Oud-MVV'ers
- Strucht
- Elite Member
Re: Oud-MVV'ers
22 Aug 2019 15:34Okita was vorig jaar één van de sterkhouders bij NEC. Hij scoorde 15 keer en hij gaf 12 assists in 37 wedstrijden. De Duitser speelt van nature op de rechterflank. Hij zou ongeveer een half miljoen euro moeten kosten.
Okita speelde in het verleden al in de Belgische competitie. Hij speelde bij de jeugd van Standard, maar daar kon hij nooit doorbreken. Sindsdien kwam hij uit voor Union SG en MVV, maar sinds vorig seizoen speelde hij dus voor NEC.
Read more: www.voetbalkrant.com/nieuws/2019-08-22/c...leggen#ixzz5xKvEbSz1
Hebben we nog extra clausules opgenomen bij de transfer van Okita?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
- Administrator
02 Sep 2019 12:43Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Audiowaste
- Platinum Member
02 Sep 2019 13:03 - 02 Sep 2019 13:03Aangezien Braken 26 is, is een opleidingsvergoeding niet van toepassing. De solidariteitsbijdrage wel wanneer er een transfersom is betaald.jeoff wrote: Braken definitief naar Livorno, ik ga ervan uit dat MVV een opleidingsvergoeding krijgt.. geen idee hoeveel.
De totale solidariteitsbijdrage bedraagt 5% van de transfersom, dit bedrag zal overigens bijna in zijn geheel naar MVV gaan (90% en Almere City de overige 10%)
Nu is er geen uitspraak gedaan over de transfersom die is betaald, dus ik ga gewoon eens wild gokken: 300.000 euro.
Dan krijgen wij 0,90 * 0,05 * 300.000 = 13.500 euro.
- middenstip
- Platinum Member
- De Zwarte Vogel
- Platinum Member
- nao väöre
01 Oct 2019 14:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
- Platinum Member
05 Oct 2019 23:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
- Platinum Member
11 Nov 2019 13:15www.vi.nl/nieuws/vvv-venlo-ontslaat-trainer-maaskant
Ik vind dat Maaskant achteraf gezien te weinig uit de selectie die hij toen had heeft gehaald. Maar ik zou blind tekenen voor nog eens zo'n seizoen op dit moment :blush:
- Schapendonk
- Banned
11 Nov 2019 13:51 - 11 Nov 2019 13:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
- Platinum Member
11 Nov 2019 14:30Ik ben niet zo fan van tussendoor trainers ontslaan, maar goed, in Venlo was duidelijk dat Maaskant er niet meer uit kreeg en dat om de doelstelling te behalen, handhaving, een andere aanpak noodzakelijk is. Geen enkele garantie dat het met een andere trainer wel lukt, maar dat er iets moest veranderen was duidelijk. Bij ons geldt exact hetzelfde. Maar blijkbaar biedt plek 19 na 14 wedstrijden nog voldoende perspectief voor de clubleiding. Tja hè mathematisch en in theorie is zelfs het kampioenschap nog mogelijk! Wonderen bestaan!
Eerlijk, ik kan geen enkele logische verklaring bedenken voor het gegeven dat Usta mag blijven zitten. Je wordt er gewoon cynisch van.
- Hill28
- Visitor
11 Nov 2019 14:30Nu denk ik dat het ontslag van Maaskant VVV geen steek verder zal brengen. VVV staat waar ze thuishoren. MVV staat minstens 10 plekken te laag en dus blijf ik van mening dat ontslag van Usta wel op zijn plek is.
- Sjappie
- Platinum Member
- peeke
- Platinum Member
14 Nov 2019 12:11Xavier Mbuyamba maakte afgelopen zomer een niet-alledaagse transfer: de zeventienjarige verdediger verruilde MVV voor FC Barcelona. De jeugdinternational uit Maastricht droomt van een doorbraak in Camp Nou.
Mbuyamba leek eerder nog op weg naar Chelsea. "Zij wilden mij een driejarig contract aanbieden. Maar door de transferban kon ik daar niet naartoe. Maar er waren ook heel veel andere clubs die mij wilden hebben, waaronder FC Barcelona", vertelt de verdediger aan FOX Sports. Inmiddels speelt hij in het O17-elftal van de Catalanen. "Ik woon op het trainingscomplex La Masia, met tachtig andere jongens: voetballers, basketballers, handballers... Het gaat goed, ik heb mijn draai gevonden, ik train lekker en ik speel lekker."
- Jim Cemint
- Platinum Member
29 Nov 2019 08:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
- Platinum Member
17 Jan 2020 07:46nos.nl/artikel/2318961-trots-mvv-ziet-ho...k-niet-verwacht.html
- De Zwarte Vogel
- Platinum Member
- nao väöre
19 Jan 2020 15:01Please Log in or Create an account to join the conversation.