Oud-MVV'ers
- mvv4ever
- Platinum Member
Re: Oud-MVV'ers
05 Oct 2015 16:28Misschien niet voor de top maar wel een selectie dat beter kan dan wat ze nu laten zien.
Ospitalieri kan beter.
Mert , Fafiani , Schroyen zou ik ook bij MVV willen zien hoor.
Maar het komt gewoon niet eruit bij hun en ik denk dat dat aan de trainer gewoon ligt/lag.
Gelukkig voor Fortuna is hij nu wel eruit geknikkerd.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
- Platinum Member
05 Oct 2015 16:57mvv4ever wrote: Ik vind ze echt geen slechte selectie hebben.
Misschien niet voor de top maar wel een selectie dat beter kan dan wat ze nu laten zien.
Ospitalieri kan beter.
Mert , Fafiani , Schroyen zou ik ook bij MVV willen zien hoor.
Maar het komt gewoon niet eruit bij hun en ik denk dat dat aan de trainer gewoon ligt/lag.
Gelukkig voor Fortuna is hij nu wel eruit geknikkerd.
Schroyen kan niet verdedigen, en aanvallend is Labylle vele malen beter. Ik zou die enkel voor de bank willen. En voor de rest geldt vergelijkbaar verhaal. Fafiani is een controlerende middenvelder. Daar hebben wij Ippel en die vind ik echt beter. Mert is volgens mij een aanvallende middenvelder/linksbuiten. Voor zover je bij ons kunt spreken van een aanvallende middenvelder is Peeters dat, en onze linksbuiten is Croux. Beiden veel beter dan Mert. Zouden bij ons zeker nuttige spelers zijn, maar wel voor de breedte, niet voor de basis.
Onze "mindere" plekken zijn centraal en rechts achterin en centraal en rechts voorin. Met de kanttekening dat een herstelde Kuipers de wat zwakkere plek centraal achterin oplost. Maar Janssen van hun zou bij ons waarschijnlijk ook spelen. Rechts achterin heeft Fortuna zelf alleen maar brandhout. Lekesiz begon sterk aan het seizoen in de spits maar is volledig weggezakt. Geen idee of t Bies beter is, dat is koffiedik kijken. Rechts voorin loopt bij hun Hutten, dat vind ik een goede speler. Die zou hier ook een basisplaats hebben.
Voor het seizoen zou ik liever Kaya als Coppens in het doel gehad hebben, maar die Kaya staat bijna wekelijks te blunderen dit seizoen. Dat zou natuurlijk puur een kwestie van vertrouwen kunnen zijn, wellicht dat hij met een nieuwe trainer weer sterk gaat keepen.
Al met al kom je dan uit op twee of drie spelers van Fortuna die bij ons - als iedereen fit is - een basisplaats zouden hebben. Meer echt niet. Fortuna kan de play-offs halen als alles meezit, en kan deze ook zo maar mislopen als het tegenzit. Ploeg die tussen plaats 8 en 12 zal eindigen. MVV is gewoon een stapje verder en zal tussen plaats 6 en 10 eindigen. Het verschil is niet gigantisch maar wel duidelijk te zien.
- mvv4ever
- Platinum Member
06 Oct 2015 17:24Want qua kwaliteit hebben onze spelers gewoon net iets meer en niet omdat ik voor MVV ben of om Fortuna te kleineren het is gewoon zo.
Alleen ben ik toch van mening dat ze met zo'n spelers groep beter kunnen.
En zeker boven een Telstar, Oss of Achilles moeten kunnen eindigen.
- houtengerard
- Administrator
- Positivo (met ervaring)
07 Oct 2015 10:35BREDA - Trainer Robert Maaskant is per direct ontslagen als trainer bij NAC Breda. Dat maakte NAC-watcher van Omroep Brabant, Ronald Sträter, dinsdagavond wereldkundig. Later bevestigde de club uit de Jupiler League het vertrek van Maaskant.
bron: omroepbrabant.nl
De kerst valt vroeg dit jaar.
Eigenlijk te verwachten, Maaskant is geen crisismanager.
- Robster-85
- Senior Member
07 Oct 2015 12:02Hij is welkom.
houtengerard wrote: Robert Maaskant per direct ontslagen als trainer bij NAC Breda
BREDA - Trainer Robert Maaskant is per direct ontslagen als trainer bij NAC Breda. Dat maakte NAC-watcher van Omroep Brabant, Ronald Sträter, dinsdagavond wereldkundig. Later bevestigde de club uit de Jupiler League het vertrek van Maaskant.
bron: omroepbrabant.nl
De kerst valt vroeg dit jaar.
Eigenlijk te verwachten, Maaskant is geen crisismanager.
- Jacques
- Platinum Member
07 Oct 2015 12:15Ik denk met plezier terug aan het jaar onder Maaskant, want voor het eerst in jaren deden we weer bovenin mee. Maar achteraf gezien was een vijfde plaats met die selectie niet eens zo speciaal. Çapa haalde het jaar erna met een gelijkwaardige selectie ook nog de play-offs. En Çapa stel ik qua trainerscapaciteiten gelijk aan Van Vossen.
- De Zwarte Vogel
- Platinum Member
- nao väöre
07 Oct 2015 13:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
- Platinum Member
- nao väöre
07 Oct 2015 14:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- J.P. Ler
- Premium Member
- les rouges blancs
- Platinum Member
17 Oct 2015 23:43 - 17 Oct 2015 23:46De Zwarte Vogel wrote: Vandaag zit overigens Frans Körver op de bank in de VI. Het valt op dat hij MVV niet vermeldt als club waarbij hij warmte voelt. Kennelijk heeft hij de indruk dat MVV niet met voldoende respect behandelt. Dat moet toch te herstellen zijn.
Kan ook zijn dat de betreffende verslaggever selectief te werk is gegaan....who knows?
Ik loop Frans de afgelopen seizoenen vaker tegen het lijf vlak voor een wedstrijd van MVV, waarbij hij altijd aanspreekbaar is en een praatje met ons supporters maakt.
Dan kletsen we over zijn aktieve tijd (zowel speler als ook trainer) en het hedendaagse voetbal nu...inclusief MVV.
Dus met die band zit het wel goed. :thumbsup:
Of dat met het vorige (noonk Paul) en huidige bestuur( dee oet Venraaj) ook zo is kan ik niet zeggen, maar dat is niet zo relevant. Dat waren en zijn slechts pasanten.
Frans is OK en draagt us MVV-ke nog altijd in zijn hartje met zich mee
- opadiehard
- Away
- Platinum Member
18 Oct 2015 09:09 - 18 Oct 2015 09:10Los van dat zeg frans korver dan zeg je mvv van groningen tot rotterdam...gr opa
- opadiehard
- Away
- Platinum Member
06 Nov 2015 17:23 - 06 Nov 2015 17:24Helaas beheers ik niet de techniek om dat hier online te zetten...gr opa .
- Klomeleer
- Senior Member
- Frank Salemans
- Platinum Member
10 Nov 2015 11:55Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Peter Pan
- Platinum Member
Re: Re:Oud-MVV'ers
10 Nov 2015 12:00Please Log in or Create an account to join the conversation.