Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- krampioen
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
10 Jun 2016 13:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
10 Jun 2016 13:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- V.Duynhoven
-
- New Member
-
10 Jun 2016 14:20Wanneer die club weer eens 'op sterven' is, komen ze er toch ALTIJD weer uit.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- peeke
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2016 10:51De club heeft naar eigen zeggen een definitieve oplossing gevonden voor het liquiditeitsprobleem van het afgelopen seizoen.
Daardoor kan Fortuna aan alle verplichtingen voldoen en is ook de begroting voor het komende seizoen in orde. Die moest voor woensdagmiddag ingeleverd worden.
- Gohf
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2016 11:02Fortuna Sittard is uit de financiële problemen. De clubleiding heeft een definitieve oplossing gevonden voor het liquiditeitsprobleem van het afgelopen seizoen, zodat alle verplichtingen die voortvloeien uit het crediteurenakkoord kunnen worden nagekomen. Ook voldoet de begroting voor het komende seizoen aan het verplichte Plan van Aanpak, dat Fortuna Sittard in een eerder stadium met de licentiecommissie van de KNVB afstemde. De accountant van Fortuna Sittard heeft de nieuwe begroting beoordeeld en geaccordeerd.
Het was geruime tijd uiterst onzeker of Fortuna Sittard bleef bestaan, omdat het crediteurenakkoord 600.000 euro hoger uitviel dan oorspronkelijk verwacht. De laatste dagen heeft de clubleiding er alles aan gedaan om deze hogere kosten te beheersen. Dinsdagavond vond Fortuna Sittard de definitieve oplossing, die woensdagochtend officieel werd bekrachtigd.
De nieuwe begroting moet uiterlijk woensdagmiddag bij de KNVB zijn ingeleverd. Fortuna Sittard zorgt hiervoor.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
15 Jun 2016 11:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
15 Jun 2016 13:03Voorzichtig, want definitief uit de problemen zijn ze natuurlijk nog niet: “Het gaat om leningen, achtergestelde leningen en sponsorbedragen”.
Dat lijkt toch een beetje op het ene gat met het andere vullen. Maar ik ben blij dat we in elk geval de derby behouden!
- Gohf
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2016 13:54Boschpoort wrote: Een heel voorzichtig proficiat aan de collega's in Sittard dan.
Voorzichtig, want definitief uit de problemen zijn ze natuurlijk nog niet: “Het gaat om leningen, achtergestelde leningen en sponsorbedragen”.
Dat lijkt toch een beetje op het ene gat met het andere vullen. Maar ik ben blij dat we in elk geval de derby behouden!
Ik deel je bezwaren Boschpoort, ik hoop voor ze dat ze het goed geregeld hebben en duidelijke afspraken hebben gemaakt. Want Fortuna is al 15 jaar niet eens in staat is om ook maar 1 euro winst te maken laat staan een lening af te lossen(hoeveel ? hoe hoog bedraagt de rente?). Maar moeilijk iets over te zeggen zonder de exacte cijfers te kennen.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2016 14:05Ik vind het een topprestatie. Alle respect.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2016 14:20 - 15 Jun 2016 14:20Sorry, alle goeds voor sponsoren en supporters die er nog geloof in hebben, en, zeker voor de korte termijn goed voor MVV. Maar respect?
Respect heb ik ervoor als ze eens een euro winst gaan schrijven, en vertrouwen herstellen door eens goed beleid te voeren.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
15 Jun 2016 16:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mental
-
- Premium Member
-
15 Jun 2016 16:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2016 16:32Mental wrote: Ligt het aan mij? Zie toch echt nog nergens dat de knvb akkoord is. Of is dit niet meer nodig?
Inderdaad Mental er is een verschil tussen een begroting inleveren en en een begroting goedkeuren.
- krampioen
-
- Platinum Member
-
15 Jun 2016 22:52Als je er in slaagt om een schuld van 1.5 miljoen om te zetten in een restje van 250.000 dan verdien je respect. MVV heeft meer schuld.Boe is dat feeske? wrote: Wat voor respect kun je hebben voor mensen die al 15 jaar stront kiepe over de supporters? Het ene wanbeleid na het andere?
Sorry, alle goeds voor sponsoren en supporters die er nog geloof in hebben, en, zeker voor de korte termijn goed voor MVV. Maar respect?
Respect heb ik ervoor als ze eens een euro winst gaan schrijven, en vertrouwen herstellen door eens goed beleid te voeren.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
16 Jun 2016 08:15Please Log in or Create an account to join the conversation.