Oud-MVV'ers
27 dec 2017 14:45
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Brncic schreef : N’Koyi alweer weg bij Dundee...
Dundee United forward Patrick N’Koyi has left the club, Tannadice officials have confirmed.
The Dutch striker joined United in the summer under the tenure of Ray McKinnon but has failed to get much game time recently.
New gaffer Csaba Laszlo has admitted the 27-year-old was left ‘frustrated’ at the lack of action and a parting of ways was in the interest of both parties.
He told the Dundee United website: “Patrick had been frustrated at not seeing much action and spoke to me about it.
“It was in both our interests that he go elsewhere to find more on-field action.”
Hij mag van mij terugkomen. Ik vond hem, vooral na de winterstop geen slechte indruk maken. Hij brengt meer dan die twee halve die we momenteel hebben.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
27 dec 2017 23:34
Karakter
Platinum Boarder
Waar hij eerder langdurig geblesseerd was en weinig kon spelen, zou je hem nu dus vast gaan leggen met weinig wedstrijdritme omdat hij weinig gespeeld heeft. Voor een amateurcontract zou je die gok kunnen wagen, maar meer ook niet. Probeer dan maar weer een verrassing á la Okita op te pikken. Al zijn die natuurlijk zeer schaars.
03 jan 2018 16:28
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902
25 feb 2018 12:22
Vandaag de beste mvver aller tijden jarig. 72 jaar. Perfisia Willy
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, aait wief, Tuor
27 feb 2018 11:04
10 mrt 2018 12:29
10 mrt 2018 12:31 door les rouges blancs.
les rouges blancs
Platinum Boarder
waor noets zoene fan vaan "dravertje"Naatan, mer veur al die dat wel waore:
sjoen tot heer de tied bij us MVV-ke nog zoe good in zien herstje heet zitte...
Neet dus...esof al wat heer hij toen zag, noets plaotsvoond...wat nne sjlijmbal ....
op zien John Bannieriaans: bahbahbah
www.nathanrutjes.nl/
veurtot geet dees saajt oopent... iers nne kotsummer neeve uuch zette..
10 mrt 2018 20:31
Ondanks de 0-2 nederlaag tegen NAC, viel Nick Kuipers vandaag erg sterk in bij ADO. Hij viel in bij een 0-2 achterstand. ADO kreeg op dat moment ook nog eens rood en Beugelsdijk viel geblesseerd uit. Maar NAC is er niet meer langsgekomen bij de Kuuper en hij was ook vaak voorin te vinden bij corners en voorzetten. Jammer genoeg voor hem nog zonder resultaat.
NAC wint met een heel matig team nu gewoon 2x op rij...
10 mrt 2018 23:38
Nou...die spits Umar van NAC kan ik niet echt matig noemen. Ik wou dat MVV zoiets voorin had staan.
14 mrt 2018 08:04
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Heb het item van Tom Daemen op MVV TV bekeken. Daarin zegt hij zelf dat-ie nog wel een paar jaar had kunnen en willen voetballen, maar dat dat door omstandigheden niet is doorgegaan. Er is aan het begin van het seizoen wel contact met hem geweest. Ergens vind ik dat toch wel jammer. Als extra man voor de breedte had ik hem wel graag bij onze selectie gezien. Zeker in die periode met blessures.
De volgende gebruiker (s) zei dank u les rouges blancs
17 mrt 2018 12:23
Nick Kuipers speelde gisteren 90 minuten mee bij ADO dat op bezoek ging bij Excelsior. Een 1-2 zege en een prima wedstrijd van Nick, chapeau!
27 mrt 2018 14:52
www.groot-waterland.nl/2018/03/27/luis-p...ut-voor-fc-volendam/
Luis Pedro (27) kwam afgelopen seizoen binnen als één van de nieuwe spelers die FC Volendam naar een hoger plan zou moeten brengen. Het kwam er niet uit en hij raakte halverwege het seizoen zijn basisplaats kwijt aan Nick Doodeman die zich in korte tijd heeft opgewerkt tot een bepalende speler.
Afgelopen zondag zat hij ook niet bij de wedstrijdselectie tegen FC Den Bosch. Pedro zal geen minuut meer voor FC Volendam uitkomen omdat hij niet gemotiveerd is, hij zal alleen nog meetrainen.
Pedro tekende begin dit seizoen voor één jaar met een optie voor nog een jaar. Die optie gaat niet gelicht worden, de buitenspeler wil op zoek naar een nieuwe club.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
27 mrt 2018 14:54
Waarom verbaast mij dit niet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques
28 mrt 2018 17:16
Nao Väöre
Platinum Boarder
Keeper Beam Castro zal na dit seizoen Heracles Almelo verlaten. De aanvoerder heeft een aflopende verbintenis, die naar onderling verleg niet verlengd wordt.
De 35-jqrige Belg stond sinds de zomer van 2014 onder de lat bij Heracles en speelde 121 wedstrijden.
Waar Castro, die in ons land ook speelde voor Roda JC en MVV, zijn loopbaan voortzet, is onbekend.
Aon de géng
29 mrt 2018 07:52
jasonke7
Platinum Boarder
Go Ahead Eagles
EDWIN RADSTAAT 28 MRT 2018
Hobie Verhulst is komend seizoen te bewonderen in het shirt van Go Ahead Eagles. De doelverdediger die momenteel nog onder contract staat bij FC Volendam plaatste woensdag zijn handtekening onder een overeenkomst voor twee jaar plus een optie voor één jaar extra, meldt de club uit Deventer op de officiële website.
Stappen maken
De 24-jarige Amsterdammer sprak vanzelfsprekend fraaie woorden over zijn toekomstige nieuwe werkgever. ,,Ik wil samen met deze mooie club stappen omhoog maken. Tijdens de eerste gesprekken was nog niet bekend wie de nieuwe trainer zou worden, maar ook daar spreekt natuurlijk ambitie uit”, aldus Verhulst.
Honderd wedstrijden
De doelman doorliep de jeugdopleiding van AZ en maakte vervolgens de overstap naar MVV. In 2015 arriveerde hij bij FC Volendam. Recent speelde hij al zijn honderdste wedstrijd in het betaalde voetbal. ,,Ja, voor een 24-jarige doelman heb ik best wat wedstrijden achter mijn naam staan. Ik ben een stabiele kracht in het doel, die ook bezig is met coaching. Verder ben ik een nuchtere jongen en werk ik hard. Maar bovenal ben ik er natuurlijk om ballen tegen te houden!”
22 apr 2018 12:41
Een scorende oud keeper van ons... Jo Coppens
Tijd voor maken pagina: 0.327 seconden