Peter, had bezocht. Ik weet nog dat Boschpoort de link van dit filmpje plaatste het forum, met de opmerking in de trant van dat ieder het zijne hiervan moest denken. Was nog in de tijd dat ik 1 van de weinige supporters was die kritisch was over ons toenmalig bestuur. Ik was toen heel geraakt en verdrietig van Boschpoort zijn actie/reactie. Dat voelde echt als een hetze. Terwijl ik altijd mijn eigen koers heb gevaren in het belang van MVV en tegen het moderne voetbal.
Ja, dat was een heel pijnlijke ervaring.
Jeoff, welke andere gedachten moet ik hebben?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, wsly
20 sept 2012 23:21
MVV4life
Platinum Boarder
Anita, volgens mij bedoelt Jeoff de Fortuna supporters in het algemeen. Dit was tegen het moderne voetbal en blijkbaar zijn ze dit alweer vergeten met deze deal op komst.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
20 sept 2012 23:23
Sparta niet blij om verschoven tv-tijdstip
De verschuiving van de tv-uitzendingen van de Jupiler League van vrijdagavond naar het begin van de zaterdagavond zet kwaad bloed bij Sparta en meer clubs. De bvo's moesten zelf 26 duizend euro bijdragen om op tv te kunnen blijven en nog maar 1/5 van de kijkers die vorig seizoen keken, stemmen dan ook nog af op RTL 7 (78.000 mensen). Vloet voert de druk op de Coöperatie Eerste Divisie (CED) op.
"Er gaat iets goed mis", zegt onze Algemeen/Technisch Directeur deze week in VI. "Intern denken we daarom goed na over welke stappen we zelf als club kunnen nemen. Hoe krijgen we meer exposure, hoe zorgen we ervoor dat we meer op tv te zien zijn en hoe kunnen we meer doen met regionale zenders? Maar Patrick Brand moet met zijn CED het meeste werk doen. Het tijdstip van uitzenden is dramatisch, ik kan geen uitzending meer zien. Ik ben altijd onderweg van en naar wedstrijden."
"Sparta zal de druk op de CED opvoeren, want niemand is hier gelukkig mee, onze sponsors al helemaal niet. DE CED behartigt onze collectieve belangen. Dat is een mooie gedachte, maar ze moeten nu vol gas geven. 24 uur aan de bak om een kentering teweeg te brengen. Niet meer afwachten, maar kleur bekennen."
Van itwm.nl
Ben het hier volledig mee eens, ik steun Sparta in deze!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
20 sept 2012 23:47
MVV4life schreef : Anita, volgens mij bedoelt Jeoff de Fortuna supporters in het algemeen. Dit was tegen het moderne voetbal en blijkbaar zijn ze dit alweer vergeten met deze deal op komst.
Ik wist niet dat de supporters van Fortuna deze deal tot stand gebracht hebben en rond gemaakt.
21 sept 2012 07:49
MVV4life
Platinum Boarder
Gohf schreef :
MVV4life schreef : Anita, volgens mij bedoelt Jeoff de Fortuna supporters in het algemeen. Dit was tegen het moderne voetbal en blijkbaar zijn ze dit alweer vergeten met deze deal op komst.
Ik wist niet dat de supporters van Fortuna deze deal tot stand gebracht hebben en rond gemaakt.
Dat zeg ik toch niet. Ze protesteren niet tegen deze overname, daar gaat het om.
Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon:
www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
21 sept 2012 08:23
Napoleon
Platinum Boarder
Vanmorgen stond er weer een stuk in DDL inzake de mogelijke deal bij FS, hoe dan ook blijft het een vreemd verhaal.
Die Nacer Abdullah zit blijkbaar zelf als eigenaar van de Holding aan tafel, en niet zoals eerder vermeld was een Holding uit Qatar, deze komt uit Brazilie.... tja
In hoevere Nacer een betrouwbare partij is voor zaken wordt niet duidelijk wel is bij Antwerp een gelijke deal afgeketst met Nacer ook als betrokken persoon.
de vraag blijft wel , hoeveel tijd heeft Fortuna nog om zijn verplichtingen te kunnen voldoen mits deze deal zou afketsen ?
21 sept 2012 08:49
21 sept 2012 08:50 door jeoff.
Dat was precies wat ik bedoelde MVV4life.. en @Gohf, natuurlijk hebben de supporters deze deal niet tot stand gebracht, maar ik ben benieuwd hoe diezelfde supporters nu reageren. Against blijft toch 'tegen'? Of worden de principes nu een beetje ingeleverd omdat het Fortuna treft?
Het is misschien makkelijk praten voor mij, maar ik zou dan ook niet snel met zo'n mars meelopen.
21 sept 2012 10:50
jeoff schreef :
Dat was precies wat ik bedoelde MVV4life.. en @Gohf, natuurlijk hebben de supporters deze deal niet tot stand gebracht, maar ik ben benieuwd hoe diezelfde supporters nu reageren. Against blijft toch 'tegen'? Of worden de principes nu een beetje ingeleverd omdat het Fortuna treft?
Het is misschien makkelijk praten voor mij, maar ik zou dan ook niet snel met zo'n mars meelopen.
Tja, ik ben nog steeds wel voorzichtig tegen hoor. Maar zou een beetje achterlijk zijn om als suporters zijnde deze deal tegen te houden...dan is de kans namelijk groot dat er over een paar weken/maanden helemaal geen Fortuna meer is.
Dus kies maar tussen een falliete club of een club waar een buitenlander geld in wilt investeren....Keuze lijkt me niet zo moeilijk eerlijk gezegd.
21 sept 2012 12:04
21 sept 2012 12:06 door Roei baank.
Roei baank
Platinum Boarder
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
24 sept 2012 20:56
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Investeerder heeft grote plannen met Fortuna Sittard
24/09/2012 20:49
Na een schimmenspel van een week met verschillende plotwendingen, lijkt de overname van Fortuna Sittard dan toch een feit. Nacer Abdellah, die zegt op te treden namens de IZC Holding in Brazilië en enkele partners in Qatar, neemt de club uit Limburg over voor een bedrag tussen de twee en 2,5 miljoen euro. Dat bedrag is inclusief de schulden die de club heeft aan miljardair Dik Wessels. Fortuna Sittard moet nog 750 duizend (huur en leningen) euro aan de vastgoed ondernemer betalen.
Voorzitter Wil Meijers had Abdellah voor het weekend een ultimatum gesteld. De preses wilde een deel van het geld voor maandag 12.00 uur op de rekening van de club zien. Dat gebeurde niet. 'Omdat we in gesprek waren met Jo Abelshausen en Sjra Philippen van de raad van commissarissen', zegt de 46-jarige Abdellah, die eerder een overname van Antwerp FC zag mislukken.
'Zij hebben uiteindelijk de deal gered door slagvaardig op te treden. Alles wat we eerder deze week bespraken met het bestuur, lag een dag later op straat. Dat bracht een storm aan publiciteit met zich mee waar mijn partners niet op zitten te wachten. Maar de garanties die de club wilde, zijn allemaal afgegeven. Morgen om 12.00 uur kun je me feliciteren dan is de overname helemaal afgehandeld.'
De in België woonachtige Marokkaan - hij speelde in het verleden enkele seizoenen voor FC Den Bosch en Telstar - heeft grote plannen met Fortuna Sittard. Hij wil Bert van Marwijk, Kevin Hofland en Mark van Bommel bij de club betrekken. Verder wil hij de selectie behoorlijk versterken, de jeugdopleiding herstructureren en binnen een paar jaar terugkeren naar de Eredivisie.
'Het lijkt er nu allemaal goed uit te zien', wil Meijers het laatste woord. 'Maar ik houd een slag om de arm, noem het Hollandse nuchterheid. Ik juich pas als er daadwerkelijk geld op de rekening van Fortuna staat en dat is nog niet zo.' (Marco Timmer)
Lees komende woensdag in Voetbal International alles over de bizarre week van Fortuna Sittard.
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
24 sept 2012 20:59
Zojuist op vi vertelde de "snor" dat morgen om 12 uur de handtekeningen gezet worden in Sittard. V. Bommel, van Marwijk en Hofland komen terug en binnen 1 jaar moeten ze terug naar de eredivisie. Tsja.......
Tijd voor maken pagina: 0.446 seconden