Oud-MVV'ers
- Sjotelsplak
- Platinum Member
Re: Oud-MVV'ers
09 May 2016 19:31www.1limburg.nl/tini-ruijs-geen-aandacht...ken-aan-bedreigingen
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- gaston satijn
- Platinum Member
10 May 2016 08:15Sjotelsplak wrote: Uiteraard besteed L1 hier aandacht aan, men nodigt Tini Ruijs uit om vervolgens de helft van de tijd te spreken over het incident in Cuijck.
www.1limburg.nl/tini-ruijs-geen-aandacht...ken-aan-bedreigingen
Ik heb mijn abonnement op de limburger maar opgezegd...wat trouwens heel leuk was om te doen.....aangezien ik geen abonnement had.... dan krijg je toch rare vragen en antwoorden....uiteindelijk mr gewoon gezegd dat ik het puur deed om hun tijd te verspillen aangezien zij die van mij ook zo vaak verspillen met die flauwekul allemaal
:lachen: :lachen: :lachen: :lachen:
- Kay
- Elite Member
10 May 2016 08:22 - 10 May 2016 08:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
- Platinum Member
13 May 2016 22:06ps
Zie jezelf niet in hoe BELACHELIJK je accent klinkt ??? Sorry Bryam maar ik heb het even gehad met je.
- Tuor
- Platinum Member
13 May 2016 22:26 - 13 May 2016 22:31En wat betreft het juichen, hij speelt voor de Graafschap. Dat is nu zijn club en daar moet hij zijn werk voor doen. Ook voor hen zijn dit beladen wedstrijden en is er ontlading, zeker als je zoals vanavond de overwinning min of meer steelt. Het gebaartje naar de tribune was wellicht wel overbodig.
- pinobel
- Platinum Member
13 May 2016 22:33Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
- Platinum Member
- Speel vol Trots, met de ster voorop
13 May 2016 22:34 - 13 May 2016 22:37Wat een sukkeltje eerste klas. Als je zo "groets" op us mvvke was dan wou je niet bij mvv weg.
Dat heet beslissingen maken met de daarbij behorende gevolgen ook al staan die je niet aan FACE IT.
- houtengerard
- Administrator
- Positivo (met ervaring)
13 May 2016 22:47 - 13 May 2016 22:52Ik zou me best kunnen voorstellen dat hij dit doelpunt onder de neus wilt wrijven van bepaalde personen binnen de club of binnen het publiek waarmee hij niet door een deur kon. Misschien is dit doelpunt wel juist voor iemand die hij waardeert op persoonlijk niveau. Maar het lijkt me duidelijk dat Smeets profvoetballer is, zijn loon verdient bij de tegenstander en absoluut niet aan liefdadigheid doet. Naar eigen zeggen is hij ook Ajax fan, dus dat maakt hem in mijn ogen de sportman van het jaar. Leuk is het niet voor ons, maar dan had MVV hem maar meer vertrouwen moeten geven in het verleden. Of dat nu op financieel of sociaal vlak is, nu is hij in dienst van de tegenstander en schopt (kopt) hij ons half uit de nacompetitie, en dat heeft MVV zelf laten gebeuren (bewust of onbewust). Smeets is ons helemaal niets verschuldigd in mijn ogen. Dan hadden die elf van ons maar moeten laten zien dat hij geen stap hoger gemaakt heeft voor zijn carrière.
- Tuor
- Platinum Member
13 May 2016 22:50pinobel wrote: Moesten we dan klappen voor zijn goal? Hij had ook na zijn goal niet kunnen juichen en al helemaal niet gebaren naar de tribune. Ook met dit soort dingen moet je als prof kunnen omgaan. Als je bij de tegenstander speelt ben je de vijand en dan wordt je meedogenloos aangepakt. No merci. Klaar. Ik vond het allemaal nog meevallen.
Ohnee viel ook mee hoor. En je hebt verder helemaal gelijk, de tegenstander is de vijand. Juichen, tja, dat maakt mij dan niet zoveel uit. Ik wou alleen maar aangeven dat wat voetballers in een interview zeggen vrijwel altijd een voorverpakt verhaal is wat ze alleen maar zeggen omdat ze het moeten zeggen. Zo ook Smeets.
- jeoff
- Away
- Administrator
13 May 2016 22:58houtengerard wrote: Smeets is ons helemaal niets verschuldigd in mijn ogen. Dan hadden die elf van ons maar moeten laten zien dat hij geen stap hoger gemaakt heeft voor zijn carrière.
Nee en als je het zo stelt zijn MVV en de supporters ook niks verschuldigd aan Smeets.. Ik heb verder niks tegen Bryan maar wat een selectieve verontwaardiging van hem. Had hij nou echt niet kunnen indenken dat sommige supporters een goal van hem niet op prijs zouden stellen? Vooral met die gebaartjes richting tribune en het uitbundige gejuich?
Zal allemaal wel.. hopelijk is zijn tere zieltje weer zo gekrenkt dat hij maandag geen pepernoot meer raakt.
- Anna D.
- Topic Author
- Platinum Member
Re: Re:Oud-MVV'ers
13 May 2016 23:20Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
- Administrator
- Positivo (met ervaring)
13 May 2016 23:25jeoff wrote:houtengerard wrote: Smeets is ons helemaal niets verschuldigd in mijn ogen. Dan hadden die elf van ons maar moeten laten zien dat hij geen stap hoger gemaakt heeft voor zijn carrière.
Nee en als je het zo stelt zijn MVV en de supporters ook niks verschuldigd aan Smeets.. Ik heb verder niks tegen Bryan maar wat een selectieve verontwaardiging van hem. Had hij nou echt niet kunnen indenken dat sommige supporters een goal van hem niet op prijs zouden stellen? Vooral met die gebaartjes richting tribune en het uitbundige gejuich?
Zal allemaal wel.. hopelijk is zijn tere zieltje weer zo gekrenkt dat hij maandag geen pepernoot meer raakt.
Nee klopt, het werkt ook twee kanten op. Het is geven en nemen, ook voor hem. Eerst een applaus vragen als hij de catacomben inloopt, en dan verbaasd zijn dat sommigen hem begroeten met een fluitconcert als hij scoort. Dat is voetbal, dat moet hij ook accepteren als hij een ander shirt draagt. En niet de drama queen uithangen in de media. Want volgens mij als hij één negatief bericht leest op facebook, dan is dat in zijn beleving gelijk de mening van het hele stadion. Hopelijk wordt hij daar in de toekomst net zo professioneel in, als met zijn veldspel. Ook een stukje mediatraining zou hem geen kwaad doen, want de pers legt hem de woorden in de mond.
Sinds die 2-1 tegen Roda die hij destijds maakte heeft hij genoeg krediet bij me opgebouwd dat hij éénmalig het stadion mag laten afbranden, dat goaltje kan er ook wel bij. Die harde G daarentegen is pure cultuur verloochening..en doet hem echt geen krediet als Maastricht zijn thuishaven is. Ik zou hem hoe dan ook graag in de toekomst nog eens terug zien in het rood-wit, als hij dan ook zo professioneel is voor zijn ex-werkgevers.
- Sjuulke
- Premium Member
14 May 2016 08:52Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk
- les rouges blancs
- Platinum Member
14 May 2016 09:00 - 14 May 2016 09:10WTF is Bryan ...?
In z'n MVV tijd was hij te wisselvallig en vaak niet beslissend...
Heeft zich geen plaats verworven in het rijtje top middenvelders
( zelfs Daemen die technisch minder begaafd was heeft meer verdienste en rendement gehad)
daarnaast dacht hij en z'n pa dat hij in Barca thuishoorde ( grootheidswaanzin?)....vooral in de Ruys tijd
En krediet vanwege *oda...? Onzin !
en verontwaardigd zijn..? Teken van mentale zwakte , calimero gedrag en bewijs dat hij denkt beter te zijn dan hij is.
triest en jammer....
De enige Smeets die bij MVV recht heeft op respect vanwege prestaties is Huub Smeets.
- Sjotelsplak
- Platinum Member
14 May 2016 13:33Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!