Oud-MVV'ers

05 sept 2012 11:56
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #136

Danny1983 schreef : Laurent Castellana tekent deze week bij een nieuwe club,welke kan ik nog niet zeggen voordat het rond is ;)

,

Vertel het dan als je het wel mag zeggen, is makkelijker, hahaha ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

22 sept 2012 22:42
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #137
Castelana nog steeds werkeloos ??

23 sept 2012 11:25 23 sept 2012 11:27 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Oud-MVV'ers #138

Sjonnie schreef : Castelana nog steeds werkeloos ??

heb het hem een par keer gevraagd 2 x antwoord gekregen eerst dat hij nog geen club had en dat hij graag bij MVV wou blijven maar dat ze er niet uitkwamen met geld.
De tweede keer zei hij rond 05-09 dat hij in die week een contract zou tekennen maar dat hij nog moest wachten op zijn zakenwaarnemer, vorige week nog eens gevraagd nog geen reactie lees verder ook niks op zijn pagina dat hij al weer ergens speeld....Dit zou ik wel raar vinden als hij nergens aan spelen toekomt had hij beter voor minder bij MVV kunnen blijven.
Nu krijgt hij niks betaald (van een voetbal club) en anders minder lijkt mij dan hij bij MVV kon verdienen of zie ik dat verkeerd?

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

25 sept 2012 15:26
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Meer
Oud-MVV'ers #139
up!

14 okt 2012 13:37
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #140
Lerang groet U allen. Hij houdt zijn conditie op peil bij DC Cointe. 1e provincial Liege. Brussels heeft interesse getoond.
Typisch voorbeeld van een voetballer met de verkeerde begeleiding. Afgelopen seizoen nog een van de populairste en dit seizoen vergeten en geruisloos vervangen door ene Stankov.

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"

14 okt 2012 14:40
aait wief
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #141
Triest. typisch gevalletje van een zaakwaarnemer die op het verkeerder paard heeft gewed. Ik had Laurant d'r nog graag bij gehad. Ik hou wel van zijn stijl.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVV4life, Danny1983, Fabrice, opadiehard

14 okt 2012 15:09
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #142

Roei baank schreef : Lerang groet U allen. Hij houdt zijn conditie op peil bij DC Cointe. 1e provincial Liege. Brussels heeft interesse getoond.
Typisch voorbeeld van een voetballer met de verkeerde begeleiding. Afgelopen seizoen nog een van de populairste en dit seizoen vergeten en geruisloos vervangen door ene Stankov.

Die stankov speelt wel alleen maar voor de wedstrijd premie of heb ik het nu mis?...dus met andere woorden hij is goedkoper dan cassie die toch meer geld inde door middels van een salaris!
Op die manier is er toch geld vrijgekomen voor andere spelers...en ik ben heel eerlijk ik vond castelana niet meer zo geweldig spelen...als voorgaande jaren,maar dat is natuurlijk mijn mening...ieder zijn smaak :daag:...gr opa ;).

....

14 okt 2012 15:27
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #143

Roei baank schreef : Lerang groet U allen. Hij houdt zijn conditie op peil bij DC Cointe. 1e provincial Liege. Brussels heeft interesse getoond.

Als hij "vergeten" is, dan doet zijn vervanger het goed!! ;)

Draan wie verkes Wullem !!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Boer458

19 okt 2012 11:39
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #144
www.elfvoetbal.nl/nieuws/221955_spakenbu...-trainer-de-laan-uit

Spakenburg stuurt trainer de laan uit
Door RUBEN BOUT __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 19 oktober '12 10:54

Het seizoen zit er al op voor Peter Wesselink. De trainer, die sinds de zomer voor de groep stond, is ontslagen bij Spakenburg naar aanleiding van de slechte resultaten. Na negen speelrondes in de Topklasse staan zij op de veertiende plaats.

Het team, waar ook oud-ADO Den Haag-spelers Ricky van den Bergh en Jaap van Duijn deel van uitmaken, verloor de laatste drie duels.
Aanstaande zaterdag staat de bekerwedstrijd tegen CDW op het programma. Miel Mans zal op de bank plaatsnemen en de ploeg aanwijzingen geven. Melrik Beukers zal hem tijdens de trainingen assisteren. Spakenburg heeft de intentie om voor 27 oktober een opvolger aan te stellen.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

19 okt 2012 12:18
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #145

Ook ik had Laurent er nog graag bij gehad, maar hij was met geen enkele aanbieding tevreden.
Je kunt ook zeggen wie het onderste uit de kan wil hebben krijgt de deksel op de neus.
Zeker nu Antonio het goed doet op zijn plek en Nick 'n echte Sjeng er ook nog is. Is er binnen MVV minder behoefte om hem terug te halen

Aon de géng

19 okt 2012 13:12
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #146
Over Oud-MVV'-ers gesproken:
Morgen (zaterdag 20 oktober) is er een wedstrijd tussen VV Bunde en Oud MVV. De wedstrijd begint om 17.00 uur.
Na afloop is er nog een persconferentie met Bert van Marwijk, een veiling van voetbalattributen en optredens van diverse artiesten.

Entree is 3 euro.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs, Jean

22 okt 2012 14:16
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Meer
Oud-MVV'ers #147
Sparta-trainer Vonk: "Doorgaan op de ingeslagen weg"

Michiel van den Broek | 22 Oktober 2012 om 11:37 | Bron: RTV Rijnmond

Voor Sparta Rotterdam begint de tweede periode maandagavond met een thuiswedstrijd tegen FC Volendam. Trainer Michel Vonk, die niet kan beschikken over routinier Danny Buijs, wil met een overwinning aansluiting vinden bij de top.

"Wij willen doorgaan op de ingeslagen weg, dus dichter bij de koppositie komen", aldus de oefenmeester in gesprek met RTV Rijnmond. "MVV blijft het verrassend goed doen, maar die ploeg krijgen wij binnenkort zelf. Je ziet veel verrassende uitslagen, ook afgelopen vrijdag weer, er zijn maar weinig ploegen die lang een niveau vast kunnen houden."

Buijs wordt uit voorzorg aan de kant gehouden. "Eigenlijk is hij weer fit, maar maandag komt nog wat te vroeg. Vrijdag is hij er sowieso weer bij", zegt Vonk, die onder de indruk is van koploper MVV. "MVV blijft me maar verrassen. Binnenkort spelen wij tegen hun, dan moeten wij er maar voor zorgen dat ze wat minder in hun vel komen te zitten."

Sparta ontmoet in de komende weken een aantal concurrenten. "De komende periode is heel belangrijk, dat hebben we ook met elkaar besproken. Als je ambities hebt, moet je zorgen dat je die duels goed door komt."

Lees verder: www.soccernews.nl/news/172495/Sparta-tra...en_weg#ixzz2A1tFUJbn

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

22 okt 2012 17:21
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #148
Bert van Marwijk wil weer clubtrainer worden

Bert van Marwijk wil weer een club gaan trainen. Dat zei de oud-bondscoach uit Meerssen tegen L1.
Van Marwijk stopte in de zomer als bondscoach bij het Nederlands elftal. Hij speelde met de gedachte om te stoppen als trainer, maar wil nu toch een nieuwe club.

"Ik heb in het verleden wel eens gezegd: als de kleinkinderen bij me in de buurt komen wonen, zou dat een reden kunnen zijn om te stoppen", aldus Van Marwijk. "Dat geldt nog steeds. Maar het kriebelt. De ambitie is er nog, de energie is er nog. De kans dat ik nog een keer een club ga trainen is groot."

Aon de géng

23 okt 2012 18:53
peter ruiver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #149

Is dit uzze Jeffrey?? :huh:

Draan wie verkes Wullem !!
Bijlagen:

23 okt 2012 20:08
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #150

peter ruiver schreef :

Is dit uzze Jeffrey?? :huh:

Jip.

Tijd voor maken pagina: 0.407 seconden