Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- Fabrice
-
- Elite Member
-
- Veer zien MVV, Club 1902 Seizoenkaarthouder
Re: Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
16 Aug 2012 11:45 - 16 Aug 2012 11:51Bedankt Ben, zo hoef ik die rotzooi niet meer te lezen, iedereen tevreden!
:thumbsup: :daag:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
16 Aug 2012 21:53Fabrice wrote: :puke: Onderwerp: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
Bedankt Ben, zo hoef ik die rotzooi niet meer te lezen, iedereen tevreden!
:thumbsup: :daag:
Wat hub se dan noe gedaon?? :huh:
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2012 22:31 - 16 Aug 2012 22:38Boschpoort wrote: Kennelijk heeft die Wessels een lening verstrekt en een garantstelling afgegeven. Dat gaf in elk geval voldoende zekerheid dat de overige schulden betaald konden worden. Een volgend meetmoment kon wel eens penibel worden als Wessels voet bij stuk houdt. Fortuna is een kat met negen levens gebleken dus ook u zal er op het laatste moment wel weer een reddingsboei worden toegeworpen. Ik denk dat het Philippen en Abelshausen de eer te na is dat de club nu onder hun beleid definitief failliet gaat.
Heb lang bij de dierenambulance gewerkt maar het is meer een kat die al 9 keer overreden is en nog steeds opstaat en weer verder loopt...wanneer komt de nekslag :daag:...gr opa

Ps 540.000 euro stadion huurschuld?...vandaar mijn vraag over die nekslag?
- Jacques
-
- Platinum Member
-
16 Aug 2012 22:42Voor de supporters hoop ik dat Fortuna het redt, we weten allemaal zelf hoe erg het is als je club op omvallen staat. Maar los van de fans ben ik er wel klaar mee en vind ik het belachelijk dat een club zo structureel er een zooitje van maakt.
- Ekstertjj
-
- Elite Member
-
17 Aug 2012 00:55 - 17 Aug 2012 00:56Volgens mij ligt Aachen toch dichterbij Maastricht of heb ik dat verkeerd? het vliegveld heet toch ook niet Kerkrade-Aachen airport? Die heet Maastricht-Aachen airport.
En de technisch directeur, of hoe dat daar ook mag heetten, is Erik Meijer en waar heeft die gespeeld? juist bij ons vroeger.
Ik vind Alemannia Aachen wel wat hebben en ik kijk ook altijd of ze gewonnen hebben aangezien het toch een beetje met MVV of Maastricht te maken heeft vind ik (het vliegveld dus en de technisch directeur)
- Equinox
-
- Banned
-
- STERKER DOOR STRIJD
17 Aug 2012 01:05 - 17 Aug 2012 01:06Helpt dit?Ekstertjj wrote: Even een klein vraagje (misschien een stom vraagje maar dan hoor ik het wel) waarom wordt Roda of nja Kerkrade dan Aachen Noord genoemd?
Volgens mij ligt Aachen toch dichterbij Maastricht of heb ik dat verkeerd? het vliegveld heet toch ook niet Kerkrade-Aachen airport? Die heet Maastricht-Aachen airport.
En de technisch directeur, of hoe dat daar ook mag heetten, is Erik Meijer en waar heeft die gespeeld? juist bij ons vroeger.
Ik vind Alemannia Aachen wel wat hebben en ik kijk ook altijd of ze gewonnen hebben aangezien het toch een beetje met MVV of Maastricht te maken heeft vind ik (het vliegveld dus en de technisch directeur)
Naam van het vliegveld heeft niks met lokatie stad Aken te maken, puur financiele kwestie die naamgeving.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
17 Aug 2012 12:27www.l1.nl/sport/177929-roda-fans-steunen-alemannia-aachen
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
17 Aug 2012 13:15 - 17 Aug 2012 13:18nou Boschpoort....vind dat "kennelijk"en "ook" een beetje voorbarig en onbeleefd naar deze MVV supporter toe:Boschpoort wrote: Ekstertjj, kennelijk is het je ook ontgaan Aachen in zwartgeel speelt en dat de fans van Aachen en roda een vriendschapsband hebben. Zie ook:
www.l1.nl/sport/177929-roda-fans-steunen-alemannia-aachen
Ekstertjj woont in en komt uit de Randstad en heeft maar kort in Mestreech gewoond.
Dan kun je niet verwachten dat hij alle in's en out's kent...en mag je blij zijn met zo'n verre supporter

Daarom zijn vraag ook naar opheldering, daar is toch niks mis mee...
Als we dan zo correct met antwoorden zijn, dan moeten we ook vermelden dat diezelfde supporters op de grensstraat minder vriendelijk tegenover elkaar staan en de M.E. zelfs paraat staat...als Oranje tegen Duitsland speelt!
- Vluuzak
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2012 18:08 - 19 Aug 2012 18:10Please Log in or Create an account to join the conversation.
- vuurbal
-
- Visitor
-
19 Aug 2012 18:15Vluuzak wrote: Roda jc de club van Limburg, de club waar Limburg trots op is,Roda is Limburgse passie...............hoe armoedig en beschamend is het dan als je op een zaterdag avond nog geen 50 limburgers bereid kunt vinden om de trots uit Limburg te gaan supportere in Eindhoven, wat een afgang voor een club die zich zelf profileert als enigste club in Limburg en daar zelfs het volkslied voor misbruikt...... :woohoo: :lolno: :woohoo:
Beschamend gewoon Hahaha. Als MVV moet voetballen in eindhoven op een zaterdag avond denk ik dat er toch minimaal 500 tot 1000 man meegaan. De trots van het zuiden Hihi
- DeBlieser
-
- New Member
-
24 Aug 2012 22:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peter ruiver
-
- Platinum Member
-
- Draan wie verkes Wullem !!
24 Aug 2012 23:02Tover ze dan maar nao de juupliek!! :thumbsup:
- Boschpoort
-
- Administrator
-
25 Aug 2012 01:54Tovenarij zullen ze juist nodig hebben om in de eredivisie te blijven.peter ruiver wrote: Toverland is de nuuje hoofdsponsor van Roda.
Tover ze dan maar nao de juupliek!! :thumbsup:
- damske
-
- Elite Member
-
25 Aug 2012 08:27peter ruiver wrote: Toverland is de nuuje hoofdsponsor van Roda.
Tover ze dan maar nao de juupliek!! :thumbsup:
Peter,daan loope veer ze misjien weer mis :lachen: :lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
- Dixi
-
- Platinum Member
-
25 Aug 2012 10:25Dan ben ik trots op die dikke 100 man die, voor mijn gevoel, naar de poolcirkel moesten reizen om MVV in Veendam aan te moedigen.
Ik geniet van MVV op dit moment, maar op de voet gevolgd door het debacle dat zich de trots van het zuiden noemt.
Er is geen mooier vermaak dan leedvermaak....
Dixi