>
Ontvangen bedankjes 1103
Begrijp ik het goed dat jij je met je uitspraak "tegen het moderne voetbal" je keert tegen de huidige (te) grote invloed van de commercie op het voetbal, omdat de commercie tegenwoordig o.a. kan bepalen wanneer voetbalwedstrijden moeten plaatsvinden?Snuf schreef : TEGEN HET MODERNE VOETBAL!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef :
Begrijp ik het goed dat jij je met je uitspraak "tegen het moderne voetbal" je keert tegen de huidige (te) grote invloed van de commercie op het voetbal, omdat de commercie tegenwoordig o.a. kan bepalen wanneer voetbalwedstrijden moeten plaatsvinden?Snuf schreef : TEGEN HET MODERNE VOETBAL!
serke schreef : Zoals ik al vaker zei, alle sport word kapot gemaakt door het geld en die multimiljonairs die sport een spelletje vinden om nog meer geld te verdienen.
Het zal ooit weer eens een keer terug naar de basis moeten anders word alles alleen maar schever getrokken totdat het helemaal misgaat en dan mogen bv de clubs die maar heel weinig hebben meegeprofiteerd er wel mee voor op draaien !!
Vroeger had je ook bv voetballers die meer verdienden maar dit loopt de spuigaten uit, maar toen was alles nog binnen de perken, zie eens hoeveel publiek er toen zat, dat word hierdoor alleen maar minder. Mensen kunnen soms niet eens meer een kaartje betalen, laat staan nog een consumptie nuttigen. Straks zit alles achter decoders, en dan vallen er nog meer mensen af, dit is niet alleen in nederland maar overal.
hoop dat het ooit weer eens goed komt !!!