Seizoenskaarten 2012 - 2013

09 juni 2012 00:03
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #1
En dao is ut weer, de getalle en noe met gratis LRB grafiek debeij.
Sezoenskaart besteld? laot heij eve wete wieveul de stand is!


Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2012 05:33
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #2
valt toch nog steeds erg tegen als je ziet wie er blijft

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2012 09:10 09 juni 2012 09:11 door MVV4life.
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #3

Voorheen Dosunmu schreef : valt toch nog steeds erg tegen als je ziet wie er blijft

Ja, het lijkt of de verkoop wat tegen valt. Maar volgens mij leek het een periode of alle spelers zouden vertrekken... Vergeet ook niet dat er geen vroegboekkorting is geweest. Trek de blauwe lijn door en dan valt het mee in vergelijking met de andere jaren.

Wat ik dan wel jammer vind is dat er niet structureel meer kaarten worden verkocht. Er is meerdere malen aangegeven dat dit voor MVV gunstiger is dan losse kaartverkoop, maar dat helpt blijkbaar niet (je moet natuurlijk maar het geld in 1 keer nu ter beschikking hebben. Maar spaar dan meteen 2 euro per week voor het volgende seizoen).

Ik zal in de grafiek, de volgende keer de, lijn laten doorlopen met verwachte verkoop, gebaseerd op verkoop tot nu toe.

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Danny1983

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2012 10:40
glowwie
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 107
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #4
Er zijn genoeg mensen die wachten wat er op het veld komt te staan en tot op heden zie ik niet dat er iets bij gekomen is alleen maar weg gegaan dus veel supporters zullen nog afwachten.
Laten we ook niet vergeten dat de gemiddelde,zo niet de meeste,MVV supporters het niet zo breed hebben en dan is een seizoenen kaart echt wel een investering waar je twee keer over moet nadenken of je dat wel kan uit geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2012 11:24
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #5
Je treft hier echt meteen doel. Je moet het geld maar hebben liggen, zowel kunnen sparen. Maar dat de meeste mensen wachten wat voor spelersgroep er komt te staan is een steeds terugkomend beeld. Dus niet vreemd dat, dit jaar ook weer gebeurt. Mede met het in een keer betalen van een seizoenskaart en het spelers beeld, dan ga je veel al nadenken voordat je meteen een seizoenskaart aanschaft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2012 12:47
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #6
Er is hier dan wel meerdere malen aangegeven dat een seizoenskaart voor MVV gunstiger is vanwege de begroting.
Maar ik denk dat bijna iedereen die op het forum zit, ook wel een seizoenskaart koopt. Het probleem is dat maar een klein percentage van de supporters actief is op het forum.

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2012 12:52
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #7
Klopt Audiowaste ;) Dit is toch zo een beetje het trefcentrum voor een vaste kern posters!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 juni 2012 20:09
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #8

glowwie schreef : Er zijn genoeg mensen die wachten wat er op het veld komt te staan en tot op heden zie ik niet dat er iets bij gekomen is alleen maar weg gegaan dus veel supporters zullen nog afwachten.
Laten we ook niet vergeten dat de gemiddelde,zo niet de meeste,MVV supporters het niet zo breed hebben en dan is een seizoenen kaart echt wel een investering waar je twee keer over moet nadenken of je dat wel kan uit geven.

Deels eens, als je MVV belangrijk vindt, spaar je voor die seizoenskaart, 2 euro per week en je hebt je kaart. Drink 1 pilsje minder per week, voor de mensen die roken: 1 sigaret minder per dag, etc. Natuurlijk zullen er mensen zijn die het minder breed hebben, maar vandaag liep ik door de media markt en als ik dan zien hoeveel tv's naar buiten worden gesleept. je maakt mij niet wijs dat opeens alle tv's in Maastricht kapot waren. Koop dan ook alleen iets als het echt nodig is. En het publiek met die tv's zag er niet uit als de CEO van een bedrijf.
Bovendien kunnen minima volgens het plan van MVV helpen en daarmee een seizoenskaart verdienen.
En ook de gemeente Maastricht ondersteunt (dacht ik) de echte minima met een seizoenskaart (op de Noordtribune?).

sjengvandenboorn schreef : Je treft hier echt meteen doel. Je moet het geld maar hebben liggen, zowel kunnen sparen. Maar dat de meeste mensen wachten wat voor spelersgroep er komt te staan is een steeds terugkomend beeld. Dus niet vreemd dat, dit jaar ook weer gebeurt. Mede met het in een keer betalen van een seizoenskaart en het spelers beeld, dan ga je veel al nadenken voordat je meteen een seizoenskaart aanschaft.

Ik vind het raar dat je wacht op wie er gaat spelen, je bent toch supporter van MVV? In goede en slechte tijden!

Audiowaste schreef : Er is hier dan wel meerdere malen aangegeven dat een seizoenskaart voor MVV gunstiger is vanwege de begroting.
Maar ik denk dat bijna iedereen die op het forum zit, ook wel een seizoenskaart koopt. Het probleem is dat maar een klein percentage van de supporters actief is op het forum.

Dat klopt. De meesten hier zullen wel en seizoenskaart kopen, maar er zijn genoeg mensen die alleen lezen en niet reageren hier op het forum.
De laatste tijd waren er ook heel wat supporters weggejaagd hier, hopelijk komen die nu door het ingrijpen van de moderators en door de nieuwe site allemaal terug!

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2012 17:00
Audiowaste
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 969
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #9

MVV4life schreef : Dat klopt. De meesten hier zullen wel en seizoenskaart kopen, maar er zijn genoeg mensen die alleen lezen en niet reageren hier op het forum.
De laatste tijd waren er ook heel wat supporters weggejaagd hier, hopelijk komen die nu door het ingrijpen van de moderators en door de nieuwe site allemaal terug!

Ik mag toch hopen dat de "gezelligheid" van het forum geen punt is om wel of geen seizoenskaart te kopen ;)

“What a great day for football, all we need is some green grass and a ball.”

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2012 17:14
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #10

Audiowaste schreef :

MVV4life schreef : Dat klopt. De meesten hier zullen wel en seizoenskaart kopen, maar er zijn genoeg mensen die alleen lezen en niet reageren hier op het forum.
De laatste tijd waren er ook heel wat supporters weggejaagd hier, hopelijk komen die nu door het ingrijpen van de moderators en door de nieuwe site allemaal terug!

Ik mag toch hopen dat de "gezelligheid" van het forum geen punt is om wel of geen seizoenskaart te kopen ;)

Hahaha, uuuhh nein, dat neet, mer wel ut aontal luij wat heij actief zien. :thumbsup:

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2012 18:58 10 juni 2012 19:00 door Equinox.
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #11

MVV4life schreef :

Audiowaste schreef :

MVV4life schreef : Dat klopt. De meesten hier zullen wel en seizoenskaart kopen, maar er zijn genoeg mensen die alleen lezen en niet reageren hier op het forum.
De laatste tijd waren er ook heel wat supporters weggejaagd hier, hopelijk komen die nu door het ingrijpen van de moderators en door de nieuwe site allemaal terug!

Ik mag toch hopen dat de "gezelligheid" van het forum geen punt is om wel of geen seizoenskaart te kopen ;)

Hahaha, uuuhh nein, dat neet, mer wel ut aontal luij wat heij actief zien. :thumbsup:


Bullshit.

't aontal SC's vaan MVV heet gaaroet niks met dit forum of diens (in)actieve leden te maken.

Boe 't wel met te maken heet is MVV zelvers; prestaties vaan vöreg jaor en nuijts euver nuij speulers en budget en de selectie veur koamend jaor etc.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2012 19:17
jesfen
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #12
ik vraag me af of dat ook daadwerkelijk zoveel seizoenskaarten zal schelen..
zoals iemand al eerder vermelde..
je bent supporter van mvv in goede en slechte tijden..

natuurlijk zijn er mensen die dan over de streep zullen worden getrokken.
mar zouden dit er meer dan 50 zijn??
ik denk het niet..
die groep en andere, zullen waarschijnlijk losse kaarten kopen en bij een evt mooie eerste seizoenshelft alsnog een halve kopen.

als we maar bij aanvang iig niet minder hebben dan vorig jaar..
mocht je 2 jaar achter elkaar top-6 draaien zullen er mi wel verschillen merkbaar zijn..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2012 19:26
Equinox
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 359
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #13
Waar ik wel benieuwd naar ben is het "effect" van het afschaffen van de vroegboekkorting - en introductie van de andere zogenaamde korting via Roospas - op de seizoenskaartaantallen.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2012 19:41
Danny1983
Gebruiker is geblokkeerd
Gebruiker is geblokkeerd
Berichten: 2100
Meer
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #14
Hey je bent weer terug

Ze drage kleure Roed en Wit.
En höbbe speul boe fut in zit.
Es G'er mèr ins droan wèlt goon,
Jeh! Daan zeet Geer neet te sloon.
Hup, Hup, Hup! MVV - es Geer wèlt MVV.
Komp G'r op de ierste plaots te stoon.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Equinox

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 juni 2012 19:52
MVV4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1601
Meer
Onderwerp Auteur
Seizoenskaarten 2012 - 2013 #15

Equinox schreef : Waar ik wel benieuwd naar ben is het "effect" van het afschaffen van de vroegboekkorting - en introductie van de andere zogenaamde korting via Roospas - op de seizoenskaartaantallen.

De vroegboekkorting zal zeker effect hebben. Ik heb vaker gelezen dat mensen nu wachten op het vakantiegeld, etc.
Ik kan me niet voorstellen dat de roospas veel invloed heeft, half Maastricht heeft deze pas blijkbaar al...
Ik heb overigens de pas niet gepakt, geen interesse...

Iech bin lid vaan Veer Zien MVV! Diech toch ouch?
Neet? Meld diech daan noe aon: www.veerzienmvv.nl/
100% veur de eige club!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden