Oud-MVV'ers

24 feb 2017 20:15
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #706

Mr Sjaan schreef : Geweldige tekeningen: www.1limburg.nl/mvv-karikaturen-cafe-sch...oos?context=topstory

Die tekeningen zijn een veiling voor het goede doel waard!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2017 13:08 27 feb 2017 13:14 door Nao Väöre.
Nao Väöre
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #707
Andries Jonker nieuwe coach Vfl Wolfsburg

Andrie Jonker wordt de nieuwe coach van Vfl Wolfsburg. Hij volgt Valerie Ismaël op, die na de 12e nederlaag v.h. seizoen moest opstappen.

Jammer met hem hadden we een kort lijntje met de Engelse topclub: Arsenal.
Ik vrees dat aan die samenwerking nu wel een einde komt.

Aon de géng

27 feb 2017 17:47
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #708
Laten wij het positief bekijken. We houden contact met Arsenal en we krijgen er een nieuw contact bij met Duitsland.

28 feb 2017 12:31
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #709
Ik denk dat Meijer en Van Marwijk net op het juiste moment nog bij Arsenal/Jonker zijn geweest. Zij hebben ook met Wenger gesproken. Ik ben niet bang dat het contact stopt tussen MVV en Arsenal.

En wie weet komen er nu ook contacten met Wolfsburg.

02 apr 2017 21:07 02 apr 2017 21:08 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #710
Wat jammer was dat er zo weinig mensen aanwezig waren bij (aajt)MVV- (aajt) Fortuna...
een wedstrijd die meer dan best het aanzien waard was...
met enkele mooie conbinaties en technische hoogstandjes van enkelen...
en niet te vergeten..
.DIE WE WONNEN !

02 apr 2017 21:19 02 apr 2017 21:26 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #711
onder toeziend oog vaan 't leefste kind vaan de klas ! :thumbsup: :kiss: :applaus:

02 apr 2017 21:22
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

12 juni 2017 16:04
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #713
Danny Schreurs naar RKSV Heer.

18 juni 2017 18:02 18 juni 2017 18:02 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #714
Sven Braken blijft Almere City trouw en verlengt contract

Sven Braken is ook komend seizoen te bewonderen in het shirt van Almere City FC. De 23-jarige spits heeft zijn handtekening gezet onder een nieuw eenjarig contract, met de optie voor nog een jaar. ,,Mijn gevoel bij deze club, de trainersstaf en de spelersgroep is gewoon ontzettend goed en ik hoop komend seizoen een heel jaar te kunnen knallen”, aldus de aanvaller.

Met zes doelpunten in evenzoveel wedstrijden liet Braken afgelopen jaar zien hoe waardevol hij is voor Almere City FC. Een knieblessure hield hem echter het overgrote deel van het seizoen noodgedwongen aan de kant. ,,Dat is voor mij een extra reden om Almere City trouw te blijven. Ik wil mijn ding doen en belangrijk worden voor de ploeg. Het liefst natuurlijk met veel doelpunten.”

In de laatste play-offwedstrijd tegen Helmond Sport maakte Braken na maanden van afwezigheid zijn rentree binnen de lijnen. Die periode hoopt hij nu definitief achter zich te hebben gelaten. ,,Ik was eigenlijk net weer fit toen het seizoen ten einde was. Daar baalde ik wel een beetje van. Ik kan dan ook niet wachten om weer te beginnen”, besluit de aanvaller.

Trainer Jack de Gier reageert verheugd op de contractverlenging van Braken. ,,Ondanks de interesse van andere clubs heeft Sven ervoor gekozen om bij Almere City te blijven. Daar zijn we uiteraard heel blij mee. Hij is een speler met de juiste mentaliteit, een spits die alles heeft om door te groeien. Zo’n jongen is belangrijk voor het team.”

Algemeen directeur John Bes sluit zich bij die woorden aan. ,,Wij zijn heel blij dat we Sven kunnen behouden. In de duels die hij heeft meegespeeld hebben we allemaal zijn kwaliteiten kunnen zien. Voor het nieuwe seizoen rekenen we op een fitte en veel scorende Sven.” ( bron: Almere 30 mei 2017 )

Bijlagen:

22 juni 2017 13:28
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #715
Stef Peeters naar Lique 1 club.

Word gesproken over een transfer bedrag vanaf 1.3 tot 1,5 miljoen EUR Goede investering van STVV :oops:

www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017...rsteklasser#reacties

22 juni 2017 13:45
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #716
Hier zal MVV helaas niks meer aan overhouden neem ik aan?

22 juni 2017 13:53
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
Oud-MVV'ers #717

Strucht schreef : Stef Peeters naar Lique 1 club.

Word gesproken over een transfer bedrag vanaf 1.3 tot 1,5 miljoen EUR Goede investering van STVV :oops:

www.voetbalkrant.com/nl/nieuws/lees/2017...rsteklasser#reacties

Grote vissen vangen nu eenmaal meer aas. Laten we blij zijn dat we van zijn diensten hebben kunnen genieten, voordat de grote jongens ermee aan de haal gingen.

Procentjes krijgen we denk ik helaas niet van deze transfer. Stef was reeds 23 jaar toen hij hier een jaarcontract tekende. Dan is het geen jeugdproduct meer. Tenzij er een clausule is opgenomen in dat oude jaarcontract bij doorverkoop. (denk het niet). Hanteren ze in Frankrijk die regeling eigenlijk ook? Bij Chadli kregen we niks.

Wel sjiek voor die jongen dat hij via MVV toch zijn carrière opgang heeft weten te brengen. Hij was een laatbloeier. Het bewijst ook dat Genk een zeer goede opleider is. Een betere partner kunnen wij ons momenteel niet wensen.

22 juni 2017 15:27 22 juni 2017 15:29 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #718
Peeters kwam op zijn 22e naar MVV maar dat was op huurbasis, en dan geldt dat niet. Een jaar later echt bij ons in dienst.

www.fifa.com/mm/document/affederation/ad...players_en_33410.pdf

en dan naar bladzijde 38.

Dus daar hebben we precies niets aan, hij was al 23 toen hij echt bij ons in dienst kwam.

Telt het huurjaar ook mee, dan zouden we 0,5% krijgen. Bij 1,5 miljoen euro zou dat neerkomen op 7.500 euro. Het is dus niet alsof we de jackpot missen wat dat betreft, maar voor MVV zou zoiets toch een leuke meevaller zijn geweest.

Voor Jordy Croux geldt bij internationale transfers overigens wel die vergoeding van 0,5%. Mocht Kuipers bij ADO een doorslaand succes zijn en voor miljoenen naar het buitenland gaan, dan vangen we maar liefst 5%.

[edit] houten dit zijn regels van de FIFA dus ja, ook in Frankrijk hanteren ze die regels. Chadli maakte helaas geen internationale (=grensoverschrijdend) transfer maar een nationale, namelijk binnen Engeland.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

02 juli 2017 13:41
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #719
Hans Visser nieuwe assistent-trainer bij Roda. Die had ik nou graag in onze technische staf gezien...

05 juli 2017 09:45
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Oud-MVV'ers #720
www.arsenal.com/academy/staff

Hij is wel nog dikker geworden, die Serge!

Tijd voor maken pagina: 1.672 seconden