Oud-MVV'ers
28 dec 2012 16:05
28 dec 2012 16:14 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Zitterd zal wel pech hebben als ze Papy in Trabzon gaan zoeken...
nadat de talentvolle speler bij z'n vertrek uit Maastricht, niet meer in Turkije aan de bak kwam, keerde hij zonder contract terug naar zijn vaderland, waar hij in de vergetelheid dreigde te geraken.
Uiteindelijk kwam hij dit seizoen in de Zuid-Afrikaanse competitie terecht bij Bidvest Johannesburg,
een goede middenmoter (9de plaats) , waar hij een degelijke indruk achterlaat ;
12 van de 16 wedstrijden speelde, Sander Westerveld van Capetown Ajax het vuur aan z'n schenen legde en bijna scoorde.
Ter herinnering :
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, Aswin, opadiehard
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
30 dec 2012 23:08
Tom Daemen naar EN Paralimni
Tom Daemen speelt voor de rest van dit seizoen voor het Cypriotische EN Paralimni, de club van trainer Ton Caanen. De 27-jarige middenvelder komt over van AEK Larnaca.
Voetbal
Van onze verslaggever
Daemen kwam in zijn eerste halfjaar bij AEK Larnaca in de competitie niet verder dan zes invalbeurten. Caanen nam contact op met de voormalige Fortunees en ex-MVV’er en slaagde erin hem los te weken. Aangezien het op Cyprus niet is toegestaan spelers halverwege het seizoen te huren, moet Paralimni Daemen een contract van een halfjaar aanbieden. Daarna is de Limburger weer eigendom van Larnaca.
Bron: limburger.nl
Tom Is wat mij beterft volgend seizoen weer welkom bij ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983, opadiehard
31 dec 2012 11:28
peter ruiver
Platinum Boarder
Ik ben nooit een fan geweest van Tom.
Hij haalde de snelheid uit het spel, maar had wel een goede inzet die helaas bijna nooit het gewenste effect opleverde.
Ik hoop dan ook dat ze hem niet terug halen; er loopt beter talent rond.
Desondanks gun ik hem dat hij bij Paralimni wél slaagd!!
Draan wie verkes Wullem !!
31 dec 2012 13:57
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
peter ruiver schreef : Ik ben nooit een fan geweest van Tom.
Hij haalde de snelheid uit het spel, maar had wel een goede inzet die helaas bijna nooit het gewenste effect opleverde.
Ik hoop dan ook dat ze hem niet terug halen; er loopt beter talent rond.
Desondanks gun ik hem dat hij bij Paralimni wél slaagd!!
Ik vind MVV beter draaien zonder Daemen dan met Tom of dat aan hem ligt weet ik niet maar mocht hij terug willen zie ik hem toch graag komen
Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
31 dec 2012 14:23
Mestreech85
Senior Boarder
Wat was dat altijd genieten die Papy. Het ga je goed Faty
05 jan 2013 18:34
05 jan 2013 18:36 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Twee oud voetballers, spelen op dit moment net over de grens bij Hasselt in de Vierde Klasse C Nationaal, die op de 7de plaats staat:
de Rekemse Johan Gerets ( juist ... de zoon van Eric, tevens ook oud MVV-er), die les geeft op het Martinusatheneum in Bilzen
hier verdedigend in actie met met nummer 3
en Ebrima Ebou Sillah ( al 5 x gescoord)
en
06 jan 2013 09:39
06 jan 2013 09:41 door Danny1983.
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Voetbalclub MVV behaalde succes in de jaren negentig mede door Tacoyo!
Toen ik Harry uit Maastricht had opgeleid, verzocht ik hem contact op te nemen met Sef Vergoossen, de trainer van MVV in de jaren negentig. Na een proeftraining integreerde Sef tacoyo eens per week in zijn programma. Ik verzocht trainer Harry tacoyo te verzwaren qua arbeidsduur en te werken met zwaardere gewichten. Op het mentale vlak stelde ik een suggestie voor die een enorme impact op de spelers had. Maar trainer en spelers waren van een hoog niveau, stonden open voor verandering. Ik had ook niet verwacht dat de spelers de klassieke muziek en jazz zouden accepteren, maar ze vonden het geweldig.
HET PROGRAMMA:
1 ‘Are you ready’ van Pacific Gas.
Meer op onderstaande link
mvv-was-succesvol-in-de-jaren-negentig.p...tig-mede-door-tacoyo
12 jan 2013 17:50
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Oefenduel AZ valt in duigen in Turkije
De laatste oefenwedstrijd van AZ in het Turkse Belek is voortijdig beëindigd. Het duel met Gençlerbirligi werd na 48 minuten gestaakt omdat de lichtmasten het begaven.
Vlak voor de pauze ging het al mis. De duisternis was niet de enige reden waarom het oefenduel moeizaam verliep. Het slechte weer noodzaakte de spelers eerder al van het veld te stappen. Na 22 minuten dwong trainer Gertjan Verbeek erop aan om van het veld te gaan nadat onweer hoor- en zichtbaar was. Het regende continu.
Na rust probeerden beide teams het weer, maar opnieuw viel de lichtinstallatie uit. Op dat moment stond het 1-1. Markus Henriksen had net de gelijkmaker gescoord toen de wedstrijd definitief werd gestaakt. AZ was in de eerste helft op achterstand gekomen tegen Gençlerbirligi, bij wie een aantal oude bekenden opdraafden.
Uit een corner van voormalig ADO Den Haag-speler Hursut Meric opende Radosav Petric de score in Belek. Trainer Fuat Capa (ex-MVV) bracht ook voormalig Eredivisie-topscorer Björn Vleminckx binnen de lijnen. De Belg werd deze maand overgenomen van Club Brugge. AZ hervat volgende week de competitie tegen Vitesse.
14 jan 2013 16:00
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Fortuna Sittard test middenvelder failliete Belgische club
Door SANDER BERENDS __ Foto: ORANGE PICTURES __ gepubliceerd op 14 januari '13 15:41
Fortuna Sittard kan de selectie wel eens snel versterken met een extra middenvelder. Edwin Wang is op dit moment op proef.
Gisteren (zondag) speelde de 21-jarige Limburger mee in een oefenwedstrijd bij BSV Limburgia. In Brunssum won Fortuna Sittard na een 1-3 ruststand met 1-6. Wang is sinds begin december clubloos. Zijn werkgever Excelsior Veldwezelt, uitkomend in de Belgische Vierde Klasse C, ging toen failliet.
Alle spelers van de toenmalige nummer zestien (10 punten uit 14 wedstrijden) kwamen toen op straat. Wang was anderhalf jaar actief in het Vlaamse Limburg. Daarvoor droeg hij het shirt van MVV. Al kwam hij in Maastricht slechts tot twee optredens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983
16 jan 2013 09:45
Zou iemand me kunnen vertellen welke speler in het seizoen 1998/1999 met rugnummer 3 speelde?
Of weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
Alvast bedankt!
Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
16 jan 2013 11:14
Jean schreef : Zou iemand me kunnen vertellen welke speler in het seizoen 1998/1999 met rugnummer 3 speelde?
Of weet iemand hoe ik daar achter kan komen?
Alvast bedankt!
Hier het team van 1998/1999. Helaas zonder rugnummers:
www.elfvoetbal.nl/club/00206_mvv/overzicht/1998-1999
Ik zou eens bellen met MVV, misschien dat zij in de archieven nog iets hebben staan
En anders Opadiehard vragen, die weet alles!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean
16 jan 2013 11:19
In het seizoen 1999-2000 speelde Michel Vonk met nummer 3, dit weet ik zeker want ik heb dat shirt (naam en rugnummer staan er op). Ik ga er van uit dat hij in het seizoen daarvoor ook met nummer 3 speelde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jean
16 jan 2013 12:02
Dus ik heb een shirtje gekocht van die misselijke van Sparta
achja.. Blijft een mooi shirt
Schei uit met keke en schudt me nog eent in!
16 jan 2013 12:36
les rouges blancs
Platinum Boarder
Mr Sjaan schreef : In het seizoen 1999-2000 speelde Michel Vonk met nummer 3, dit weet ik zeker want ik heb dat shirt (naam en rugnummer staan er op). Ik ga er van uit dat hij in het seizoen daarvoor ook met nummer 3 speelde.
Ik heb het Vonk (per email) gevraagd. Als ik zijn antwoord krijg, laat ik het meteen hier weten.
16 jan 2013 16:29
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Jean schreef : Dus ik heb een shirtje gekocht van die misselijke van Sparta
achja.. Blijft een mooi shirt
Kan je eens een foto layen zien welk shirt je hebt gekocht?
Tijd voor maken pagina: 0.401 seconden