Oud-MVV'ers

19 juni 2014 09:21
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #391
Ik post dit stukje bij Oud-MVVers ent bij overig nieuws Aachen - Nord, Fortuna en VVV.
Immers het betreft oud-werknemers vaan MVVke

Van Hyfte: 'Trost en ik weten wat we aan elkaar hebben' De aanwezigheid van trainer René Trost was voor Tom van Hyfte mede aanleiding om voor Roda JC te kiezen.
Direct nadat bekend werd dat Trost aan de slag ging in Kerkrade nam de oud-MVV coach zelf contact op met de Belgische middenvelder.

Rol gespeeld
"Aan het gesprek bij Roda had ik een goed gevoel overgehouden. Dat ik nu weer ga samenwerken met René heeft zeker een rol gespeeld bij mijn beslissing. We hebben bij MVV drie jaar op een goede manier samengewerkt en we weten wat we aan elkaar hebben."

Gespreid bedje
Desondanks verwacht Van Hyfte niet dat hij in een gespreid bedje komt bij Roda. "Ik heb geen streepje voor alleen omdat ik de trainer ken. Ik zal me zeker moeten bewijzen in Kerkrade."

De Belgische middenvelder zegt de reacties van Roda-supporters te begrijpen die bang zijn voor een 'Maastrichtse invasie'. Maar hij ziet de overgang naar Roda vooral als een stapje hogerop.

Derby tegen MVV
Van Hyfte zegt wel al uit te kijken naar 31 augustus, dan speelt Rodat huis tegen MVV.

Aon de géng

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

26 juni 2014 08:40
Aswin
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #392
www.gelderlander.nl/algemeen/sport/nec-a...tom-daemen-1.4421472

NEC aast op Tom Daemen. De Limburger is na een avontuur in Cyprus in beeld als versterking op het middenveld van de Nijmeegse eerstedivisionist.

Daemen (29) voetbalde de voorbije seizoenen bij AEK Larnaca, EN Paralimni en Aris Limassol. Daarvoor speelde hij zes jaar bij MVV en vier jaar bij Fortuna Sittard.

Daemen moet de tweede nieuweling worden van NEC in deze transferperiode. De Nijmeegse club trok deze week al Gregor Breinburg aan.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Geen donateur, maar toch willen bijdragen?
www.veerzienmvv.nl/doneer/

26 juni 2014 09:20
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #393
Di Lallo naar Antwerp

Antwerp heeft een akkoord bereikt met Anthony Di Lallo. De middenvelder komt transfervrij over van Roeselare en tekende een contract voor twee seizoenen.

26 juni 2014 15:14
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #394
NEC klopt aan bij transfervrije Daemen

NEC wil komend seizoen weer direct promoveren naar de Eredivisie. Dat moet gebeuren met Nederlandse spelers. Na Gregor Breinburg moet Tom Daemen dan ook de tweede aanwinst worden.

De 29-jarige middenvelder is transfervrij. Na een avontuur in Cyprus is hij volgens De Gelderlander in beeld als versterking bij de degradant uit Nijmegen. De afgelopen seizoenen speelde hij op het Zuidoost-Europese eiland voor AEK Larnaca, EN Paralimni en Aris Limassol.

Daarvoor speelde de voormalige jeugdinternational zes jaar bij MVV en vier jaar bij Fortuna Sittard.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

26 juni 2014 17:34
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #395
Daemen naar NEC is rond. Tekent een 2-jarig contract. Bron L1.

02 juli 2014 15:55
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #396

06 juli 2014 17:13
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #397
La rosa op proef bij Patro Maasmechelen.

09 juli 2014 07:30
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #398

09 juli 2014 08:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #399
Uiteraard :lachen: Prachtige naam, maar was toch minder goed dan gehoopt.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

16 juli 2014 16:02 16 juli 2014 16:03 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #400
De nu 65 jarige Timo Rahja, voetbalheld en international in Finland, speelde zeer verdienstelijk van 74 - 76 bij us MVV-ke,
vooral in de wedstrijden met *oda vocht hij met Nanninga felle duels uit. Gehaald door "de Canjel"( Leo Canjels) en pikte hij zijn goaltjes mee.

Alhoewel hij na zijn actieve carriere het voetbal vaarwel zei, kwam hij er (veel) later op terug en trainde met veel succes het vrouwenteam van MPS om erna wat bij de jeugd van enkele Finse topclubs te doen.

(links)

( tweede van links)

16 juli 2014 16:37
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #401

Jim Cemint schreef : Daemen naar NEC is rond. Tekent een 2-jarig contract. Bron L1.

www.nec-nijmegen.nl/bibliotheek/intervie...interview-tom-daemen

30 juli 2014 11:34
Roei baank
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #402
Christian Brüls verruilt AA Gent voor Stade Rennes uit de Franse Ligue 1. Contract voor 3 jaren. Doorverkoop percentage ?

Observateur foot Euregio

"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

30 juli 2014 12:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #403
Vraagprijs van Gent was 2,5 miljoen. Geen idee of ze dat gekregen hebben, maar als we daar even van uit gaan heeft MVV als ik mij niet vergis recht op 1%, dus 25.000 euro. Voor MVV een aangename meevaller.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

30 juli 2014 12:21
OOFUS!
Expert Boarder
Expert Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #404

Jacques schreef : Vraagprijs van Gent was 2,5 miljoen. Geen idee of ze dat gekregen hebben, maar als we daar even van uit gaan heeft MVV als ik mij niet vergis recht op 1%, dus 25.000 euro. Voor MVV een aangename meevaller.

Dat geld zal wel naar Trabzonspor gaan

30 juli 2014 14:34
Anna D.
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Onderwerp Auteur
Oud-MVV'ers #405
Hij speelde twee seizoenen bij MVV, dus volgens mij gaat dat geld dan naar ons toe. Ook al was die eigendom van Trabzonspor hebben we daar wel recht op.

Tijd voor maken pagina: 0.540 seconden