Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
- zitterd
-
- Banned
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
Re: Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
17 Feb 2018 12:51Persoonlijk vind ik t prima dat een supporter van een andere club hier eens komt kijken en misschien zelfs iets post, echter die types die hier komen om hun eigen beleid te verdedigen op een manier waar niemand op zit te wachten die kunnen wat mij betreft direct opdonderen.
Maar ik geloof dat we op natuurlijk wijze hier al van af zijn !
Mooi dan kunnen we "ongestoord verder gaan met onze zienswijze op andere !

- Napoleon
-
- Platinum Member
-
17 Feb 2018 12:51Persoonlijk vind ik t prima dat een supporter van een andere club hier eens komt kijken en misschien zelfs iets post, echter die types die hier komen om hun eigen beleid te verdedigen op een manier waar niemand op zit te wachten die kunnen wat mij betreft direct opdonderen.
Maar ik geloof dat we op natuurlijk wijze hier al van af zijn !
Mooi dan kunnen we "ongestoord verder gaan met onze zienswijze op andere !

- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
17 Feb 2018 18:06 - 17 Feb 2018 18:29er notabene tegen Telstar (nummer 5 op de ranglijst) maar zo'n 3.000 man op de tribune zaten...
Zo weinig ...? Dat kan toch niet aan het Oliseh gedoe liggen....
Laat Zitterd en Gelaen hun cluppie in de steek ....?
Of is er gewoon geen of te weinig bestaansrecht meer voor Fortuna dan in de Westelijke Mijnstreek...?
Zou jammer zijn voor deze club met veel en mooie (voetbal) historie en traditie...
Een club met ook veel "Mestreechse" infuusjes en visa versa...
Wil dit niet als "masturbantje" gebruiken.... :blink:
mer bij us zitte tog mie luij op de tribuun...
Oonderwijl ut speul en reesultaote bij die vaan us neet bepaold reije tot hosanah geroop waor....
Mer veer tog met zoe'n veer doezend nao uzzen tempel koume en us laote huure...
Where R U Zitterd...?
- Schapendonk
-
- Banned
-
17 Feb 2018 23:11 - 17 Feb 2018 23:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
18 Feb 2018 11:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
18 Feb 2018 11:16Zoewiezoe wrote: De tafel van Kees op Fox1. Patrick Delait als gast met betrekking tot de situatie bij Fortuna. Interessant.
Als het allemaal waar is.... Einde oefening fortuna. Zo was weinig geld hun bedreiging jaren lang. En nu te veel. . . Ik verwacht op zijn minst een forse punt aftrek. In het ergste geval degradatie. In het meest extreme licentie weg. Als het al waar is. Zwart geld uitbetalen betekend dat je goedkoper kan werken dan je concurrenten. Vieze aantijging.
Ik haal wat popcorn. Iemand?
- Zoewiezoe
-
- Elite Member
-
18 Feb 2018 11:17Dat het 1e team een hele goede periode heeft doorgemaakt is duidelijk maar dat wil mi niet zeggen dat het goed gaat met de club en er structurele verbeteringen voor de langere termijn worden gerealiseerd.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2018 12:52 - 18 Feb 2018 12:56MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
18 Feb 2018 14:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- webmastersfm
-
- Platinum Member
-
- ACAB
18 Feb 2018 16:03Boe is dat feeske? wrote: Maar webmaster, dat niet bij elke voetbalclub behalve MVV, zwart geld? Bewijzen, dat is altijd een stuk lastiger, maar dat weet jij ook.
Ik snap je punt. Maar denk dat dit niet gaat over een paar honderd euro toeschuiven.
Denk eerder aan zwart geld dat word uitbetaald en via een omweg uit de begroting komt. Dan word het witwassen. Maar zoals gezegd. We moeten maar afwachten wat er allemaal nog uitkomt. Er worden iig keiharde spelletjes gespeeld waar of de melders zwart gaan of gün. Maar dit is een high stake game. Dat gaat wat worden.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
18 Feb 2018 16:54Ik snap heel goed dat Fortuna met de rug tegen de muur stond en tegelijk aan de rand van de afgrond. En als dan iemand binnen komt met een mooi verhaal en gelijk de club met geld en spelers uit de brand helpt dan ga je daarvoor.
Maar het blijft vreemd dat je je zomaar uitlevert aan een volslagen onbekende die niets met de club heeft. Daar móet je je vraagtekens bij zetten. Dat speelt in Kerkrade en dat speelt in Sittard. Maar de fans hebben oogkleppen en kijken enkel naar wat er op korte termijn gebeurt. Dat het op de iets langere termijn het einde van de club kan betekenen wordt volstrekt genegeerd.
Nou, ik hoop dat wij nog járen op het beleid van onze club kunnen zeiken. Over overgangsjaren, geen durf, kutstadion en noem maar op. Dat betekent dat we in elk geval nog een club hebben om over te zeiken. Iets wat in Sittard en Kerkrade wel eens gauw geschiedenis zou kunnen zijn.
- Robin
-
- Elite Member
-
Re: Re:Overig nieuws (over Fortuna, Roda, VVV)
18 Feb 2018 17:02Boschpoort wrote: Als iets te mooi lijkt om waar te zijn dan is het dat ook.
Ik snap heel goed dat Fortuna met de rug tegen de muur stond en tegelijk aan de rand van de afgrond. En als dan iemand binnen komt met een mooi verhaal en gelijk de club met geld en spelers uit de brand helpt dan ga je daarvoor.
Maar het blijft vreemd dat je je zomaar uitlevert aan een volslagen onbekende die niets met de club heeft. Daar móet je je vraagtekens bij zetten. Dat speelt in Kerkrade en dat speelt in Sittard. Maar de fans hebben oogkleppen en kijken enkel naar wat er op korte termijn gebeurt. Dat het op de iets langere termijn het einde van de club kan betekenen wordt volstrekt genegeerd.
Nou, ik hoop dat wij nog járen op het beleid van onze club kunnen zeiken. Over overgangsjaren, geen durf, kutstadion en noem maar op. Dat betekent dat we in elk geval nog een club hebben om over te zeiken. Iets wat in Sittard en Kerkrade wel eens gauw geschiedenis zou kunnen zijn.
Denk niet dat het zo’n vaart loopt hoor....
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
- Strucht
-
- Elite Member
-
18 Feb 2018 17:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
18 Feb 2018 23:34Please Log in or Create an account to join the conversation.