Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
13 Jan 2018 22:27Verder vind ik het begrip “successupporters” echt zo een idiote uitspraak. Kan me er echt over ergeren. We hebben ook wat wedstrijden gehad vorig jaar waar deze term veelvuldig werd gegooid. Zit het stadion vol roepen ze successupporters, is het halfvol bij een topwedstrijd roepen ze dat je geen bestaansrecht hebt. Succes is cash.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Fortuna88
-
- Visitor
-
14 Jan 2018 12:31 - 14 Jan 2018 12:36Napoleon wrote: [
Ik irriteer me ook regelmatig aan het feit dat er gezegd word dat de mensen die nu komen allemaal successupporters zijn. Na 15 jaar ellende haken nou eenmaal gewoon veel mensen af...
@Gohf , maar dat is toch zo , tuurlijk zijn dat successupporters . Die mensen komen echt niet als er niks te halen valt . Ik snap niet waarom jij je daar aan moet irriteren dat is gewoon een feit . Dat heeft iedere club ook bij ons . Alleen denk ik dat bij MVV ( en feitelijk is dat ook zo) gewoon een dubbel zo grote trouwe achterban is dan bij jullie . Vergeet niet wij spelen al 17 jaar in de JL en toch komen er gemiddeld tussen de 4000-5000 mensen
Klopt, alleen speelt MVV al sinds 2008 linkkerrijtje, en Fortuna afgelopen 15 jaar 3 keer linkerrijtje. Moeilijk te vergelijken. Zowel MVV als Fortuna hebben een trouwe achterban zullen we maar zeggen.
- Larsbak
-
- Away
- Elite Member
-
21 Jan 2018 08:30Uiteraard ben ik zwaar bevooroordeeld en herinner ik me zeer selectief deze gevallen, maar van mij mag het de rest van het seizoen wel weer gedaan zijn mit ihrem Glück.
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
21 Jan 2018 22:29Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
22 Jan 2018 08:10Zakelijk wrote: het is maar waar je je druk om maakt natuurlijk.. we bakken er zelf helemaal niks van, maarja zolang “Oda dit ook doet is het niet erg..
Dit soort reacties vind ik erg grappig. Je surft dus bewust naar een topic genaamd "Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)" op een MVV-supportersforum. Om te melden dat anderen zich niet zo druk moeten maken over die andere clubs. Waarom klikte jij het dan aan, en maakte je zo druk over mensen die zich drukmaken dat je het nodig vond er op te reageren?

Ik zal je eerlijk bekennen: ik was uit eten en de app op de telefoon gaf de doelpunten van Roda - Twente aan. Toen er "88e minuut Roda - Twente 1-1" langskwam, vloog mijn telefoon bijna door de ruit. Dat is even een instinctieve reactie, vijftien seconden later ben ik het alweer vergeten en geniet weer van eten, drank en gezelschap. Maar ja, voor mij zou een nederlaag van Roda wel degelijk de nederlaag van MVV verzacht hebben. Het zou het niet "niet erg" maken, zoals jij stelt, dat slaat natuurlijk nergens op. Maar als wij dan niet promoveren, dan wil ik toch wel erg graag dat Roda er uit vliegt. Zodat we volgend jaar weer naar die circustent op bezoek mogen. En zij hier.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
22 Jan 2018 22:11Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
29 Jan 2018 22:47Wanneer gaan ze nu echt naar de klote??
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- MVVNaoVaore
-
- Junior Member
-
30 Jan 2018 07:39Jo70 wrote: www.limburger.nl/cnt/dmf20180129_0005498...erlies-bijna-miljoen
Wanneer gaan ze nu echt naar de klote??
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
Niet
"Eigenaar Frits Schrouff heeft al diverse keren toegezegd dat hij de verliezen zal opvangen."
Het enigste wat ze in Heerlen en Kerkrade hebben is die club dus er zal altijd wel iemand met centen op staan om ze te redden.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2018 08:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2018 11:01Toch mogen ze daar in Kerkrade dankbaar zijn dat ze zo'n man hebben , een club die jaarlijks boven zijn stand leeft is natuurlijk wel een tikkende tijdbom. En die bom tikt . Voor supporters zal dat worst zijn maar zolang er geen echt kapitaal sterke investeerder zit blijft het aanmodderen.
Geen wonder dat schrouff van zijn aandelen af wilt, dit is natuurlijk ook niet echt leuk zakendoen. Aan de andere kant hij is er zelf langzaam in gezogen en met zijn volle verstand geld geleend.
Wat dat betreft zul je maar supporter van zo'n club zijn , altijd verwend geweest in het verleden en nu is t al jaren helemaal niks meer, slecht voetbal degradatie , financiele problemen en ga zo maar door. En geen uitzicht op betere tijden. Het spelen op het hoogste niveau is dan ook meer een pijnlijke lijdensweg dan een feestje .
Ach ja , je krijgt wat je verdiend denk ik dan !
- Malpertoni
-
- Premium Member
-
30 Jan 2018 11:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2018 12:06Wel grappig, Fortuna stond vrijdag om acht uur nog eerste. 3,5 dagen later de trainer er uit gegooid.
- MVVke
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2018 12:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Josef1982
-
- Senior Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
30 Jan 2018 12:13Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Gohf
-
- Platinum Member
-
30 Jan 2018 12:34Please Log in or Create an account to join the conversation.