Kaffee De Gouden Ster

16 aug 2012 00:06 16 aug 2012 00:07 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Kaffee De Gouden Ster #1
Ons aller supporterscafe, vaak de basis voor uitwedstrijden of Praotkaffees en altijd verwelkomt door het beste personeel wat bestaat. Vergezelt door de beste DJ oet Mestreech en omstreken ;)

Post hier svp alle nieuws, vragen, opmerkingen m.b.t De Gouden Ster

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 00:41
DJ-MARCO
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
Kaffee De Gouden Ster #2

FORZA MVV MESTREECH !!!!!!!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 01:59
Snuf
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Kaffee De Gouden Ster #3

Equinox schreef : Post hier svp alle nieuws, vragen, opmerkingen m.b.t De Gouden Ster


Ik vraag mij af welk nieuws er hier besproken moet worden. Ik denk niet dat er veel mensen op foto's als bovenstaande zitten te wachten.
De Ster is een gegeven. We weten allemaal de Ster te vinden en iedereen weet dat Edmond en Marjan ons daar altijd met open armen ontvangen. Zelfs buiten de wedstrijden om. Ik hoop dan ook van harte dat zij dit nog lang blijven doen.
Een opmerking wil ik wel maken (gaat eigelijk verder dan alleen de Ster). Laten we afspreken dat de grap van afgelopen seizoen nu over is. Het heeft nu lang genoeg geduurd. Ik kan dat vreselijke liedje niet meer horen en betreffende artriest is een echte diva geworden. Boek die persoon aub niet meer! En Amigo, het is echt niet erg 10 keer per avond Iron Maiden te draaien in plaats van dat deuntje.
De volgende gebruiker (s) zei dank u kribbebieter

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 15:38 17 aug 2012 15:44 door Boschpoort.
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1918
Meer
Kaffee De Gouden Ster #4
Ik zeg, en ik moet het zeggen, loco loco. Kun je dat uitleggen? Nee, leg dat eens uit. Kun je dat? Ons dat uitleggen?
En dan die artiest. Met dat, ja wat eigenlijk, uilskuikerige hoofd. Ja dames en heren, een idioot. Een ontiegelijke debiel. Deze schlemiel kan er echt helemaal niets van, dames en heren.
En, misschien zeg ik nu iets heel geks. Ik zeg: die verdient een nekschot. Zeg ik dan iets heel raars of valt het mee? Mag ik dat zeggen?
// Mart Smeets mode off //



Met dank aan www.smeetsmakelijk.nl
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 aug 2012 21:51 17 aug 2012 21:54 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Kaffee De Gouden Ster #5
Inderdaad, een andere foto van de Ster is beter :) er zijn mooiere foto's beschikbaar met Marianne, Sandra, en de rest van het personeel.

Verder is dit topic vooral bedoeld om nieuws te delen m.b.t openingstijden, data praotkaffees, (extra) openingsuren gedurende uitwedstrijden en dergelijke, niet om verzoeknummertjes in de dienen bij Amigo ;)

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2012 21:53 20 aug 2012 21:54 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Onderwerp Auteur
Kaffee De Gouden Ster #6

Ook dit jaar worden er weer Praotkaffees georganiseerd. MVV-supporters kunnen weer allerlei vragen stellen over het wel en wee van MVV Maastricht. Rene Trost en de aan aanwezige bestuursleden/directie zullen alle gestelde vragen zo goed mogelijk proberen te beantwoorden.

Het eerste praotkaffee van het seizoen wordt gehouden op donderdagavond 13 september 2012. De locatie is, zoals altijd, Supporterskaffee De Gouden Ster. We beginnen om 20:00 uur.

We hopen op een grote opkomst van MVV-supporters, die op deze manier hun betrokkenheid bij de club kunnen tonen.


....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden